Voitaisko itkeä tähän pikkujuttuja?
Niitä tämän maailman ongelmia? Meillä kaikillahan on niitä oikeitakin ongelmia ja surua yms. Myös minulla, paljonkin. Mutta jos sylettäis tähän ne merkityksettömät jutut.
Mä aloitan. Mua itkettää kun en raaski ostaa itselle 120€:n pipoa ja lapselle 60€:n pipoa. Itkettää kun en ole rikas ja itkettää katsoa rikkaita perheitä instassa.
YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
😢 vähän ehkä myös itkettää että en saa jostain syystä laitettua tähän sitä huutoitku emojia.
Kommentit (28)
Itkettää kun näin toisen ihmisen itkevän. :c Ei kyllä taida mennä pikkujuttuihin, sääliksi kävi.
Itkettää kun en älyä mennä nukkumaan, vaikka aamulla on aikainen herätys.
Itkettää kun uusi pomo on alkanut muokata työpaikkakulttuuria omanlaisekseen, ja se ei todellakaan vastaa sitä mihin olen sitoutunut. Itketää sekin, että juuri nyt ei ole tullut vastaan hyviä paikkoja muualla.
Itkettää kun joka aamu aloitan laihdutuskuurin ja klo.13 jälkeen alkaa mässäily.
Forever fat.
Mua itkettää se kun makaan nyt sohvalla ja yksi valaisin osoittaa suoraan mun silmiin enkä jaksa käydä sammuttamassa sitä.
Itkettää kun tukka harvenee lääkityksen takia vaikka pidän siitä niin hyvää huolta :(
Itkettää, kun iho alkaa kutista aina kun syön sokeria. Haluan syödä sokeria.
Itkettää että kun menen töihin, on pimeää ja kun tulen töistä, on pimeää :(
Itkettää kun kissan uusi lelu on jo nyt rikki, vaikka se ostettiin viime viikolla. 😢 Aarnea käy sääliksi!
Itkettää kun ei tule vastauksia
Ap