Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaajo Linnoinmaa sai kerrankin ansionsa mukaan...

Vierailija
23.11.2017 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jaajo-Linnonmaalta-halventavaa-tekstia-su…

Oon aina ollut sitä mieltä että Jaajo on seksisti ja kus*pää.. Kuka halventaa kolleegansa omassa lähetyksessään? keskittyis omaan tekemiseen ja yrittäis päästä pois noista jähmettyneistä seksistisistä käsityksistään.

Kommentit (266)

Vierailija
221/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomipop onkin optimoitu kaikkein tyhmimmälle kansanosalle. Kertoohan sen jo tahdittomien möläyttelijöidenkin käyttämä slogan "jonkun on sanottava mitä muut ajattelevat".

Se naisjuontaja taas on häpeäksi paitsi itselleen, myös koko sukupuolelleen. Hänellähän ei siis ole muuta tekemistä kuin kiljua ja kikatella kun sedät kertoo härskejä juttuja.

Just joo. Jos itsellesi tulee parempi mieli ajatellessa että olet älykkäämpi jo sillä perusteella ettet kuuntele ko. Ohjelmaa niin anna toki mennä.

T. Suomipopin aamulypsyä päivittäin kuunteleva akateeminen tohtori

Mikä, akateeminen tohtori :D?! Onko olemassa epä-akateemisiakin tohtoreita?

Oletko koskaan kuullut sanaa Kunniatohtori? Tiedätkö että kunniatohtoriksi voidaan promootiossa nimittää ihan kuka vaan? Esimerkiksi Sauli Niinistö on Eläinlääketieteen kunniatohtori ja mitäpä veikkaat onko hänellä ko. Tiedekunnasta tutkinto? Kunniatohtorin titteli ei vaadi edes akateemista taustaa.

Vierailija
222/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla Jaajo haukkui Helsingin kaupunginhallituksenkin hullun päätöksen. Se on oikein tehty.

Minkä päätöksen? Mitä vittua lässytät retardi... hahahhhhh...

Ahhhhahaha...kirkumista ja huutonaurua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomipop onkin optimoitu kaikkein tyhmimmälle kansanosalle. Kertoohan sen jo tahdittomien möläyttelijöidenkin käyttämä slogan "jonkun on sanottava mitä muut ajattelevat".

Se naisjuontaja taas on häpeäksi paitsi itselleen, myös koko sukupuolelleen. Hänellähän ei siis ole muuta tekemistä kuin kiljua ja kikatella kun sedät kertoo härskejä juttuja.

Just joo. Jos itsellesi tulee parempi mieli ajatellessa että olet älykkäämpi jo sillä perusteella ettet kuuntele ko. Ohjelmaa niin anna toki mennä.

Oletko koskaan kuullut sanaa Kunniatohtori? Tiedätkö että kunniatohtoriksi voidaan promootiossa nimittää ihan kuka vaan? Esimerkiksi Sauli Niinistö on Eläinlääketieteen kunniatohtori ja mitäpä veikkaat onko hänellä ko. Tiedekunnasta tutkinto? Kunniatohtorin titteli ei vaadi edes akateemista taustaa.

Onkohan korkeasti ja akateemisesti koulutetulta anestesialääkäriltä jäänyt opinnot kesken? Todennäköisesti niitä ei koskaan aloitettukaan, koska ulkomaalaiset veivät kaikki opiskelupaikat ja pakkoruotsi.

Vierailija
224/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suwakit, feministit voivat jatkossakin kuunnella ylex:ää, jos teitä ei Suomen paras radio-ohjelma miellytä.

mäpä kuuntelen YlePuhetta tai RadioSuomea, vedä sinä v tai esinahka päähäsi.

Vierailija
225/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä tuo Jaajo tuossa on nyt ”saanut” että koet sen olleen ansionsa mukaan?

lähinnä se että joku uskaltaa call-outata sen bullshitin ja tuoda enemmän näkyväksi minkälainen tyyppi on kyseessä. kyseessä kuitenkin valta-asemassa oleva tyyppi jolla on vakiintunut paikka viihdeteollisuudessa; ei ole helppoa nuorelta naistoimittajalta asettua Jaajoa vastaan. Mutta oikeassa olet; ei vielä ole ansionsa mukaan ole saanut. Sellanen tuntuma että tolla tyypillä on vielä luurankoja kaapissa.

Call-outata? Sehän pisti tilinsä yksityiseksi tuon jälkeen.

joo voi vaa kuvitella minkälaisii viestei alkoi saamaa jaajon faneilta... joiden laadun voi varmaa iha ite päätellä ku päästetää nettiin ilman oikeita nimiä

Koko kansan Jaajo voitti keskustelun!

Näin se vain on! Oppivatpa zuwagit kunnioittamaan koko kansan Jaajoa!

Vierailija
226/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan korkeasti ja akateemisesti koulutetulta anestesialääkäriltä jäänyt opinnot kesken? Todennäköisesti niitä ei koskaan aloitettukaan, koska ulkomaalaiset veivät kaikki opiskelupaikat ja pakkoruotsi.

Koita nyt jankkaaja jo viimein ymmärtää etten ole tohtori minkään lääketieteen alalta. Onko sulle vaikea konsepti ymmärtää että Suomessa voi olla useita korkeastikoukutettuja ihmisiä, joten jokainen joka asiasta sanoo ei ole sama kirjoittaja?

Vierailija
227/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen kanavat hävisivät telkkarista ja radiosta.

Vierailija
228/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt jankkaaja jo viimein ymmärtää etten ole tohtori minkään lääketieteen alalta. Onko sulle vaikea konsepti ymmärtää että Suomessa voi olla useita korkeastikoukutettuja ihmisiä, joten jokainen joka asiasta sanoo ei ole sama kirjoittaja?

Korkeastikokutettuja?

Vierailija
229/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisätään vielä että kun Ida:n kirjoituksen luin, että miksi radio juontaja ei saa arvostella toista tai tuoda mielipiteitään esiin? Jos tämän Viewin musiikki on musta paskaa voin sanoa sen. Jos joku juontaja on huono, voin sanoa sen. Jos tykkään jostain ruuasta voin sanoa sen. Paitsi jos olen radiossa? Ida itse tuo esiin oman mielipiteensä, ja hänen mielestään ko henkilön musiikki on super hyvää, miksi toisenlaista mielipidettä ei saa tuoda esiin? Kyllä täällä niin mieltä pahoitetaan...

Enbuske on perustanut koko uransa siihen että hän haukkuu toisia turhajulkkiksia ja television turhanaamoja. Miksei Jaajo saisi tehdä samaa?

Vierailija
230/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huolestuttavaa, miten moni pitää hyvänä huumorina pelkkää "HIHIHIHI KIKKELI HIHIHI" -tyyliä. Liika on liikaa.

Vierailija
231/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naistoimittaja ihan märkänä" - YleX-juontaja tunnisti itsensä...

Eikös toi todista, että Jaajo oli oikeassa?

Vierailija
232/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisätään vielä että kun Ida:n kirjoituksen luin, että miksi radio juontaja ei saa arvostella toista tai tuoda mielipiteitään esiin? Jos tämän Viewin musiikki on musta paskaa voin sanoa sen. Jos joku juontaja on huono, voin sanoa sen. Jos tykkään jostain ruuasta voin sanoa sen. Paitsi jos olen radiossa? Ida itse tuo esiin oman mielipiteensä, ja hänen mielestään ko henkilön musiikki on super hyvää, miksi toisenlaista mielipidettä ei saa tuoda esiin? Kyllä täällä niin mieltä pahoitetaan...

Enbuske on perustanut koko uransa siihen että hän haukkuu toisia turhajulkkiksia ja television turhanaamoja. Miksei Jaajo saisi tehdä samaa?

yksi käyttäytyy huonosti niin toisenkin pitää saada? sinulta taisi jäädä kotikasvatus kokonaan väliin?

Vierailija
233/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa täällä on selkeästi kuunnellut yhden tai kaksi kertaa aamulypsyä kun kaikkien jutut on ihan samasta puusta veistettyjä. ”Jaajo puhuu vain itsestään, koko ajan pikkutuhmaa ja Anni vaan kikattaa!” Ihanko itse keksitte vai kopioitteko vain muilta? Aamulypsyn ohjelmasta ei todellakaan puoletkaan ole rasvaista pikkutuhmaa vitsiä, hyvin iso osa keskittyy ruokajuttuihin (mitä Anni on tehnyt, mitä Jaajo on syönyt), Jaajo pilkkaa itseään jatkuvasti ohjelmassa, siellä käsitellään uutisia, Peris kertoo juttuja sahalta, on urheilujuttuja, jopa enemmän kuin pikkutuhmia puhutaan märän vetämisestä jne. Kannattaisi kuunnella joku kerta vaikka se koko ohjelma mitä mollaa niin saattaisi olla vähän eri käsitys siitä mitä se ohjelma pitää sisällään. Mutta joo, toki on helpompi tuomita parin spiikin perusteella ja samalla haukkua junteiksi kaikki joka ko. Ohjelmaa kuuntelevat. Jos on niin yksinkertainen että kuvittelee jonkun viihteen kertovan kaiken ihmisen älykkyydestä niin on todellisuudessa itse aika juntti.

Vierailija
234/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksi käyttäytyy huonosti niin toisenkin pitää saada? sinulta taisi jäädä kotikasvatus kokonaan väliin?

Länsimaissa meillä on tämmöinen thing kuin johdonmukaisuus.

Vierailija
235/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa täällä on selkeästi kuunnellut yhden tai kaksi kertaa aamulypsyä kun kaikkien jutut on ihan samasta puusta veistettyjä. ”Jaajo puhuu vain itsestään, koko ajan pikkutuhmaa ja Anni vaan kikattaa!” Ihanko itse keksitte vai kopioitteko vain muilta? Aamulypsyn ohjelmasta ei todellakaan puoletkaan ole rasvaista pikkutuhmaa vitsiä, hyvin iso osa keskittyy ruokajuttuihin (mitä Anni on tehnyt, mitä Jaajo on syönyt), Jaajo pilkkaa itseään jatkuvasti ohjelmassa, siellä käsitellään uutisia, Peris kertoo juttuja sahalta, on urheilujuttuja, jopa enemmän kuin pikkutuhmia puhutaan märän vetämisestä jne. Kannattaisi kuunnella joku kerta vaikka se koko ohjelma mitä mollaa niin saattaisi olla vähän eri käsitys siitä mitä se ohjelma pitää sisällään. Mutta joo, toki on helpompi tuomita parin spiikin perusteella ja samalla haukkua junteiksi kaikki joka ko. Ohjelmaa kuuntelevat. Jos on niin yksinkertainen että kuvittelee jonkun viihteen kertovan kaiken ihmisen älykkyydestä niin on todellisuudessa itse aika juntti.

Olen kuunnellut Aamulypsyä paljonkin. Itseasiassa olen varmaan kuunnellut sitä enemmän kuin sinä, koska huomaan miten Jaajon samat jutunaiheet kiertää ja kiertää.

Olen jo vaihtanut kanavaa, en jaksa kuunnella samoja juttuja vähän eri variaatiollakaan.

Vierailija
236/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ne saha-jutut, vittu mitä p*skaa, loppu on Annin kikattelua ja pikkutuhmaa hölmöilyä. Ja Anni/Jaajo kertoo mitä söi eilen, hohhoijaa... Jos ei radion konsepti ole viime aikoina muuttunut, niin tuotahan se on, vetääkö ne ton ohjelman ilman kässäriä ja mölisee vaan mitä mieleen tulee? Luultavasti näin, kun jutut on tuota tasoa, ja kikkeli hihiii... Mielipide ei perustu pariin spiikkiin vaan puolisen vuotta jouduin tuota hölmöilyä päivittäin kuuntelemaan. Nyt kun ei ole pakko niin en todellakaan kuuntele, enkä tajua kuka jaksaa, teinit ehkä?

Vierailija
237/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut Aamulypsyä paljonkin. Itseasiassa olen varmaan kuunnellut sitä enemmän kuin sinä, koska huomaan miten Jaajon samat jutunaiheet kiertää ja kiertää.

Olen jo vaihtanut kanavaa, en jaksa kuunnella samoja juttuja vähän eri variaatiollakaan.

Samaa minäkin, en kohta vuoteen ole kuunnellut aamulypsyä ja VIELÄKIN jauhaa niitä sahalla- juttuja ja eilisen ruokalistaa?

Vierailija
238/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajolla on edelleen ihan samat jutut kuin 2007. Tuolloin vielä Vuorinen dokasi eikä ollut kyllästynyt Jaajon juttuihin, joten olivat ihan hauska aisapari, mutta ei tuota mieslasta yksin ole jaksanut kuunnella jauhamassa enää vuosikausiin.

Vierailija
239/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hellanlettas kirjoitti:

Ohjelmaa on tehty samalla kaavalla aina. Aina se on ollut vähän rasvainen. Ohjelma on ollut ja luultavasti on tämän jälkeenkin suomen suosituin radio-ohjelma ja siihen ei jokun rupusen Vauva foorumin mielipide paljoa vaikuta.

Mä oon ainakin ihan kurkkua myöten täynnä tätä nyky feminismi-metoo-neutraali shaissea. En ymmärrä että joku niin pikkusieluinen että loukkaantuu siitä että lauseessa käytetään sanaa "märkänä" ilman että määritellään yhtään ketä tarkoitetaan. Nykyään ei voi sanoa enää mitään ilman että jossain joku vetää jotkut some-pimppi-raget siitä. Välillä tekisi mieli katsoa jostain kaukaa kun maailma palaa :)

Ylex:n juontajat joihin itse kommentin assosioin kyllä todella kuulostaa siltä että pöksyt märkinä haastatellaan jotain Robinii enkä voi itse sietää sitä. Tekopirteitä muka nuoria tapauksia kaikki muutenkin,  mutta koska voin valita, en kuuntele ko kanavaa. En silti vaadi että sitä pitää muuttaa tai lopettaa.

Ja entäs tämä Lettukesti muikkeli joka otti osaa tähän. Ohjelma on paska, siksi se ei edes ole radiossa. Kaikkein naurettavinta on silti juontajan selitykset "minulle on aivan sama mitä joku sanoo tai on mieltä minusta tai mistään" mutta silti on aivan pakko avautua. 

Ei Jaajon jutut aina hyviä ole, mutta harva radio-ohjelma aina on.'

Jos siitä haluaisi vielä rasvaisemman, sinnehän voisi laittaa muka-hauskan tekoälykön, eli juha vuorisen.

No sehän on jo siellä, Vuorisssssaarnaa...

Vierailija
240/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AAMEN! Se on just ja tasan näin! Ja todellakin hävettää niin helvetisti se Anni, eikö sitä itseään hävetä se asemansa ja roolinsa? "Hih hih hiii POjat ( anteeksi, keski-ikäiset setä-miehet) sanoi kikkeli ja kertoi seksiläpän! hihihihihihihih"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan