Huonoimmat iskurepliikit ikinä
Millä kamalilla iskurepliikeillä teitä on yritetty iskeä? Onko jotain eroa ammattiryhmillä?
Ap:lla pari esimerkkiä
Joku nuori lääkäri sanoi tyyliin "Moi, oon valmistunu just lääkäriks ja mul on paljon rahaa, tuutko mukaan?"
Paha maku jäi suuhun, sillä olin itse työtön tradenomi. Ylimielisiä selkeästi ovat nuo :(
Toinen esimerkki on raksaukolta. Kävelin rakennustyömaan ohi ja sitten joku raksapate vain vislasi perään ja kysyi puhelinnumeroa. Päättäväisesti vain käänsin katseeni ja jatkoin matkaa eteenpäin. Tämä nainen ei peräänhuuteluun lankea!
Kommentit (87)
No just joku huonoin on et kertoo paljonko tienaa, huoh. Ihan kuin tämä vaikuttaisi omaan kiinnostukseen!
Mun kaikki entiset säädöt ja nykyinen mies ovat iskeneet mut kertomalla palkastaan, muhun se toimii!! n25
"Nää kondomit ois menossa vanhaks...."
Varastotyöntekijä sanoi ensin: Olen logistiikka alan päällikkö. En reagoinut siihen mitenkään. Hän jatkoi: Olen rahamies. En reagoinut siihenkään joten hän sanoi: Olen tämän kaupungin kingi, olen asunut täällä 20 vuotta ja tunnen kaikki täällä.
”Mulla on paljon sijoitusasuntoja.” Ilmeisesti perittyjä tai vanhemmilta lahjaksi saatuja, koska kolmikymppinen
mies oli sen verran flegmaattinen ja vetelä, ettei osannut pitää edes ulkoasustaan huolta. Kysyessäni mitä hän puuhailee elämällään hän kuulemma miettii mikä kiinnostaisi.
Baaritiskillä minua noin 15 vuotta vanhempi ja 10 cm lyhyempi mies sanoi 'Olen köyhä ja pienimunainen mies, mutta pillua tekisi mieli. ' Ei irronnut, muuta kuin hyvät naurut.
Mies: Meille vai teille?
Minä: Ei minnekään, olen varattu.
Mies: Ei se mitään, minäkin olen naimisissa!
Minä: o_O Ei kiitos, olen täällä itse asiassa poikaystäväni kanssa.
Mies: Haluutko että vedän sitä turpaan?
"Pakko sanoa, että on sellaiset rinnat, että tällaista pienmunaistakin ottaa eteen"
Juu, sen verran oli vaikeuksia pitää pokka, että en saanu päätetyksi saati sanotuksi, että tuonko pitäis herättää kiinnostus vaiko että johtuu varmaan siitä että oon raskaana - kuten olin.
Miksi olet niin vihaisen näköinen?
Jossain lehdessä oli listattu näitä. Yksi niistä oli seuraavanlainen:
"Voitko pitää mun lettiä ylhäällä sen aikaa, kun mä yrjöän? Mennään sit vaikka kahville."
Mulle tuli joku tyttö sanoon, että mä näytän ihan Aki Sirkesalolta. Mä kysyin, että: "Ennen vai jälkeen tsunamin?". Ei tarvinnut sen bändärin kans enempää vaihtaa mielipiteitä....
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin vihaisen näköinen?
Joo, tämä. Mitähän tuommoisen repliikin käyttäjä kuvittelee saavuttavansa? Minulle on sanottu mm. "Miksi olet noin hiljainen ja muutenkin tommonen hissukka?" (Ei tosin ihan noilla sanoilla, se tapahtui ulkomailla.)
On inhottavaa, kun iskijä ryhtyy "opettamaan" jotain ja kuvittelee tekevänsä palveluksen. Kuvitteleeko se oikeasti, että lähtisin koko yöksi mukaan kuuntelemaan tuollaista minua aliarvioivaa ja loukkaavaa p*skanjauhantaa?
"Miksi sä itket?"
= Olin flunssassa ja niistin.
Kumpa tämä olisikin tapahtunut vain yhden kerran.
Jotkut miehet, jos yrittää torjua iskuyrityksen silleen kohteliaan viileästi, alkavat inttää "Hehheh, mitä sä oikein pelkäät, hehehhheh mitä sä pelkäät heh?" Ällöttää niin paljon se siihen liittyvä miehisen egon pullistuma minkä oikein näkee. Hoh, katsokaa mikä miehinen mies olen, arat naiset ihan vapisevat vaikka oikeasti himoitsevatkin jumalaista vartaloani. tms. Vallankäyttöähän se on. Pitäisi varmaan kehittää joku oikein creepy ilme ja vastaus, tyyliin "En mä mitään, ei ne vielä ole sen edellisenkään ruumista löytäneet 😏" (paitsi joku uskottavampi).
Huonoin ehkä on se millä mieheni minut iski: ilmoitti hississä kuivalla äänellä "minä muuten pieraisin". Olin perjantaina vähän bilefiiliksissä vaikka selvin päin vielä, ja yhdistelmä siististi pukeutunutta, hauskan näköistä tyyppiä ja kommenttia pieraisemisesta pidin siinä mielentilassa hauskana. Kysyin siltä: "no, tuliko myös lusikallinen vai ihan ilman vartta?" Hissimatkan jälkeen olin jo lähdössä omia teitäni kotiin päin kun mies vielä huikkasi perään että et tuopille lähtisi? No minä lähdin ja siitä tuli sitten yhteinen yö ja nyt jo 8 vuoden parisuhde.
Opiskelukaveri: haluaisin naida nakutella sun kanssa.
Tää klassinen ”Sullon varmaan sokeritauti, kun on noin makee perä.” Öääärrkh.
Sun vanhempasi taitavat olla simpukoita, kun sä olet tuollainen limainen *ittu...