Jaajo Linnoinmaa sai kerrankin ansionsa mukaan...
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jaajo-Linnonmaalta-halventavaa-tekstia-su…
Oon aina ollut sitä mieltä että Jaajo on seksisti ja kus*pää.. Kuka halventaa kolleegansa omassa lähetyksessään? keskittyis omaan tekemiseen ja yrittäis päästä pois noista jähmettyneistä seksistisistä käsityksistään.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Jaajo kävi kommentoimassa iltapäivälehden uutista.
No mitä se sanoi? Ja sitäpaitsi, mikä vitun nimi on Jaajo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä kuullut lempinimistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä kuullut lempinimistä?
Olen kyllä kuullut, mutta en ymmärrä miksi niitä käytetään julkisissa viroissa. Eihän Saulikaan aloita koskaan puhettaan "No Sale tässä moi!".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että Suomen älyköt ja ylimystö on eksynyt mammapalstalle?
Tämä kertoo sen, että kaikki SuomiPopin aamulypsyn mollaajat tällä foorumilla yrittävät olla jotakin muuta mitä ovat. Mikäli todella olette niin ylivertaisia kulttuurin kuluttujia niin mitä ihmettä teette av:lla?
Tuleeko teille jotenkin parempi fiilis kun saatte "oksennettua" ulos, että en juo kaljaa, en lue Seiskaa, en kuuntele Jaajoa? Tämän jälkeen voitte avata sen pullonne, ottaa seiskan käteenne ja kääntää radion SuomiPopille!
No kuule tilaan vain hesaria ja sitäkin nettiversiona. Luen erilaisia lehtiä, mutta seiskaa en kyllä lue koskaan. Olutta juon välillä jos sopii safkaan. Ja Suomipop on huono... tai suomalainen musiikki ei ole, mutta juontajat roskasakkia.
No kuule, minä tilaan vain NewYork Timesia ja sitäkin vain kotiin kannettuna lehtiversiona. Luen myös tietokirjoja. Juon myös hienoja ja kalliita viinejä, mutta vain jos sopivat pihvimme kanssa. Kaikki muut on roskasakkia.....
Joopa joo!
Vierailija kirjoitti:
Jännästi näillä on kuitenkin puolisen miljoonaa kuulijaa, ei mammoilla taida huumorintaju riittää. Sitäpaitsi se idan tekemä haastis oli ihan kuraa. Sietääkin heittää vitsiä.
Sun naispuolisia tuttuja, sukulaisia ja lapsia vois dissata pari vuotta huolella ihan siksi, että ovat tekemisissä noin h-vetin dorkan tyypin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jännästi näillä on kuitenkin puolisen miljoonaa kuulijaa, ei mammoilla taida huumorintaju riittää. Sitäpaitsi se idan tekemä haastis oli ihan kuraa. Sietääkin heittää vitsiä.
Moi Jaajo!
Arhinmäki kirjoitti:
Tyypillinen YLE:n toimittelija ilman mitään koulutusta ja ammattitaitoa loukkaantui kun paljastui amatööriksi. Jaajo sentään on lukuisia kertoja palkittu ylivoimaisesti paras radiopersoona Suomessa.
Moi Jaajo taas!
Vierailija kirjoitti:
Miten kolmen tyttären isä voi olla noin sovinisti?
Mulla soi autossa Basso. Juontajat eivät jauha paskaa eivätkä nauraa räkätä.
Jaajo koulii tyttäristään miehiä sovinistisikakollegoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo sen, että kaikki SuomiPopin aamulypsyn mollaajat tällä foorumilla yrittävät olla jotakin muuta mitä ovat. Mikäli todella olette niin ylivertaisia kulttuurin kuluttujia niin mitä ihmettä teette av:lla?
Tuleeko teille jotenkin parempi fiilis kun saatte "oksennettua" ulos, että en juo kaljaa, en lue Seiskaa, en kuuntele Jaajoa? Tämän jälkeen voitte avata sen pullonne, ottaa seiskan käteenne ja kääntää radion SuomiPopille!
Tuliko parempi fiilis ripuloinnin jälkeen?
Olin kesällä Haluatko miljonääriksi -sarjan nauhoituksissa ja viimeistään silloin selvisi, että Jaajo on tosiaan aikamoinen kusipää. Kehui kameroiden kiinniollessa itseään ja tilipussiaan (suorastaan vaati yleisöä huolehtimaan siitä, että se kasvaa ja kunnolla). Ei taukojen aikana ottanut mitään kontaktia vieressään istuvaan kilpailijaan, vaikka kameroiden käydessä on niin kaveri ja ulospäinsuuntautunut. Rooli on rooli ja saa ollakin, mutta minua tuollainen lipevyys ällöttää.
Otsikko kertoo jo sen, että miksi miehet hanakasti kommentoivat ja haukkuvat Jaajoa!
...Sai kerrankin ansionsa mukaan...,
eli olette aina olleet Jaajolle kateellisia ja nyt vihdoinkin teillä on mahdollisuus kirjoittaa kaikki paha olonne ulos!
Aikaisemmin olette nyyhkyttäneet nurkassa pahaa oloanne, mutta nyt tuli teidän aikanne oikein oksentaa ulos kaikki se paha olo joka on aiheutunut siitä, että olette jääneet elämässänne paitsi kaikesta hehkutuksesta ja glamourista jonka valokeilassa Jaajo on saanut olla, nyt tuli teidän tilaisuutenne kiillottaa kruunuanne!
Taasko on joku jostain mielensä julkisesti pahoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta minä todellakaan en juo kaljaa (vaan viiniä tai ihan vain viinaa), en lue Seiskaa (se on lehden nimi, siksi alkuun tulee iso kirjain) enkä kuuntele Radio Suomipopia enkä näin ollen myöskään Aamulypsyä (täälläkin erisnimiä... opettele ystäväiseni edes nuo alkeellisimmat oikeinkirjoitussäännöt, niin saattaisit vaikuttaa kohtuullisen normaalilta etkä pelkältä moukalta). Onko todellakin noin vaikea uskoa, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko se karu fakta että suurin osa ihmisistä on keskinkertaisia ja niitä kai nämä jutut nappaa, enemmistöä. Älykkäitä on vähemmistö, mitä älykkäämpiä sitä vähemmän. Enemmistön alapuolella taas janalla alkaa tulla tyhmät ja oikeasti vajaaälyiset jotka eivät kykene ymmärtämään Aamulypsyn huumoria tai muutakaan enemmistön suosimaa normaalia huumoria. Älykäs kyllä ymmärtää, mutta ei koe enää mitään viihdytystä niin "tylsästä" huumorista ja kokee ahdistavana sen tyhjälle naureskelun, kun olisi niin paljon tärkeämpiäkin asioita.
Siis ihan tosissasiko esität että tälle foorumille on hakeutunut se "älykäs vähemmistö", josta johtuu suomipopin vähäinen kannatus? Ei v*ttu salli mun nauraa!!😂😂
Ennemmin lähtisin etsimään syytä suomipopin dissaamiseen AV:n keskusteluissa huonosta huumorintajusta, kuivasta toosasta ja munan puutteesta.
Jaahan, av:n vakinainen päivystäjä tuli nyt tänne ihan julkisesti kaikille kertomaan, ettei ainakaan ”älykkääseen vähemmistöön” kuulu - täällä näkyy päivystävän ihan töikseen. Toosan puuteko hermoa kiristelee?
Vierailija kirjoitti:
Olin kesällä Haluatko miljonääriksi -sarjan nauhoituksissa ja viimeistään silloin selvisi, että Jaajo on tosiaan aikamoinen kusipää. Kehui kameroiden kiinniollessa itseään ja tilipussiaan (suorastaan vaati yleisöä huolehtimaan siitä, että se kasvaa ja kunnolla). Ei taukojen aikana ottanut mitään kontaktia vieressään istuvaan kilpailijaan, vaikka kameroiden käydessä on niin kaveri ja ulospäinsuuntautunut. Rooli on rooli ja saa ollakin, mutta minua tuollainen lipevyys ällöttää.
Surullista, mutta tällainen mielikuva itsellekin on jäänyt. En ole koskaan ymmärtänyt, mitä vaimonsa on moisessa miehessä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko kertoo jo sen, että miksi miehet hanakasti kommentoivat ja haukkuvat Jaajoa!
...Sai kerrankin ansionsa mukaan...,
eli olette aina olleet Jaajolle kateellisia ja nyt vihdoinkin teillä on mahdollisuus kirjoittaa kaikki paha olonne ulos!
Aikaisemmin olette nyyhkyttäneet nurkassa pahaa oloanne, mutta nyt tuli teidän aikanne oikein oksentaa ulos kaikki se paha olo joka on aiheutunut siitä, että olette jääneet elämässänne paitsi kaikesta hehkutuksesta ja glamourista jonka valokeilassa Jaajo on saanut olla, nyt tuli teidän tilaisuutenne kiillottaa kruunuanne!
Oletko sinä se kikattava bimbo jaajon ohjelmasta?
Kuuluks se Jaajo johonkin uskonlahkoon sen järkyn körttiläistukkansa johdosta? Vai onks se peruukki? Ihan hirvee ton ikäisellä miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta minä todellakaan en juo kaljaa (vaan viiniä tai ihan vain viinaa), en lue Seiskaa (se on lehden nimi, siksi alkuun tulee iso kirjain) enkä kuuntele Radio Suomipopia enkä näin ollen myöskään Aamulypsyä (täälläkin erisnimiä... opettele ystäväiseni edes nuo alkeellisimmat oikeinkirjoitussäännöt, niin saattaisit vaikuttaa kohtuullisen normaalilta etkä pelkältä moukalta). Onko todellakin noin vaikea uskoa, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä itse olet?
Ihanko tosissasi yrität näpäyttää kirjoitusvirheestä. Jos viitsit vähän katsoa niin toisessa kohdassa Seiska todellakin oli isolla kirjaimella, eli ilmeisesti kuitenkin tiesin, että lehden nimi tulee isolla. Pahoittelut vielä kirjoitusvirheestä, eihän sinulle nyt tullut paha mieli, eihän?
No kuule tilaan vain hesaria ja sitäkin nettiversiona. Luen erilaisia lehtiä, mutta seiskaa en kyllä lue koskaan. Olutta juon välillä jos sopii safkaan. Ja Suomipop on huono... tai suomalainen musiikki ei ole, mutta juontajat roskasakkia.