Menetin neitsyyteni vasta melkein 18v
Kommentit (27)
Ei kiirettä. Neitsyyteni annoin tulevalle aviomiehelleni, ja olen siitä iloinen. Mies on ainut mies kenen kanssa olen maannut tai edes pussannut.
Enkä ole estynyt vaan tarvitsen säännöllistä seksiä (miestä) ja olen halukas ja antautuva nainen.
Ehkä olen niin mutkaton ja suora seksissä, kun olen suojattu ja haavoittumaton sillä alueella. Mies ainakin kehuu sitä halukkuuttani ja sensuellisuuttani...
Kuuntele sisimpääsi. Antaudu halulle ja miehelle estottomasti, kun Sinusta siltä tuntuu. Kunnioita sisimpääsi. Jaksa odottaa omaa haluasi. Intohimon puhjettua täyteen kukkaan, poimit vain hedelmät:)
Mutta odota ensin. Pieni odotus lisää vain haluasi.
19vuotiaana menetin itse, minusta on sen jälkeen tullut kunnon panomies. Naisia on useampi viikossa.
Harmittaa etten nuorempana älynnyt kuinka helppoja jotkun naiset/tytöt ovat. Olisin nussinut koko yläasteen teinipimpsoja.
Ehkäpä ikä ei ole tärkein, mutta se on tärkeää että huolehtii hyvin ehkäisystä, ja on jo niin vastuullinen, että miettii etukäteen miten toimii jos tuleekin raskaaksi. Ja on oikean ihmisen kanssa, tietää ettei kaduttaisi muistella nuoruutta myöhemmin, vaan muistot olis hyviä :)
Mulla on tytär ja aion jutella sit kun hän on yläasteella, siitä että miten seksi ja seurustelu on tärkeitä yhdessä, ja ei ole kiirettä yrittää asioita, ensin voi rauhassa löytää poikaystävän ja kaverustua :)
Itsellä eka kerta oli poikaystävän kanssa 18-vuotiaana, mutta se tapahtu turhankin nopeaan kun oltiin tunnettu n. 2 kk. Nyt kun miettii, ois kiva tutustuu rauhassa, ja tuntea toinen hyvin ensin. Onneksi kokemus oli hyvä, mut vasta vanhemmiten ymmärtää mikä tuntuisi itsestä parhaalle.
Hienoa lukea, kuinka moni on päässyt naimaan vasta minua vanhempana. Kyllä vitutti monta vuotta, kun olin niin arka ja epäsuosittu etten päässyt pukille. Nyt tuhansia kertoja myöhemminkään "painimiseen" ei ole kyllästynyt.
Olin melkein 18. Lähes kaikki kaverini menettivät neitsyytensä 13-15 vuotiaana ja sen jälkeen harrastivat sitä lähestulkoon jokaisen vastaantulijan kanssa. Koin joskus asiassa ulkopuolisuutta kokemattomuuteni vuoksi mutta en kuitenkaan niin paljon että olisin sen vuoksi mennyt sänkyyn kenen tahansa kanssa.
Nyt vanhempana olen tyytyväinen että odotin noinkin pitkään enkä koskaan alkanut miksikään jakorasiaksi niin kuin moni muu ikäiseni teki.
Yksi suomalainen kaunotar lahjoitti neitsyytensä minulle ollessaan 23-vuotias. Nykyinen vaimoni lahjoitti sen minulle ollessaan 34-vuotias, mutta hän ei olekaan suomalainen, joten siksi se oli mahdollista.