Mitä luokkasi hikipingosta tuli isona?
Kovistyttökeskustelun innoittamana.
Minä aloitan:
toinen (poika) joutui parikymppisenä huumerikoksesta vankilaan, ja toinen (tyttö) lähti miehen perässä ulkomaille yläasteen jälkeen, sai teini-iässä 2 lasta ja ilmeisesti on vieläkin kotiäitinä vaikka lapset on jo teinejä.
Kommentit (322)
Fysioterapeutti, työterveyshoitaja ja kahdesta muusta tuli ekonomeja.
Fyssari ja työterveyshoitaja olivat kympin tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät he olleet hikipinkoja, vaan luokkansa priimuksia.
Toimittaja, toisesta DI, kolmannesta lääkäri ja neljännestä kirjailija.
Joopajoo.
Sairaanhoitaja tuli luokan huippuoppilaasta.
Muista en tiedä, mutta yksi on pelaa jääkiekkoa NHL:ssä. Yläasteen lopussa keräsi kaikista lukuaineista stipendit.
Plastiikkakirurgisen klinikan johtaja
Toisesta tuli urheiluhieroja (oli myös kova hiihtämään) ja toisesta joku markkinointijohtaja kansainväliseen firmaan.
Kirurgi. Sanoi jo kolmannella luokalla ala-asteella, että hänestä tulee kirurgi. Oli täyden kympin tyttö, isä silmälääkäri ja äiti hammaslääkäri.
Ala-asteella kaikista taisi tulla diplomi-insinöörejä, yläasteella toisesta DI ja toisesta fysioterapeutti.
Kuoli syöpään, tämän kuulin noin pari suotta sitten. Asui toisella puolella Suomea ja oli kaksi lasta, en tiedä ammattia tai muuta.
Toisesta tuli kirurgi, toinen pyörittää omaa (menestynyttä) hyvinvointifirmaa ja kolmas on kotiäiti.
Gloryholella töissä ja tienaa miljoonia.
Minua varmaan moni piti pinkona, koska sain aina huippuarvosanoja, mutta oikeasti olen laiska. Minulla on vain poikkeuksellisen hyvä muisti, ja hyvä kotikasvatus, jonka myötä koulussa opetettavat asiat olivat pääsääntöisesti jo ennestään tuttuja. Minusta tuli luonnontieteellisen alan tohtori, töissä olen leppoisassa hommassa tutkijana (on aikaa notkua AV:lla). Luokan oikeasti hikipingosta tytöstä tuli Aalto-yliopiston professori.
- Mies
Niistä tahtoo tulla lääkäri.DI. ekonomi .juristi jne
Masennuksesta ja muista mt-ongelmista kärsivä yleislääkäri. Naimaton, alkoholisoitunut.