Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko krav maga naisille?

Vierailija
22.11.2017 |

Olen pienen tytön isä. Olen päättänyt, että sitten kun tyttäreni täyttää 18, ilmoitan hänet krav maga -kurssille. Maailma on sen verran paha paikka nykyään, että naisten on opittava puolustamaan itseään.

Onko täällä naisia, jotka ovat harrastaneet tai harrastavat kys. lajia? Olisi mielenkiintoista kuulla kommentteja tuosta lajista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuntoharrastus,itse harrastin pari vuotta,mutta vaihdoin thainyrkkeilyyn.Ihan hyvin sopivat naisillekin...

Vierailija
2/10 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sopii, samoin Krakovan Magara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kmgfinland.com/krav-junior-toiminta/

Mitä ihmettä noin pitkään odottelet, tyttäresi voi tarvita niitä taitoja jo paljon nuorempana. Juuri oikeus totesi että jos mies nai 10v eikä tyttö osaa laittaa vastaan niin se ei olekaan raiskaus.

Vierailija
4/10 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii, ja jo paljon nuoremmallekin kuin 18v.

Vierailija
5/10 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

krav magassa oppii potkimaan herkkään paikkaa. Itse suosittelen lisäksi vaikkapa thai/potku -nyrkkeilyä ni saa myöskin sparria, ei sitte niin hellposti heti jäädy jos tulee tosipaikka ja iskua kohti.

Vierailija
6/10 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa nopeasti oppia pärjäämään itseä isompia ja vahvempia vastaan, ni joku painilaji on hyvä, esimerkiksi Lukkopaini/bjj tai judo.

Vierailija
7/10 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sopii. Siinä kun säälimättä isketään arkoihin kohtiin kuten silmiin ja muniin. Tällöin ei tarvita paljoa voimia, että saadaan vastustaja toimintakyvyttömäksi. Sen takia sopii paremmin kuin hyvin naisille.

Vierailija
8/10 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiihan se naisille. Tyttö voisi kyllä aloittaa jonkun lajin jo aiemminkin.

Vierailija
9/10 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aloittaa heti joku karate tms. junnuryhmässä niin saa iskuihin ja potkuihin voimaa. Isoa miestä vastaan on vaikea pärjätä, jos ei iskuvoimaa ole, vaikka olisikin tekniikat kunnossa.

Vierailija
10/10 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii siinä missä muutkin lajin. Mutta mitä nuorempana aloittaa treenaamisen sitä parempi. Krav Maga lajina teknisesti simppeli ja suoraviivainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi