Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaajo Linnoinmaa sai kerrankin ansionsa mukaan...

Vierailija
23.11.2017 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jaajo-Linnonmaalta-halventavaa-tekstia-su…

Oon aina ollut sitä mieltä että Jaajo on seksisti ja kus*pää.. Kuka halventaa kolleegansa omassa lähetyksessään? keskittyis omaan tekemiseen ja yrittäis päästä pois noista jähmettyneistä seksistisistä käsityksistään.

Kommentit (266)

Vierailija
41/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen YLE:n toimittelija ilman mitään koulutusta ja ammattitaitoa loukkaantui kun paljastui amatööriksi. Jaajo sentään on lukuisia kertoja palkittu ylivoimaisesti paras radiopersoona Suomessa.

Vierailija
42/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän perällä toimii vain Ylex ja Lapin radio :D. Hautalaa ei kestä kuulla/nähdä missään muodossa.

Jotkut täällä vihjailevat ettei Aamulypsyn vihaajilla olisi huumorintajua. Itse koen olevani sen verran aikuinen että vähän tasokkaampi juttu iskee... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alkaa riittää totaalisesti kaikki naisten halventaminen ja alapäähän viittaava puhe. On tällänen mies lähipiirissä, muuta ei tule suusta kun pillujuttuja, veti siihen jo kerran alaikäisen lapsenikin ja kyseli vieläkö on neitsyt, jumalauta alkaa riittää. 

Tällekin henkilölle asiasta sanottu noin miljoona kertaa, kuuroille korville menee joka kerta, jo seuraavassa lauseessa taas rääpii naisia seksuaalisesti ja hihittää päälle.

Vierailija
44/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Suomipop on NOLO

Vierailija
45/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse kuuntelen aina aamuisin töihin ajaessa Radio Rockia ja kotiin päin puolestaan HitMixiä.

Tämä on hyvä kombo päivän energiatasojen mukaan :). Joskus saatan eksyä kuuntelemaan Helmeä/Loopia/Kissiä. Radio SuomiPopille jos eksyin vain jos kaikilta muilta kanavilta tulee tosi huonoa musaa ja se on aika harvoin se.

Jaajo on nykyajan Kari Salmelainen joka vetoaa "tavalliseen kansanosaan"

Vierailija
46/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te kuuntelette sitä, jos on noin paskaa? Minun radiossa on ainankin muitakin kanavia.

Huumorintajua pitää olla, jos kuuntelee Aamulypsyä. Se taitaa olls kuitenkin kuunnelluin aamuohjelma jo pidemmän aikaa.

Ei se kaikille sovi, ei siinä mitään. Voi kuunnella sitten vaikka Novaa.

Työpaikan matalakoulutetut vaativat kun se on niin hauska show. Itse kuuntelisin muuta jos saisin päättää.

Vierailija
47/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä kuuntele muita radiokanacia kuin YlePuhetta ja YleSuomes, vai mikäs Suomen radio se nykyään on. Siellä ei ole moukkia mölisemässä.

Vierailija
48/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ko. pilkattu haastattelu oli aika heikko.

Vierailija
49/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niin paskaa radiokanavaa edes kuuntelee, ainoat laatukanavat on Ylellä.

Vierailija
50/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on tylsää porukkaa täällä tänään!

Mikään ei ole niin hauskaa kuin aloittaa aamu Jaanon, Annin ja Juhan kanssa. Ei pidä ottaa asioita niin vakavasti ja yrittää olla jotakin muuta mitä on. Onhan se hienoa kaikkien kuullen ilmoittaa, että en lue Seiskaa, luen vain tieteellisiä lehtiä ja en kuuntele SuomiPoppia, kuuntelen vain klassisia kanavia.

Miten se sitten on mahdollista, että nämä kaksi niin parjattua asiaa on kuitenkin tilaajien ja kuuntelijoiden määrien listojen kärjessä joka vuosi?

Oisko se karu fakta että suurin osa ihmisistä on keskinkertaisia ja niitä kai nämä jutut nappaa, enemmistöä. Älykkäitä on vähemmistö, mitä älykkäämpiä sitä vähemmän. Enemmistön alapuolella taas janalla alkaa tulla tyhmät ja oikeasti vajaaälyiset jotka eivät kykene ymmärtämään Aamulypsyn huumoria tai muutakaan enemmistön suosimaa normaalia huumoria. Älykäs kyllä ymmärtää, mutta ei koe enää mitään viihdytystä niin "tylsästä" huumorista ja kokee ahdistavana sen tyhjälle naureskelun, kun olisi niin paljon tärkeämpiäkin asioita.

Aika tyhmää tulla av-palstalle ulisemaan mitään älykkyydestä.

Vierailija
51/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kolmen tyttären isä voi olla noin sovinisti?

Mulla soi autossa Basso. Juontajat eivät jauha paskaa eivätkä nauraa räkätä.

Vierailija
52/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko se karu fakta että suurin osa ihmisistä on keskinkertaisia ja niitä kai nämä jutut nappaa, enemmistöä. Älykkäitä on vähemmistö, mitä älykkäämpiä sitä vähemmän. Enemmistön alapuolella taas janalla alkaa tulla tyhmät ja oikeasti vajaaälyiset jotka eivät kykene ymmärtämään Aamulypsyn huumoria tai muutakaan enemmistön suosimaa normaalia huumoria. Älykäs kyllä ymmärtää, mutta ei koe enää mitään viihdytystä niin "tylsästä" huumorista ja kokee ahdistavana sen tyhjälle naureskelun, kun olisi niin paljon tärkeämpiäkin asioita.

Siis ihan tosissasiko esität että tälle foorumille on hakeutunut se "älykäs vähemmistö", josta johtuu suomipopin vähäinen kannatus? Ei v*ttu salli mun nauraa!!😂😂

Ennemmin lähtisin etsimään syytä suomipopin dissaamiseen AV:n keskusteluissa huonosta huumorintajusta, kuivasta toosasta ja munan puutteesta.

Vierailija
53/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisen oikeudenmukaisuuden soturit ovat pöyristyneitä! Onko välikysymyksen paikka? Uudet vaalit? Miten kansakunta selviää tästä? Siinä kysymyksiä, jotka on kaikkien huulilla. :O

Vierailija
54/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostalgialta tulee parasta musaa. Ennen tuli hyviä välikeskusteluita mutta nyt sinne tuli Katja Ståhl, huoh miten rasittavan tyhmä ihminen.

Vierailija
55/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin paskaa radiokanavaa edes kuuntelee, ainoat laatukanavat on Ylellä.

Ainakin meidän työpaikalla matalakoulutetut ja hieman junttimaiset ihmiset. Siis sellaiset joilla ei ole työn lisäksi muuta sisältöä elämällään kuin juominen ja joidenka mielestä esim. piereminen on hyvää huumoria.

Vierailija
56/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kirjoittaa näin ala-arvoisesti? Jaajo Linnonmaa, kollega. Paluu koulunpenkille tekisi hyvää.

http://www.kielitohtori.fi/suomen-kielenhuollon-kysymys/kollega-vai-kol…

Vierailija
57/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on tylsää porukkaa täällä tänään!

Mikään ei ole niin hauskaa kuin aloittaa aamu Jaanon, Annin ja Juhan kanssa. Ei pidä ottaa asioita niin vakavasti ja yrittää olla jotakin muuta mitä on. Onhan se hienoa kaikkien kuullen ilmoittaa, että en lue Seiskaa, luen vain tieteellisiä lehtiä ja en kuuntele SuomiPoppia, kuuntelen vain klassisia kanavia.

Miten se sitten on mahdollista, että nämä kaksi niin parjattua asiaa on kuitenkin tilaajien ja kuuntelijoiden määrien listojen kärjessä joka vuosi?

Olen pahoillani puolestasi.

Voi hyvä ihminen, en kaipaa pahoitteluasi!

Minulla on todella hauskaa ja mukavaa, miksi sitä pitäisi jonkun pahoitella. En ota kaikkea niin vakavasti ja vaikka olen töissä akateemissa ympäristössä niin onneksi täällä muutkin kehtaa sanoa, että kuuntelee aamuisin Jaajoa ja kumppaneita!

Toivottavasti tekin saatte ilonne jostakin, vaikka sitten niistä klassisista ja poliittisista ohjelmistanne :)

Vierailija
58/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, että Suomen älyköt ja ylimystö on eksynyt mammapalstalle?

Tämä kertoo sen, että kaikki SuomiPopin aamulypsyn mollaajat tällä foorumilla yrittävät olla jotakin muuta mitä ovat. Mikäli todella olette niin ylivertaisia kulttuurin kuluttujia niin mitä ihmettä teette av:lla?

Tuleeko teille jotenkin parempi fiilis kun saatte "oksennettua" ulos, että en juo kaljaa, en lue Seiskaa, en kuuntele Jaajoa? Tämän jälkeen voitte avata sen pullonne, ottaa seiskan käteenne ja kääntää radion SuomiPopille!

Vierailija
59/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo kävi kommentoimassa iltapäivälehden uutista.

Vierailija
60/266 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joltain on jääny aamulypsy kuulematta, niin kuunnelkaa yhtenä aamuna, tota samaa "pikkutuhmaa", tai paremminkin pikkutyhmää jauhamista se on, ja ei sitä halua kuunnella. Onneks ei tarvitse ja kuuntelenkin aamuisin ihan muuta kanavaa.

Täytyy sanoa, et en ole koskaan kuunnuellu ja nyt varsinkaan en kuuntele.