Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luokkasi hikipingosta tuli isona?

Vierailija
21.11.2017 |

Kovistyttökeskustelun innoittamana.

Minä aloitan:
toinen (poika) joutui parikymppisenä huumerikoksesta vankilaan, ja toinen (tyttö) lähti miehen perässä ulkomaille yläasteen jälkeen, sai teini-iässä 2 lasta ja ilmeisesti on vieläkin kotiäitinä vaikka lapset on jo teinejä.

Kommentit (322)

Vierailija
21/322 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla ei niin hikareita ollut, mutta se, jolla oli paras keskiarvo, on nyt opettaja, toiseksi paras on yrittäjä ja minä olin se kolmas ja olen koodari.

Vierailija
22/322 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelupäällikkö kai hänen tittelinsä suomeksi on. Tekee kansainvälisessä firmassa töitä, joten pelikenttä on maailmanlaajuinen.

Ison perheen äiti, sosiaalinen kaikkien kanssa toimeentuleva ihminen, joka hoitaa niin työn kuin perheen täysin mallikelpoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/322 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikoinani huippukoulua. Meidän luokalta 6 henkeä kirjoitti 6 ällää (enempää aineita ei silloin dinosaurusten aikaan voinut kirjoittaakaan). Itsestäni tuli tutkija, samoin kahdesta muusta. Lopuista lääkäri, ekonomisti ja opettaja.

Vierailija
24/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lukioluokalta tuli 2x DI ja molemmat on nyt johtajia/päälliköitä firmoissa. Vakionimiä isotuloisten verolistoilla. Yks hyvä oppilas on proviisori ja yks äidinkielen opettaja. Keskitason poikia löytyy sitten hyvistä ammateista myös. Pari surullisempaa kohtaloakin löytyy, tosin heillä oli ongelmia jo lukiossa.

Vierailija
25/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on ikiopiskelija ja toinen lukion keskeyttänyt valokuvaaja.

Vierailija
26/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on investointipankkiiri Saksassa ja toinen on psykologi Suomessa.

Vierailija
27/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulema taksikuski jolla jotain mielenterveysongelmia. Jotenkin surullista vaikka en todellakaan viittaa ammattiinsa tms vaan ylipäätään, olin muuten kys tyyppiin aivan hullaantunut oikeastaan koko yläkoulun ajan, harrasti vielä kilpatasolla uimistakin ja kroppa oli sen mukainen, ne vaaleansiniset Levi's 501-farkut istui aika muikeasti kundin kroppaan ;) terkkuja vaan "Teelle" <3

Itse en kummoinen koulumenestykseltäni ollut, oltiin juuri muutettu pk-seudulle ja minua kiusattiin mm murteeni vuoksi..

Ja nyt oma esikoispoikani on lukiolainen ja 10 todistuksella lähti yläkoulusta eteenpäin.

Vierailija
28/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla oli viisi ihmistä, jotka olivat erityisen hyviä koulussa. Heistä yksi on lääkäri, 2xDI, yksi juristi ja yksi ekonomi. Hyvin on mennyt, mutta niin on toisaalta lähes kaikilla lopustakin luokasta, jos pidetään koulutusta ja vakituista työtä menestyksen mittarina.

Vierailija
29/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan olla ainoa tohtori meidän luokalta. Viiletin poikien perässä, kun muut pänttäs kokeeseen. Ikinä en tehny läksyjä tai lukenu kotona mitään. Hikipingot ihan tavis opettajia ja insinöörejä. Ei mitään huippumenestyjiä.

Jaahas, tässä ketjun ainoa tohtori on kerännyt alapeukut. Alapeukkujen syynä ainoastaan tuon oman arvon esille tuominen. Sitähän ei palstailija yleensä siedä, jos joku on oikeasti jotakin.

Vierailija
30/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajaja, pappi, DI. Siinähän noita, meidän tavan duunareitten rinnalla.

Vierailija
31/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi.

Vierailija
32/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lähemmäs kympin oppilasta, molemmat poikia ja lääkäreitä heistä tuli. Toisesta hammaslääkäri ja toisesta yleislääkäri.

Vierailija
33/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tulossa biokemian tohtori. Ikää kohta 29v, naimisissa 3,5 vuotta, omistusasunto ollu alla 4 vuotta, ensimmäinen lapsi tulossa. Ei siis kovin huonosti ole mennyt. :) Luokkani muista... En ole juuri törmännyt.

Vierailija
34/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa ettei hajuakaan, kun olen ollut 20v poissa kotipaikkakunnalta.

En kuulunut aikanaan luokkakaversivustoon ja nykyään en kuulu myöskään faceen, vittereihin enkä näppeihin.

Siksi en tiedäkkään missä päin kukin on. Eikä kyllä kauheasti kiinnostakkaan. Tässä omassa paletissa on aivan riittävästi seuraamista.

Vierailija
35/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi, tuotantotalouden DI ja suuryrityksen johtaja, menestynyt arkkitehti. Siinä luokkamme kolme parasta nyhverönörttiä.

Vierailija
36/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh äiti joka huoltoaseman kassalla oli 20v ainakin ja nytkin kassalla näkyy olevan toisessa paikassa.

Vierailija
37/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 laudaturin tyttö toimituspäällikkönä isossa lehdessä. Parhaista pojista yksi erikoistuu parhaillaan, toinen tekee uraa ulkonailla tier1 konsulttiyhtiössä ja kolmas myyntijohtajana piilaaksossa.

Yksi jumahti kaupan kassalle ja toinen asuu sossun maksamassa kämpässä vaikka kovat korkeakoulututkinnot kaikilla.

Vierailija
38/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäreitä ja opettajia, matemaatikko.  Kaksi ei lähtenyt yliopistoon, mutta molemmilla on menestyvät yritykset. 

Vierailija
39/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse se luokan priimus, ei mitään lukion jälkeistä koulutusta tai työkokemusta koska pää petti abivuonna jatkuvan stressin tähden. Päädyn varmaan tappamaan itseni parin vuoden sisään.

Vierailija
40/322 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse se luokan priimus, ei mitään lukion jälkeistä koulutusta tai työkokemusta koska pää petti abivuonna jatkuvan stressin tähden. Päädyn varmaan tappamaan itseni parin vuoden sisään.

Kohtalosi on ikävä kyllä yleinen priimusten kohdalla jotka vaativat itseltään paljon eli et ole yksin.

Toivottavasti olet hakeutunut avun piiriin ja jos et, niin nyt on hyvä hetki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi