Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaajo Linnoinmaa sai kerrankin ansionsa mukaan...

Vierailija
23.11.2017 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jaajo-Linnonmaalta-halventavaa-tekstia-su…

Oon aina ollut sitä mieltä että Jaajo on seksisti ja kus*pää.. Kuka halventaa kolleegansa omassa lähetyksessään? keskittyis omaan tekemiseen ja yrittäis päästä pois noista jähmettyneistä seksistisistä käsityksistään.

Kommentit (266)

Vierailija
261/266 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomipopin aamulypsy = paskoja juttuja, räkänaurua, kaija koon biisi, seksistisiä juttuja, huutoa, yleinen älämölö, haloo Helsingin biisi, jne... I don't need this SHIT!!

juu

Vierailija
262/266 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi näillä on kuitenkin puolisen miljoonaa kuulijaa, ei mammoilla taida huumorintaju riittää. Sitäpaitsi se idan tekemä haastis oli ihan kuraa. Sietääkin heittää vitsiä.

Puoli miljoonaa kärpästä sen tietää: Paska on parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/266 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisätään vielä että kun Ida:n kirjoituksen luin, että miksi radio juontaja ei saa arvostella toista tai tuoda mielipiteitään esiin? Jos tämän Viewin musiikki on musta paskaa voin sanoa sen. Jos joku juontaja on huono, voin sanoa sen. Jos tykkään jostain ruuasta voin sanoa sen. Paitsi jos olen radiossa? Ida itse tuo esiin oman mielipiteensä, ja hänen mielestään ko henkilön musiikki on super hyvää, miksi toisenlaista mielipidettä ei saa tuoda esiin? Kyllä täällä niin mieltä pahoitetaan...

Enbuske on perustanut koko uransa siihen että hän haukkuu toisia turhajulkkiksia ja television turhanaamoja. Miksei Jaajo saisi tehdä samaa?

No vähän on eri asia kritisoida toista toimittajaa tämän konkreettisista teoista, mielipiteistä, tms. kuin tehdä nuoresta naistoimittajasta tuollainen "haastatteli aivan märkänä"- juttu, joka oikeasti kävisi varmaan jo kunnianloukkauksesta. Kun on aivan varmaa, että kyseinen ammattitaitoinen toimittaja ei siellä missään kiimoissaan ole pyörinyt.

On Enbuskellakin ollut noita vastaavia ulkonäköjuttuja jne. Ja on puhunut nimillä, toisin kuin Jaajo.

Tarkalleen ottaen ero on se, että Enbuskella ei ole tarvetta viitata vittuiluissaan kenenkään seksuaalielämään. Jaajon mielestä tuollaisen asian liittäminen jonkun nuoren naisen ammattitaitoon on ilmeisesti ok. Mutta Jaajon suhtautuminen naisiin on toki ollut aina selvää, että ei ihmetytä yhtään. Säälin tyttäriään.

Vierailija
264/266 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisätään vielä että kun Ida:n kirjoituksen luin, että miksi radio juontaja ei saa arvostella toista tai tuoda mielipiteitään esiin? Jos tämän Viewin musiikki on musta paskaa voin sanoa sen. Jos joku juontaja on huono, voin sanoa sen. Jos tykkään jostain ruuasta voin sanoa sen. Paitsi jos olen radiossa? Ida itse tuo esiin oman mielipiteensä, ja hänen mielestään ko henkilön musiikki on super hyvää, miksi toisenlaista mielipidettä ei saa tuoda esiin? Kyllä täällä niin mieltä pahoitetaan...

Enbuske on perustanut koko uransa siihen että hän haukkuu toisia turhajulkkiksia ja television turhanaamoja. Miksei Jaajo saisi tehdä samaa?

No vähän on eri asia kritisoida toista toimittajaa tämän konkreettisista teoista, mielipiteistä, tms. kuin tehdä nuoresta naistoimittajasta tuollainen "haastatteli aivan märkänä"- juttu, joka oikeasti kävisi varmaan jo kunnianloukkauksesta. Kun on aivan varmaa, että kyseinen ammattitaitoinen toimittaja ei siellä missään kiimoissaan ole pyörinyt.

On Enbuskellakin ollut noita vastaavia ulkonäköjuttuja jne. Ja on puhunut nimillä, toisin kuin Jaajo.

Tarkalleen ottaen ero on se, että Enbuskella ei ole tarvetta viitata vittuiluissaan kenenkään seksuaalielämään. Jaajon mielestä tuollaisen asian liittäminen jonkun nuoren naisen ammattitaitoon on ilmeisesti ok. Mutta Jaajon suhtautuminen naisiin on toki ollut aina selvää, että ei ihmetytä yhtään. Säälin tyttäriään.

Enbuskella oli "low libido joogaponnarimies" yleisenä haukkumanimenä eräälle toimittajalle yhdessä vaiheessa.

Vierailija
265/266 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chillatkaa tammat. Se oli ihan hauska viittaus siihen, että nainen kostuu kiihottuessaan. Jotain sentään kuuluu saada sanoakin.

Voisko sitten todeta että suosittu radiojuontaja (ei viittaa keneenkään) tekee aamuohjelmaa muna pystyssä intoutuen omasta äänestään ja omista itseään toistavista huumorinväläyksistään?

Vierailija
266/266 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ennen vanhaan tsekkasin sen Jaajon nakupokeriohjelman. Yhäkin järkyttää, että semmoista potaskaa näytettiin telkkarissa. Tai se Jaajon jacuzzi.. No, yritteliäshän tuo on. Mun mielestä vaan kyseensalaisia keinoin. *puistatus*

Kyllähän sen silloin jo näki, mikä Jaajo on perusluonteeltaan. En ole yhtään Jaajon radio-ohjelmaa kuunnellut, enkä jaksoakaan miljonääriä kattonut. Ei vaan nappaa, se on härski kuunaama, joka saa tehdä mitä lystää.