Uskotko Sylvester Stallonen ÄO:n olevan sama kuin Einsteinilla?
Stallonen ÄO:n väitetään olevan 160, joka on sama kuin Einsteinilla.
Uskotko tähän? Perustele vastauksesi!
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
PIentä suhteellisuudentajun puutetta ihmisillä näiden julkkisten äo "tuloksiin" uskomisessa. Esim. John F Kennedyn älykkyysosamäärän sanotaan näissä nettilistauksissa olevan 160. Todellisuudessa hänen mitattu äo on 119. Mikä on luokkaa tuhat kertaa pienempi kuin väitetään.
Näinpä. Trumpin älykkyysosamääräväite perustuu opiskelupaikkaan. Ainoa pieni ongelma, ettei häntä ollut sinne koskaan pääsykokeiden kautta hyväksytty, vaan suoritti ulkopuolisena joitakin kursseja.
Tiedämme Einsteinin nimen vain koska hän oli Juutalainen.
Kommentoija69 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyvät näyttelijät harvemmin ovat tyhmimmästä päästä. Uskottava näyttelijäntyö vaatii älykkyyttä.
Maailma on myös täynnä ihmisiä joiden ÄO on huomattavankin korkea, mutta joilla ei ole mielenkiintoa toimia tutkijoina ja tieteentekijöinä tai pelle pelottomina, mikä tuntuu joistain ihmisistä olevan ainoa hyväksyttävä ammatti todisteena älykkyydestä. He ovat kaikki erilaisia ihmisiä joilla on erilaiset harrastukset, kiinnostuksenkohteet ja elämänfilosofiat. Rappiollinen elämäkään ei kerro älyllisestä typeryydestä.
En nyt ota kantaa tuohon 160 pisteeseen, mutta tuskin se ihan tampio on.
Sori, mutta huippuälykäs ihminen on kiinnostunut älyllisistä asioista. Taitaa olla monella palstalaisella hieman liian suuret kuvitelmat itsestään, jos tuudittautuvat ajatukseen, että voi olla huippuälykäs vaikka ei olisi kiinnostunut älyllisistä asioista.
Minäkin voin olla todellisuudessa huippuälykäs. En vaan ole kiinnostunut asioista mistä huippuälykkäät yleisesti ottaen ovat kiinnostuneita. Minä tykkään röhnöttää tv:n ääressä syöden samalla perunalastuja. Minussakin piilee varmasti sellaisia kykyjä, ettette tiedäkään.
Ja jos minusta joskus vielä tulee menestynyt näyttelijä niin se jo viimeistään todistaa, että olen huippuälykäs, 2010-luvun Einstein.
Huippuälykäs ei välttämättä ole kiinnostunut älyllisistä asioista ja toisaalta ei tarvitse olla huippuälykäs ollakseen kiinnostunut älyllisistä asioista.
Mikäli haluat tietää kuinka älykäs olet, niin yksi tapa saadaa asiaan jotain selvyyttä on mennä stadardoituun älykkyystestiin. Onko sinulla jotain syytä epäillä olevasi huippuälykäs? Oletko aina ollut erityisen nopea oivaltamaan asioita? Onko sinulla erityisen hyvä muisti ja oppimiskyky? Kun joudut uusien asioiden kanssa tekemisiin, kykenetkö erityisen nopeasti hahmottamaan oleelliset asiat verrattuna muihin ihmisiin? Sinulla voi olla erityisen hyvä oppimis- ja oivaltamiskyky, vaikket olisi lainkaan kiinnostunut mistään teoreettisista asioista. Tai voit olla kovasti kiinnostunut teoreettisista asioista olematta kuin korkeintaan vähän keskimääräistä älykkäämpi.
Mikäli on todellakin luotettavaa tietoa, että Sylvester Stallone on käynyt älykkyystestissä ja saanut erityisen kovat lukemat, ei tämä olisi mitenkään erityisen suuri yllätys, vaikka Stallone onkin näytellyt toimintaelokuvien pääosissa. Myöskään kehonrakennusharrastuksella ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa. Ihmisillä voi olla ihan minkälaisia urheiluharrastuksia vain riippumatta älykkyydestä.
Itse suoritin yliopistossa kaksi lopputenttiä samanaikaisesti (3 esseekysymystä molemmissa) kiitettävin arvosanoin 70 minuutissa. Normaalit tentit tein yleensä noin 20 minuutissa ja säännöllisesti joutui odottelemaan poispääsyä.
mullakin on 2 maisteritutkintoa, edellisen tein 2 vuodessa ja olin joka päivä kännnissä, ihan helppoo
oen kokenut itseni jotenkin liian älykkääksi normaaliin työhön siksi olen jättäytynyt yhteiskunnan ulkopuolelle työttömäksi, nyt vain rukoilen ja olen sossun pummi
stallonen äiti on puoliksi ukrainan juutalainen, se selittää älykkyyden lahjat, kaikilal juutalaisilla on enemmän älyä kuin muilla, miksi? Jumala on siunannut geenit niin aabrahamista lähtien, ehkä itsekin olen siis juutalainen
siskolla oli 10 keskiarvo ja 6 laudaturia ja luki leikiten lääkäriksi
joku siunaus tässää on, onhan sukujuuretkin meillä osin Venäjältä liekö juutalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Tiedämme Einsteinin nimen vain koska hän oli Juutalainen.
Mitennih? Samanaikalaisista mm. Werner Von Braun on aika kuuluisa vaikka oli saksalainen. Väittävät ettei Amerikka olisi lentänyt kuuhun ensimmäisenä ilman tuota ukkoa. Saksasta pakeni Einsteinin kanssa samoihin aikoihin muitakin tiedemiehiä usa:an.
Uskon. Stallone on elänyt hollywoodin kaduilla ja kirjoittanut samalla Rockya. Rockysta on tullut vajaa 10 jatko osaa. Tämä vaatii viisautta.
Einstein taas auttoi ihmiskuntaa rakentamaan ydinpommin. Onpas mahtava perintö. Tämä on silkkaa idotismia ja hulluutta.