Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen lihonut paljon ja syyttää siitä minua.

Vierailija
23.11.2017 |

En kuulemma kannusta häntä, vaikka pyydän mukaani lenkille. Patistan että menisi ystävänsä kanssa, mutta ei mene. Syö mitä sattuu ja ostaa kaupasta aina herkkuja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan nainen syyttää ulkopuolista.

Vierailija
2/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan nainen syyttää ulkopuolista.

Miehet ei onneksi ikinä syytä naisia mistään. Esim. siitä kun eivät kelpaa naisille, vika on aina nirsoissa ämmissä, eikä peilissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei läskistä kiloja irtoa ellei itse päätä niitä pudottaa. Siihen ei auta kenenkään tukeminen, vaan pelkästään oma tahto.  Jos siis itse _haluaa_ pudottaa. En minäkään mitään puolison vihjailuja kauaa vitsisi kuunnella.

Vierailija
4/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen siis haluaa laihtua, vaikka kantaa kaupasta herkkuja ja syö mitä sattuu?

Kysy, miten voisit häntä kannustaa. 

Vierailija
5/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta että jaksat vääntää tätä paskaasi loputtomiin.

Vierailija
6/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen siis haluaa laihtua, vaikka kantaa kaupasta herkkuja ja syö mitä sattuu?

Kysy, miten voisit häntä kannustaa. 

Haluaisi, mutta ei saa aikaiseksi ja se on minun vika. En osaa tukea oikein ja et ymmärrä, kun kysyn mitä voisin tehdä auttaakseni. En ole vihjaillut hänen ylipainostaan, hän tietää sen itse.

Vierailija
7/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma kotona! Syyttää siitä kun kuulemma syömme silloin tällöin herkkuja ja hänen lihoamisensa johtuu siitä. Jos koitan saada häntä sitten mukaani päivittäiselle lenkille alkaa kauhea kitinä siitä, että pidän hanta läskinä, jonka seurauksena alkaa mykkäkoulu.

Vierailija
8/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta että jaksat vääntää tätä paskaasi loputtomiin.

???

Vierailija
9/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä asialle oikein mitään voi muuta kuin erota tai hyväksyä lihava nainen. 

Kyllä siinä on vähissä keinot toisella, jos itse ei tee muuta kuin syyttelee ja jatkaa mässyttämistä. 

Vierailija
10/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että minun apuni tai tuki ei auta. Parempi vaihtoehto olisi että hän pysyisi tuon painoisen ja lopettaisi minun syyttämiseni, sillä alkaa ymmärrys oleen koetuksella. -ap

Vierailija
11/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä huoli terveydestä vai ihan esteettisistä syistä haluaisit hoikemman? 

Kuinka lihava on?

Vierailija
12/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama ongelma kotona! Syyttää siitä kun kuulemma syömme silloin tällöin herkkuja ja hänen lihoamisensa johtuu siitä. Jos koitan saada häntä sitten mukaani päivittäiselle lenkille alkaa kauhea kitinä siitä, että pidän hanta läskinä, jonka seurauksena alkaa mykkäkoulu.

Kumppanisi on siinä mielessä oikeassa, että ruokavalio on laihdutuksessa paljon suuremmassa roolissa kuin liikunta. Liikunta auttaa toki normaalipainon ylläpitämisessä ja sillä on lukemattomia muitakin terveyshyötyjä, mutta tehokas laihdutuskeino se ei ole. Nysväättekö te 24/7 yhdessä vai mitä varten et voi syödä niitä herkkuja "omalla ajallasi"?

Vierailija
13/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanisi on siinä mielessä oikeassa, että ruokavalio on laihdutuksessa paljon suuremmassa roolissa kuin liikunta. Liikunta auttaa toki normaalipainon ylläpitämisessä ja sillä on lukemattomia muitakin terveyshyötyjä, mutta tehokas laihdutuskeino se ei ole. Nysväättekö te 24/7 yhdessä vai mitä varten et voi syödä niitä herkkuja "omalla ajallasi"?

Vierailija
14/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että minun apuni tai tuki ei auta. Parempi vaihtoehto olisi että hän pysyisi tuon painoisen ja lopettaisi minun syyttämiseni, sillä alkaa ymmärrys oleen koetuksella. -ap

Itse olen timmi ns. Fitnesstä harrastava kunnossa oleva nainen. En ikinä ottaisi tuollaista miestä, koska sellaiset erottaa jo kaukaa, kitisee ja inisee vaikka oma kroppa on mitä on.

Vierailija
15/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen nainen. Minäkin pyysin yli vuoden ajan vaimoani mukaan lenkille kun itse lähdin. 4-7 krt viikko. Aina sama ulina, että on raskas työ uli-uli, haluan joskus olla vaan uli-uli ja samalla mussutti sipsiä ja karkkia kun sai tupakanpolton lopetettua. Lihoi ainakin 20kg. Nyt vinkuu kun emme tee enää mitään yhdessä. Uli-uli joka asiasta.

Ero taitaa olla paras ratkaisu

Vierailija
16/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä huoli terveydestä vai ihan esteettisistä syistä haluaisit hoikemman? 

Kuinka lihava on?

Hän haluaa itse olla laihempi. En tiedä painoa, eikä sillä edes ole merkitystä. En todellakaan kysy!

Vierailija
17/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen timmi ns. Fitnesstä harrastava kunnossa oleva nainen. En ikinä ottaisi tuollaista miestä, koska sellaiset erottaa jo kaukaa, kitisee ja inisee vaikka oma kroppa on mitä on.

Kuinka monta kertaa täällä saa sanoa että hän haluaa itse laihtua? Pitäisikö sinusta minun olla kannustamatta kun en sitä osaa tehdä oikein? Ap

Vierailija
18/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys ja läski on naisilla ikuista.

Vierailija
19/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä perusteella hänen mielestään tuo ylipaino on sinun vikasi? Oletko sinä se, joka teillä ostaa aina herkkuja kotiin ja kaivaa ruoan esille telkkaria katsottaessa, sekä laitat kotona ruokaa, joka ei ole kovin terveellistä? Vai ostaako hän herkut ihan itse ja käy itse laittamassa voileivtä valmiiksi ja kokkailee possupotkaa kerma-voi-juustokastikkeessa? Eli kumpi teillä on vastuussa siitä, että ruokailu on epäterveellistä? Jos on rouva itse, niin ei voi kuin katsoa peiliin. Jos taas sinä olet vastuussa herkkumäärästä, voi tuo hänen kaipaamansa tuki olla sitä, että 1) et osta herkkuja kotiin 2) et kanna sitä sipsikulhoa telkkarin ääreen ja/tai 3 et laita tai et "vaadi" laitettavaski epäterveellistä ruokaa.

Liikunta on huono laihduttaja, joten tuo yhdessä kävelylle lähteminen ei nyt varsinaisesti mitenkään liity laihtumiseen, vaikka varmasti mukavaa parisuhdeaikaa olisi tv:n ääressä istumisen sijaan. Joten ehkäpä kaivattu tuki liittyy juuri tuohon ruokavaliopuoleen, jolla se laihdutus voisi onnistuakin. Jos siis vielä kokeilisit, että ehdottaisit herkkulakkoa ja uusien, terveelisten ruokien kokkailua ja katsoisit, onk tuosta mitään apua. Jos ei tuokaan kelpaa, niin sitten lienee toivoton tapaus.

Vierailija
20/24 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta ja alapeukuista ei ollut apua naisellekaan. Aloitukseni sisältö vain kohdistettiin kaikkiin naisiin ja miehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi