Menetin neitsyyteni vasta melkein 18v
Kommentit (27)
Minä olin 22 ja näin jälkikäteen tuntuu kyllä, että olisin voinut odotella vieläkin pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Oot nolo tyyppi. Kaikki coolit tyypit menettää sen jo 13-vuotiaana itseään vanhemman pojan mopoauton takapenkillä.
Pojatkin?
Vierailija kirjoitti:
Oot nolo tyyppi. Kaikki coolit tyypit menettää sen jo 13-vuotiaana itseään vanhemman pojan mopoauton takapenkillä.
Onks makeeta kun mopoauton penkki on veressä? Tosi kiva paikka muutenkin, ei pääse edes pesulle...
Kyllä ihmisen pitää olla täysi-ikäinen, kun hän alkaa harrastaa seksiä. Aikaisin aloittavat ovat todella halpoja. Sitten on näitä lellipentuja, jotka seurustelevat kymmenen vuotta jonkun kuusitoistavuotiaana tavatun kanssa. Sitten seuraavaan suhteeseen. Eivät osaa tehdä mitään yksin.
Parin kuukauden päästä täytän 19v enkä ole vieläkään harrastanut seksiä... Aiemmin otin tästä paineita, kun kaveripiirissä jokainen vuorotellen alkoi saamaan kokemusta ja olo tuntui ulkopuoliselta.
Enää ei pahemmin jaksa kiinnostaa.
no minä menetin tai annoin sen pois ( ei ollut menetys) 18-vuotiaana ja nyt 36-vuotiaana olen mummo, joten eipä kiirettä.
Neitsyydestä ja siitä eroon pääsemisestä tulee paineita tietyssä iässä.
Itse olin silloin 17 ja olisin voinut odottaa kyllä vielä muutaman vuoden.
Siitä ei kannattais ottaa mitään paineita.
Vierailija kirjoitti:
Parin kuukauden päästä täytän 19v enkä ole vieläkään harrastanut seksiä... Aiemmin otin tästä paineita, kun kaveripiirissä jokainen vuorotellen alkoi saamaan kokemusta ja olo tuntui ulkopuoliselta.
Hienoa, kun sinulla on itsetunto kohdallaan.
t. ketjuun vastannut mummo
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmisen pitää olla täysi-ikäinen, kun hän alkaa harrastaa seksiä. Aikaisin aloittavat ovat todella halpoja. Sitten on näitä lellipentuja, jotka seurustelevat kymmenen vuotta jonkun kuusitoistavuotiaana tavatun kanssa. Sitten seuraavaan suhteeseen. Eivät osaa tehdä mitään yksin.
Ja sitten on tällaisen vastuksen tekijöitä, jotka saavat nautinnon kuvittelemalla olevansa oikeassa :D
Minä olin 20v. ja vasta mennyt naimisiin.
Olen edelleen saman miehen kanssa.
Ei ehkä kovin muodikasta, mutta olen edelleen tyytyväinen.
Nainen kuuluu korkkaajalleen.
T: Kiltti mies
Minä olin 19v ja nyt kymmenettä vuotta sama kumppani rinnalla. Kuten itse myös olin miehelleni ensimmäinen.
Aika ikäloppu. Uutisten mukaan se menee nykynuorilta jo 10 vuotiaana kerrostalon pihalla. Kiitos kulttuurien rikastumisen ja suvaitsevaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, kun sinulla on itsetunto kohdallaan.
t. ketjuun vastannut mummo
Kiitos kiitos. :) Helpotti paineet kun tajusin, että a) en ole ainoa b) mitä helkatin väliä.