Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaajo Linnoinmaa sai kerrankin ansionsa mukaan...

Vierailija
23.11.2017 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jaajo-Linnonmaalta-halventavaa-tekstia-su…

Oon aina ollut sitä mieltä että Jaajo on seksisti ja kus*pää.. Kuka halventaa kolleegansa omassa lähetyksessään? keskittyis omaan tekemiseen ja yrittäis päästä pois noista jähmettyneistä seksistisistä käsityksistään.

Kommentit (266)

Vierailija
201/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko se karu fakta että suurin osa ihmisistä on keskinkertaisia ja niitä kai nämä jutut nappaa, enemmistöä. Älykkäitä on vähemmistö, mitä älykkäämpiä sitä vähemmän. Enemmistön alapuolella taas janalla alkaa tulla tyhmät ja oikeasti vajaaälyiset jotka eivät kykene ymmärtämään Aamulypsyn huumoria tai muutakaan enemmistön suosimaa normaalia huumoria. Älykäs kyllä ymmärtää, mutta ei koe enää mitään viihdytystä niin "tylsästä" huumorista ja kokee ahdistavana sen tyhjälle naureskelun, kun olisi niin paljon tärkeämpiäkin asioita.

Siis ihan tosissasiko esität että tälle foorumille on hakeutunut se "älykäs vähemmistö", josta johtuu suomipopin vähäinen kannatus? Ei v*ttu salli mun nauraa!!😂😂

Ennemmin lähtisin etsimään syytä suomipopin dissaamiseen AV:n keskusteluissa huonosta huumorintajusta, kuivasta toosasta ja munan puutteesta.

Voitko olla noin taantunut? Järkyttävää.

Ja noi typerät nauru-hymiöt, aikuinen ihminen.

Voi hyvä luoja.

Vierailija
202/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaja, työpaikkakiusaaja, julkkiskiusaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pystyn kyllä sanomaan ihan suoraan, että kuuntelen Aamulypsyä usein ja aika usein heidän älyvapaat jutut myös naurattaa. Mutta ohjelma kaipaisi kyllä jotain päivitystä, ja se päivytys vois olla vaikka se että Jaajo veks ohjelmasta. Sen jutut on niin itseriittoisia, se kertoo samoja tarinoita tosi usein uudelleen ja kummasti aina yksityiskohdat vähän muuttuu (eli kertoo siitä että varmaan värittää tarinoita aika paljonkin), plus se on niin kultalusikka suussa syntynyt eikä tunnu itse edes tajuavan sitä. Yksi aamu puhui tosissaan miten kaikkien lukion päättävien kannataisi heti ostaa keskustasta oma asunto, hänkin on tehnyt niin ja sit myynyt hyvällä hinnalla pois. Peris ja Anni ei meinannut saada sanaa suustaan kun Jaajo selitti tätä :D Periksellä on oikeasti hauskoja juttuja ja hyvää tilannekomiikkaa, eikä ne kaikki pyöri alapää- huumorin ympärillä. Peesailee vaan ihan hirveästi Jaajoa, ei silti ihme kun Jaajolta ei tunnu kukaan saavan suunvuoroa.

Parhaita lähetyksiä on ehdottomasti olleet ne kun Anni ja Peris on olleet studiossa kahdestaan, läppä on silloin huonoa eli sellaista mikä naurattaa, mutta ketään ei loukata, sovinistiset vitsit jää pois ja meininki on hyvä. Mä en pysty ymmärtämään miten kolmen tyttölapsen isä pystyy suoltamaan naisista noin törkeitä ja kamalia kommentteja. Ei mut hei, huumoria! 

Mä oon niin samaa mieltä tästä. Päivitys olisi todella tarpeen ja se päivitys vois just olla Jaajo pois kertomasta samoja itseään toistavia ja Jaajosta kertovia omia yliväritettyjä juttuja. Ne on jo kuultu ja en usko, että Jaajo pystyy muuhun.

Annille ja Perälälle lisää keskustelua ajankohtaisista asioista ja päivän uutisista. Perälä voisi heittää niistä just sitä Perälän parasta älyämpäriin kommenttia ja komiikkaansa. Annilla on hyvät jutut, jos siihen annetaan mahdollisuus, hänellä on taitoa, mutta nyt se jyrätään kaiken jaajoilun alle ja Annilla on Jaajoa nuoleskeleva kiljuva idiootti bimbo-rooli showssa. Annin pitäis kyllä itsekin tajuta, että menee tuossa ihan hukkaan.

Itse olen vaihtanut kanavaa, koska en jaksa kuunnella Jaajoa, miten Jaajo sitä ja Jaajo tätä kun juttu ei uudistu millään tapaa, samaa juttua Jaajosta. Shown pitää uudistua ja freesiytyä.

Anni ja Perälä

Vierailija
204/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pystyn kyllä sanomaan ihan suoraan, että kuuntelen Aamulypsyä usein ja aika usein heidän älyvapaat jutut myös naurattaa. Mutta ohjelma kaipaisi kyllä jotain päivitystä, ja se päivytys vois olla vaikka se että Jaajo veks ohjelmasta. Sen jutut on niin itseriittoisia, se kertoo samoja tarinoita tosi usein uudelleen ja kummasti aina yksityiskohdat vähän muuttuu (eli kertoo siitä että varmaan värittää tarinoita aika paljonkin), plus se on niin kultalusikka suussa syntynyt eikä tunnu itse edes tajuavan sitä. Yksi aamu puhui tosissaan miten kaikkien lukion päättävien kannataisi heti ostaa keskustasta oma asunto, hänkin on tehnyt niin ja sit myynyt hyvällä hinnalla pois. Peris ja Anni ei meinannut saada sanaa suustaan kun Jaajo selitti tätä :D Periksellä on oikeasti hauskoja juttuja ja hyvää tilannekomiikkaa, eikä ne kaikki pyöri alapää- huumorin ympärillä. Peesailee vaan ihan hirveästi Jaajoa, ei silti ihme kun Jaajolta ei tunnu kukaan saavan suunvuoroa.

Parhaita lähetyksiä on ehdottomasti olleet ne kun Anni ja Peris on olleet studiossa kahdestaan, läppä on silloin huonoa eli sellaista mikä naurattaa, mutta ketään ei loukata, sovinistiset vitsit jää pois ja meininki on hyvä. Mä en pysty ymmärtämään miten kolmen tyttölapsen isä pystyy suoltamaan naisista noin törkeitä ja kamalia kommentteja. Ei mut hei, huumoria! 

Mä oon niin samaa mieltä tästä. Päivitys olisi todella tarpeen ja se päivitys vois just olla Jaajo pois kertomasta samoja itseään toistavia ja Jaajosta kertovia omia yliväritettyjä juttuja. Ne on jo kuultu ja en usko, että Jaajo pystyy muuhun.

Annille ja Perälälle lisää keskustelua ajankohtaisista asioista ja päivän uutisista. Perälä voisi heittää niistä just sitä Perälän parasta älyämpäriin kommenttia ja komiikkaansa. Annilla on hyvät jutut, jos siihen annetaan mahdollisuus, hänellä on taitoa, mutta nyt se jyrätään kaiken jaajoilun alle ja Annilla on Jaajoa nuoleskeleva kiljuva idiootti bimbo-rooli showssa. Annin pitäis kyllä itsekin tajuta, että menee tuossa ihan hukkaan.

Itse olen vaihtanut kanavaa, koska en jaksa kuunnella Jaajoa, miten Jaajo sitä ja Jaajo tätä kun juttu ei uudistu millään tapaa, samaa juttua Jaajosta. Shown pitää uudistua ja freesiytyä.

Anni ja Perälä

Kas, tämä karkasi ennen viimeistä kommenttia, että Anni ja Perälä jatkoon :)

Vierailija
205/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tolkuttoman huonoa läppää ja täysin paskaa musiikkia koko kanava täynnä. Korporaatio paras.

Vierailija
206/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomipop onkin optimoitu kaikkein tyhmimmälle kansanosalle. Kertoohan sen jo tahdittomien möläyttelijöidenkin käyttämä slogan "jonkun on sanottava mitä muut ajattelevat".

Se naisjuontaja taas on häpeäksi paitsi itselleen, myös koko sukupuolelleen. Hänellähän ei siis ole muuta tekemistä kuin kiljua ja kikatella kun sedät kertoo härskejä juttuja.

Just joo. Jos itsellesi tulee parempi mieli ajatellessa että olet älykkäämpi jo sillä perusteella ettet kuuntele ko. Ohjelmaa niin anna toki mennä.

T. Suomipopin aamulypsyä päivittäin kuunteleva akateeminen tohtori

Mikä, akateeminen tohtori :D?! Onko olemassa epä-akateemisiakin tohtoreita?

Uliopistosta valmistuu epäakateemisia tohtoreita.

Paperit putosivat venematkalla.

Vierailija
207/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi itku. Kyllä on taas mieli niin pahoitettu ;( Naista on arvosteltu - majesteettirikos.

Joko Jaajoo on saanut potkut?

Vierailija
208/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, ettei Jaajo Kuningas viitsi oikein vaivautua valmistelemaan lähetyksiään, vähän ehkä ylimielisesti saapuu vaan aamulla paikalle ja samalla setillä mennään millä se on toiminut ennenkin - puhutaan pas kaaa ja heitetään läppää.

Okei, toimi aikansa. Nyt alkaa olla jutut kuultu, jotkut parikin kertaa.

Kuuntelen nykyään Sainiota ja Moisiota. Heillä on ajankohtaisia aiheita ja tuore ote.

Vierailija
209/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajolle on kähähtänyt neste tukan alle ja sanotaan, että helpoitenhan se tyhjään päähän nousee.

Vierailija
210/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tämä Ollila oli vielä mukana Jaajon show'ssa, niin kyllähän ne puhui sen tisseistä aika useinkin. Eipä tullut mitään #metoo- kampanjaa, mutta nykyisellään taitaa tyttöä harmittaa kun ei enää pääsekään nauttimaan menestyksestä jaajon vanavedessä

Vierailija
211/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu kuuntelen Aamulypsyä, kun töihin ajelen. Just hyvä ohjelma aamuihin. Kuuntelen jatkossakin!

Vierailija
212/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisätään vielä että kun Ida:n kirjoituksen luin, että miksi radio juontaja ei saa arvostella toista tai tuoda mielipiteitään esiin? Jos tämän Viewin musiikki on musta paskaa voin sanoa sen. Jos joku juontaja on huono, voin sanoa sen. Jos tykkään jostain ruuasta voin sanoa sen. Paitsi jos olen radiossa? Ida itse tuo esiin oman mielipiteensä, ja hänen mielestään ko henkilön musiikki on super hyvää, miksi toisenlaista mielipidettä ei saa tuoda esiin? Kyllä täällä niin mieltä pahoitetaan...

Vierailija
213/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noussut pissit kupoliin.

Vierailija
214/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anni ja Perälä

Kas, tämä karkasi ennen viimeistä kommenttia, että Anni ja Perälä jatkoon :)

Ehdin jo hämmentyä, että nämä kaksi käyvät estoitta kehuskelemassa itseään ja laittavat vielä nimensä alle. 😂

Vierailija
215/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sukupuuttoon kuoleva laji kirjoitti:

Ihmisillä ei nykyään ole minkäänlaista huumorintajua.

Ei varsinkaan Jaajolla. Jutut täyttä paskaa. En koskaan kuuntele vapaa ehtoisesti Aamulypsyä.

Vierailija
216/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka aamu kuuntelen Aamulypsyä, kun töihin ajelen. Just hyvä ohjelma aamuihin. Kuuntelen jatkossakin!

En kuuntele koskaan. Joskus pakosta siksi että on päällä jonku toisen autossa.

Vierailija
217/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas kirjoitti:

Ohjelmaa on tehty samalla kaavalla aina. Aina se on ollut vähän rasvainen. Ohjelma on ollut ja luultavasti on tämän jälkeenkin suomen suosituin radio-ohjelma ja siihen ei jokun rupusen Vauva foorumin mielipide paljoa vaikuta.

Mä oon ainakin ihan kurkkua myöten täynnä tätä nyky feminismi-metoo-neutraali shaissea. En ymmärrä että joku niin pikkusieluinen että loukkaantuu siitä että lauseessa käytetään sanaa "märkänä" ilman että määritellään yhtään ketä tarkoitetaan. Nykyään ei voi sanoa enää mitään ilman että jossain joku vetää jotkut some-pimppi-raget siitä. Välillä tekisi mieli katsoa jostain kaukaa kun maailma palaa :)

Ylex:n juontajat joihin itse kommentin assosioin kyllä todella kuulostaa siltä että pöksyt märkinä haastatellaan jotain Robinii enkä voi itse sietää sitä. Tekopirteitä muka nuoria tapauksia kaikki muutenkin,  mutta koska voin valita, en kuuntele ko kanavaa. En silti vaadi että sitä pitää muuttaa tai lopettaa.

Ja entäs tämä Lettukesti muikkeli joka otti osaa tähän. Ohjelma on paska, siksi se ei edes ole radiossa. Kaikkein naurettavinta on silti juontajan selitykset "minulle on aivan sama mitä joku sanoo tai on mieltä minusta tai mistään" mutta silti on aivan pakko avautua. 

Ei Jaajon jutut aina hyviä ole, mutta harva radio-ohjelma aina on.'

Ime pas kaa kun oot kerran niin edgy.

Vierailija
218/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko se karu fakta että suurin osa ihmisistä on keskinkertaisia ja niitä kai nämä jutut nappaa, enemmistöä. Älykkäitä on vähemmistö, mitä älykkäämpiä sitä vähemmän. Enemmistön alapuolella taas janalla alkaa tulla tyhmät ja oikeasti vajaaälyiset jotka eivät kykene ymmärtämään Aamulypsyn huumoria tai muutakaan enemmistön suosimaa normaalia huumoria. Älykäs kyllä ymmärtää, mutta ei koe enää mitään viihdytystä niin "tylsästä" huumorista ja kokee ahdistavana sen tyhjälle naureskelun, kun olisi niin paljon tärkeämpiäkin asioita.

Siis ihan tosissasiko esität että tälle foorumille on hakeutunut se "älykäs vähemmistö", josta johtuu suomipopin vähäinen kannatus? Ei v*ttu salli mun nauraa!!😂😂

Ennemmin lähtisin etsimään syytä suomipopin dissaamiseen AV:n keskusteluissa huonosta huumorintajusta, kuivasta toosasta ja munan puutteesta.

Huomaa ainakin missä se äly ei kuki.

Millähän ajatuksella luit tekstiä, ystäväiseni?

Vierailija
219/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas kirjoitti:

Ohjelmaa on tehty samalla kaavalla aina. Aina se on ollut vähän rasvainen. Ohjelma on ollut ja luultavasti on tämän jälkeenkin suomen suosituin radio-ohjelma ja siihen ei jokun rupusen Vauva foorumin mielipide paljoa vaikuta.

Mä oon ainakin ihan kurkkua myöten täynnä tätä nyky feminismi-metoo-neutraali shaissea. En ymmärrä että joku niin pikkusieluinen että loukkaantuu siitä että lauseessa käytetään sanaa "märkänä" ilman että määritellään yhtään ketä tarkoitetaan. Nykyään ei voi sanoa enää mitään ilman että jossain joku vetää jotkut some-pimppi-raget siitä. Välillä tekisi mieli katsoa jostain kaukaa kun maailma palaa :)

Ylex:n juontajat joihin itse kommentin assosioin kyllä todella kuulostaa siltä että pöksyt märkinä haastatellaan jotain Robinii enkä voi itse sietää sitä. Tekopirteitä muka nuoria tapauksia kaikki muutenkin,  mutta koska voin valita, en kuuntele ko kanavaa. En silti vaadi että sitä pitää muuttaa tai lopettaa.

Ja entäs tämä Lettukesti muikkeli joka otti osaa tähän. Ohjelma on paska, siksi se ei edes ole radiossa. Kaikkein naurettavinta on silti juontajan selitykset "minulle on aivan sama mitä joku sanoo tai on mieltä minusta tai mistään" mutta silti on aivan pakko avautua. 

Ei Jaajon jutut aina hyviä ole, mutta harva radio-ohjelma aina on.'

Jos siitä haluaisi vielä rasvaisemman, sinnehän voisi laittaa muka-hauskan tekoälykön, eli juha vuorisen.

Vierailija
220/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomipop onkin optimoitu kaikkein tyhmimmälle kansanosalle. Kertoohan sen jo tahdittomien möläyttelijöidenkin käyttämä slogan "jonkun on sanottava mitä muut ajattelevat".

Se naisjuontaja taas on häpeäksi paitsi itselleen, myös koko sukupuolelleen. Hänellähän ei siis ole muuta tekemistä kuin kiljua ja kikatella kun sedät kertoo härskejä juttuja.

Just joo. Jos itsellesi tulee parempi mieli ajatellessa että olet älykkäämpi jo sillä perusteella ettet kuuntele ko. Ohjelmaa niin anna toki mennä.

T. Suomipopin aamulypsyä päivittäin kuunteleva akateeminen tohtori

Ei tarvitse olla proffa tai mikään poikkeuksellisen älykäs että tajuaa Suomipopin olevan epäviihdyttävää skeidaa.

Mistä lähtien makuasiat ovat ollee professorien päätettäviä? Antakaa ihmiset tykätä mistä haluavat, aina ihmetyttää nämä ”älyköt” joiden elämän sisältö on niin nolla että aikaa voi käyttää marisemalla netissä jostain niin tyhjänpäiväisestä asiasta joka hoituu yhtä nappia (=kanavan vaihto) painamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän