Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitaisko itkeä tähän pikkujuttuja?

Vierailija
23.11.2017 |

Niitä tämän maailman ongelmia? Meillä kaikillahan on niitä oikeitakin ongelmia ja surua yms. Myös minulla, paljonkin. Mutta jos sylettäis tähän ne merkityksettömät jutut.

Mä aloitan. Mua itkettää kun en raaski ostaa itselle 120€:n pipoa ja lapselle 60€:n pipoa. Itkettää kun en ole rikas ja itkettää katsoa rikkaita perheitä instassa.

YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
😢 vähän ehkä myös itkettää että en saa jostain syystä laitettua tähän sitä huutoitku emojia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itketä vaan yskittää niin että kurkku on kipeä yskimisestä. Koska tää loppuu?

Vierailija
22/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää kun puoli tuntia vaan aikaa sättäilyyn täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itketä vaan yskittää niin että kurkku on kipeä yskimisestä. Koska tää loppuu?

Mulla olis täällä vähän tämmöstä yskänlääkettä tarjolla. Haluutko niellä koko satsin?

Vierailija
24/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää kun mies lähti tänään reissuun ja tulee lauantaina aamusta. Olisin halunnut huomenna hakea Prismasta sellaisen pienen tekojoulukuusen mutta nyt se ei onnistu. Kun en kehtaa yleisillä sitä tuoda. Saan kuusen siis vasta lauantaina päivällä aikaisintaa. Se jos mikä on itkettänyt koko päivän.

Vierailija
25/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se itkettää ku meil on sellane Ikean lamppu mikä kiinnitetään nipistimellä ja se on tossa pari vuotta ollut kiinni hyllyssä "kyljellään" ja nyt huomasin että se varsi on väsynyt jotenkin eikä enää pysy skarppina vaakatasossa vaan lerpattaa alaspäin.

Vierailija
26/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itkettää se kun usein meinaan tulla tänne itkemään just jotain tälläista turhaa asiaa ja nyt ei sitten muistu yhtään mehukasta juttua mieleen.

Vierailija
27/28 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kun luulin meneväni äsken vaan ykköselle mutta tulikin kakkonen. Tosi tarina.

Vierailija
28/28 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää, kun maha on jatkuvasti kipeä. Itkettää, kun syön epäterveellisesti ja ahmin liikaa karkkia vaikka siitä tulee paha olo. Itkettää, kun tiedän tuon olevan oma vikani. Lisäksi itkettää tuokin, josta 27 kirjoitti: menee olevinaan ykköselle, ja tuleekin kakkonen. Itkettää, kun pitää käydä kakkosella monta kertaa päivässä, ja sekin varmaan liittyy tuohon huonoon syömiseen.