Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö Tinderistä seuraa, jos haluaa ihan tavallisia asioita?

Vierailija
19.02.2025 |

Kuten yhteisiä iltakävelyjä, aamukahvia, omakotitalon ja koiran, mutta ei irtoseksiä tai mitään kinkyilyä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, millaisessa paketissa niitä tavallisia asioita pitäisi saada vs millainen paketti olet itse.

Ja kyllä, tarkoitan ensisijaisest ulkonäköä.

Jos tavoittelet miehiä jotka saisivat hyvänä päivänä paremmannäköisen kuin sinä, he

a) eivät matchaa kanssasi, tai todennäköisemmin

b) matchaavat kanssasi ja voisivat panna sinua, mutta etsivät parisuhteeseen parhaimmannäköistä mitä voisivat hyvänä päivänä saada

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae seuraa elävän elämän puolelta jos oikeat ihmiset kiinnostavat. Tinderissä kiiltokuvia.

Vierailija
4/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on perverssien temmellyspaikka

Vierailija
5/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies niin saat, mutta älä ole ronkeli iästä.  Muista että ne on vaan numeroita.  Reilu viiskymppisenäkin on yli tarjontaa parikymmentä vuotta vanhemmista naisista.  Eivät enää mitään seksipetoja välttämättä.

Vierailija
6/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä, pilaat vaan itsetuntosi.

Vierailija
7/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään "kinkeilyä"? Siis parisuhteessakokaan ei mitään muuta kuin lähetyssaarnaajaa? Nooo ehkä se riittää jos olet vielä kovin nuori, niin ei kait sitä muuta silloin kiimaikäisenä tarvi. Mutta jos meinaat että ihan aikuisella iällä pelkkää perusseksiä, niin ainakaan mä en olis sun kumppani.

Vierailija
8/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla. Hyvällä tuurilla löytyy vaikka mitä. Tiedän monta, jotka ovat löytäneet hyvän parisuhteen Tinderistä.

Vierailija
9/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään "kinkeilyä"? Siis parisuhteessakokaan ei mitään muuta kuin lähetyssaarnaajaa? Nooo ehkä se riittää jos olet vielä kovin nuori, niin ei kait sitä muuta silloin kiimaikäisenä tarvi. Mutta jos meinaat että ihan aikuisella iällä pelkkää perusseksiä, niin ainakaan mä en olis sun kumppani.

Entäs kun selkävikaisena miehenä ei edes tuo perinteinen onnistu.  Muut asennot kyllä.

Vierailija
10/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää kunhan vaan on aktiivinen

Vierailija
11/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae seuraa elävän elämän puolelta jos oikeat ihmiset kiinnostavat. Tinderissä kiiltokuvia.

Kyllä minä löysin, mutta jo viisi vuotta sitten. Yhdessä ollaan edelleen. Emme kumpikaan ole kiiltokuvia. En tiedä onko Tinder pahentunut. Seuloa kyllä silloin jo sai. 

Vierailija
12/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rajoittunut näkemys seksistä sinulla, jos mielestäsi kaikki muu kuin lähetyssaarnaaja on kinkyilyä. 🤔

Vierailija
13/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä löytyy kun jaksaa etsiä. Itse löytänyt kaksi suhdetta joissa kuvailemasi asiat. Toinen meneillään tällä hetkellä. Vaan enpä tiedä ovatko nuo enää normaaleja asioita nykypäivänä. Kaverkin löytänyt naisen tinderistä ja 7v ollut yhdessä jo.

Vierailija
14/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on kuin peräaukko, sitä kaivelee ja rapsuttaa mielellään mutta jos sormia haistaa sen jälkeen niin tulee hyhhyhh olo.

Vierailija
15/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppiselle sinkkuäidille sopii parhaiten yli nelikymppinen mies.

Vierailija
16/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun selkävikaisena miehenä ei edes tuo perinteinen onnistu.  Muut asennot kyllä.

Tarpeeksi kun kinkyilee, ei tarvitse edes koskettaa toista :P

Anteeksi ap ja onnea etsintään!

eri

Vierailija
17/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rajoittunut näkemys seksistä sinulla, jos mielestäsi kaikki muu kuin lähetyssaarnaaja on kinkyilyä. 🤔

Freudin määriltelmä perversiosta on kaikki seksi, joka ei johda miehen esteettömään siemensyöksyyn vaginassa. 

Melko tasavertaisesti olemme sitten kinkyjä lähes kaikki :D

Vierailija
18/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sen sanoo, että "ei kinkeilyä", niin eipä siihen paljon muuta jää. Lähäri, doggy style, penis pelkästään vaginaan ja lelut veks. Edelleenkään ei ole mua varten jos noin rajoittunutta. Jokainen tyylillään toki, mutta minä en sellaista kumppania halua. Mun seksielämä on ja pysyy rikkaana.

Vierailija
19/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joku aika sitten tilin tinderiin jossa veetuilen naisille

Vierailija
20/39 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu haluatko oikeasti löytää ja oletko valmis tekemään jotain itsekin sen eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme