Jaajo Linnoinmaa sai kerrankin ansionsa mukaan...
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jaajo-Linnonmaalta-halventavaa-tekstia-su…
Oon aina ollut sitä mieltä että Jaajo on seksisti ja kus*pää.. Kuka halventaa kolleegansa omassa lähetyksessään? keskittyis omaan tekemiseen ja yrittäis päästä pois noista jähmettyneistä seksistisistä käsityksistään.
Kommentit (266)
Se on hyvä että aamulypsyssä on vielä sananvapautta. Se on jo harvinaista 100 vuotiaassa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Suwakit, feministit voivat jatkossakin kuunnella ylex:ää, jos teitä ei Suomen paras radio-ohjelma miellytä.
Näin se vain on! Odotankin kyrpä pystyssä sitä Suomipopin tulevaa lasten vetämää aamushowta. Siellä ne märkinä aukovat suutaan ja heittävät roisia läppää meikäläisten iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä että aamulypsyssä on vielä sananvapautta. Se on jo harvinaista 100 vuotiaassa Suomessa.
Äitisi oli huara! Hahaaaaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitisi oli huara! Hahaaaaa...
Hyvin sanottu, sananvapauden puolesta! Tirsk!
Tajusin tänään, että mun auto on tosi siisti. Siihen radiolistaan päivittyy jouluradio automaattisesti.
Nyt mulla on listassa myös jouluradio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?.. Ei varmaan ole pakko kuunnella. Toiset tykkää tyttärestä, toiset äidistä.
Kyllä on kun ko. paskakanava raikuu koko hallissa. Edes kuulosuojaimet eivät peitä sitä kiljumista ja mölinää.
Kannattaa hankkia hyvälaatuiset kuulokkeet joista kuunnella normaaleja ohjelmia. Toimii itsellä ja viihtyvyys paranee.
Sananvapautta käyttäen totean että kyseistä radiojuontajaa on etovaa kuunnella ja yhtä ällöttävää katsella.
Meillä puolestaan hävisi Nelosen kanavat TV:stä ja auton radiosta.
Vierailija kirjoitti:
T: korkeasti ja akateemisesti koulutettu anestesialääkäri erikoisasiantuntija
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttu. Meiltäkin hävisi just televisiosta. Täytyypä katsoa aamulla onko autoradiossakin joku häiriö. : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttu. Meiltäkin hävisi just televisiosta. Täytyypä katsoa aamulla onko autoradiossakin joku häiriö. : D
Taitaa olla aika yleinen vika. Siskon miehellä hävis autoradiosta kanssa Suomipop. Oli oireillut jo aiemmin mutta joku oli lainannut autoa ja saanut korjattua. Nyt kuulemma hävis kokonaan.
Tällä viikolla Jaajo haukkui Helsingin kaupunginhallituksenkin hullun päätöksen. Se on oikein tehty.
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla Jaajo haukkui Helsingin kaupunginhallituksenkin hullun päätöksen. Se on oikein tehty.
Minkä päätöksen? Mitä vittua lässytät retardi... hahahhhhh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä päätöksen? Mitä vittua lässytät retardi... hahahhhhh...
No, sitä Jaajon yksisarvissateenkaarisydän-ihkutusta kaupunginhallituksen märistä naisjäsenistä. Kostuivat nähdessään Jaajon suonikkaan Media Presence yksisarvisen nytkähtelevän kontrolloimattomasti.
Mä pystyn kyllä sanomaan ihan suoraan, että kuuntelen Aamulypsyä usein ja aika usein heidän älyvapaat jutut myös naurattaa. Mutta ohjelma kaipaisi kyllä jotain päivitystä, ja se päivytys vois olla vaikka se että Jaajo veks ohjelmasta. Sen jutut on niin itseriittoisia, se kertoo samoja tarinoita tosi usein uudelleen ja kummasti aina yksityiskohdat vähän muuttuu (eli kertoo siitä että varmaan värittää tarinoita aika paljonkin), plus se on niin kultalusikka suussa syntynyt eikä tunnu itse edes tajuavan sitä. Yksi aamu puhui tosissaan miten kaikkien lukion päättävien kannataisi heti ostaa keskustasta oma asunto, hänkin on tehnyt niin ja sit myynyt hyvällä hinnalla pois. Peris ja Anni ei meinannut saada sanaa suustaan kun Jaajo selitti tätä :D Periksellä on oikeasti hauskoja juttuja ja hyvää tilannekomiikkaa, eikä ne kaikki pyöri alapää- huumorin ympärillä. Peesailee vaan ihan hirveästi Jaajoa, ei silti ihme kun Jaajolta ei tunnu kukaan saavan suunvuoroa.
Parhaita lähetyksiä on ehdottomasti olleet ne kun Anni ja Peris on olleet studiossa kahdestaan, läppä on silloin huonoa eli sellaista mikä naurattaa, mutta ketään ei loukata, sovinistiset vitsit jää pois ja meininki on hyvä. Mä en pysty ymmärtämään miten kolmen tyttölapsen isä pystyy suoltamaan naisista noin törkeitä ja kamalia kommentteja. Ei mut hei, huumoria!
Vierailija kirjoitti:
Mä pystyn kyllä sanomaan ihan suoraan, että kuuntelen Aamulypsyä usein ja aika usein heidän älyvapaat jutut myös naurattaa. Mutta ohjelma kaipaisi kyllä jotain päivitystä, ja se päivytys vois olla vaikka se että Jaajo veks ohjelmasta. Sen jutut on niin itseriittoisia, se kertoo samoja tarinoita tosi usein uudelleen ja kummasti aina yksityiskohdat vähän muuttuu (eli kertoo siitä että varmaan värittää tarinoita aika paljonkin), plus se on niin kultalusikka suussa syntynyt eikä tunnu itse edes tajuavan sitä. Yksi aamu puhui tosissaan miten kaikkien lukion päättävien kannataisi heti ostaa keskustasta oma asunto, hänkin on tehnyt niin ja sit myynyt hyvällä hinnalla pois. Peris ja Anni ei meinannut saada sanaa suustaan kun Jaajo selitti tätä :D Periksellä on oikeasti hauskoja juttuja ja hyvää tilannekomiikkaa, eikä ne kaikki pyöri alapää- huumorin ympärillä. Peesailee vaan ihan hirveästi Jaajoa, ei silti ihme kun Jaajolta ei tunnu kukaan saavan suunvuoroa.
Parhaita lähetyksiä on ehdottomasti olleet ne kun Anni ja Peris on olleet studiossa kahdestaan, läppä on silloin huonoa eli sellaista mikä naurattaa, mutta ketään ei loukata, sovinistiset vitsit jää pois ja meininki on hyvä. Mä en pysty ymmärtämään miten kolmen tyttölapsen isä pystyy suoltamaan naisista noin törkeitä ja kamalia kommentteja. Ei mut hei, huumoria!
Peris + Anni + joku oikeasti hauska voisi toimiakin! Varsinkin jos Annille annettaisiin enemmän vastuuta muustakin kuin kiljumisesta. Nykyisellään valitettavasti valitsen ennemmin Radio Rockin, vaikka ei sekään nyt mitään älyn juhlaa ole.
Kunnon kokoomuslaiset nuoret naiset juontajiksi, niin alkaa tulla asiallista ohjelmaa sivistynein sanoin maustettuna.
Ylen kanaville kääntäessä tasa-arvovänkkäys vie järjen ja radiosta nousee vihreä savu.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon kokoomuslaiset nuoret naiset juontajiksi, niin alkaa tulla asiallista ohjelmaa sivistynein sanoin maustettuna.
Ylen kanaville kääntäessä tasa-arvovänkkäys vie järjen ja radiosta nousee vihreä savu.
Syö paskaa hiivaperse. Hahaaaahhhh...a
Kyllä on kun ko. paskakanava raikuu koko hallissa. Edes kuulosuojaimet eivät peitä sitä kiljumista ja mölinää.