Nainen lihonut paljon ja syyttää siitä minua.
En kuulemma kannusta häntä, vaikka pyydän mukaani lenkille. Patistan että menisi ystävänsä kanssa, mutta ei mene. Syö mitä sattuu ja ostaa kaupasta aina herkkuja.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Siis millä perusteella hänen mielestään tuo ylipaino on sinun vikasi? Oletko sinä se, joka teillä ostaa aina herkkuja kotiin ja kaivaa ruoan esille telkkaria katsottaessa, sekä laitat kotona ruokaa, joka ei ole kovin terveellistä? Vai ostaako hän herkut ihan itse ja käy itse laittamassa voileivtä valmiiksi ja kokkailee possupotkaa kerma-voi-juustokastikkeessa? Eli kumpi teillä on vastuussa siitä, että ruokailu on epäterveellistä? Jos on rouva itse, niin ei voi kuin katsoa peiliin. Jos taas sinä olet vastuussa herkkumäärästä, voi tuo hänen kaipaamansa tuki olla sitä, että 1) et osta herkkuja kotiin 2) et kanna sitä sipsikulhoa telkkarin ääreen ja/tai 3 et laita tai et "vaadi" laitettavaski epäterveellistä ruokaa.
Liikunta on huono laihduttaja, joten tuo yhdessä kävelylle lähteminen ei nyt varsinaisesti mitenkään liity laihtumiseen, vaikka varmasti mukavaa parisuhdeaikaa olisi tv:n ääressä istumisen sijaan. Joten ehkäpä kaivattu tuki liittyy juuri tuohon ruokavaliopuoleen, jolla se laihdutus voisi onnistuakin. Jos siis vielä kokeilisit, että ehdottaisit herkkulakkoa ja uusien, terveelisten ruokien kokkailua ja katsoisit, onk tuosta mitään apua. Jos ei tuokaan kelpaa, niin sitten lienee toivoton tapaus.
Possupotka kerma-voikastikkeessa on hyvinkin terveellistä ja laihduttajalle oivaa sapuskaa.
Yritetään. Jos menee puihin, niin syyttelyä en enää kuuntele. -ap
No josko nyt kokeilisit vielä tuota, että ehdotat yhteistä ruokavalioremonttia. Eli lopetatte herkkujen ostamisen ja alatte kokkailla terveellistä ruokaa. Ja luovutat vasta sitten, jos tuokaa ei auta.