Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ollut Espanjassa Costa del Solissa?

Vierailija
10.04.2006 |

Millainen paikka?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Olen ite tykänny olla Calahondassa, Fuengirolassa ja Malagassa ollaan sitte vain pyörähdetty.

Vierailija
2/2 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan karsea paikka. Mutta tiettävästi vähän rannalta pohjoiseen on kaunista, mutta en voi ymmärtää, että kukaan oikeasti tykkäisi hotelleista hotellin perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan