Huonoimmat iskurepliikit ikinä
Millä kamalilla iskurepliikeillä teitä on yritetty iskeä? Onko jotain eroa ammattiryhmillä?
Ap:lla pari esimerkkiä
Joku nuori lääkäri sanoi tyyliin "Moi, oon valmistunu just lääkäriks ja mul on paljon rahaa, tuutko mukaan?"
Paha maku jäi suuhun, sillä olin itse työtön tradenomi. Ylimielisiä selkeästi ovat nuo :(
Toinen esimerkki on raksaukolta. Kävelin rakennustyömaan ohi ja sitten joku raksapate vain vislasi perään ja kysyi puhelinnumeroa. Päättäväisesti vain käänsin katseeni ja jatkoin matkaa eteenpäin. Tämä nainen ei peräänhuuteluun lankea!
Kommentit (87)
Joku viereisen pöydän miesporukka yritti arvuutella nimeäni. Esim. Hei Jaana! eiku... Hei Jenni! hmmm... Hei Johanna!
Eivät muuten osuneet oikeaan. Tavallaan hassua, koska minulla on TOSI tavallinen nimi ;-)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet, jos yrittää torjua iskuyrityksen silleen kohteliaan viileästi, alkavat inttää "Hehheh, mitä sä oikein pelkäät, hehehhheh mitä sä pelkäät heh?" Ällöttää niin paljon se siihen liittyvä miehisen egon pullistuma minkä oikein näkee. Hoh, katsokaa mikä miehinen mies olen, arat naiset ihan vapisevat vaikka oikeasti himoitsevatkin jumalaista vartaloani. tms. Vallankäyttöähän se on. Pitäisi varmaan kehittää joku oikein creepy ilme ja vastaus, tyyliin "En mä mitään, ei ne vielä ole sen edellisenkään ruumista löytäneet 😏" (paitsi joku uskottavampi).
Joo. Vähän samantapaista vallankäyttöä ovat nuo aikaisemmin mainitut "Miksi olet noin vihaisen näköinen?" ja "Miksi olet noin hiljainen?" -kommentit. Myös "Hymyilisit edes vähän!" kuuluu samaan kategoriaan.
Noihin kommentteihin liittyy usein sellainen asenne, että repliikin sanoja (usein vähän vanhempi mieshenkilö tai sellainen mies, joka luulee olevansa arvoasteikossa iskettävää ylempänä ja vahvempi) vähän niinkuin yrittää opettaa sitä kohdettaan. Että "voi sinua nuorta pientä haurasta rassukkaa, annas kun minä vähän opetan sinua, opetan sinua olemaan vähän rempseämpi."
Hyi %&###".
Vierailija kirjoitti:
Naisten iskureplat ne vasta ratkiriemukkaita ovatkin...
Kerro toki lisää.
"Anna munaa"
"Saat peppua"
"Imen sut kuiviin"
"Tykkään rimmata"
"Mulla on menkat, joten voit vetää paljaalla"
Vierailija kirjoitti:
Varastotyöntekijä sanoi ensin: Olen logistiikka alan päällikkö. En reagoinut siihen mitenkään. Hän jatkoi: Olen rahamies. En reagoinut siihenkään joten hän sanoi: Olen tämän kaupungin kingi, olen asunut täällä 20 vuotta ja tunnen kaikki täällä.
No toimiko tämä viimeinen?
Lähtisitkö syömään kanssani johonkin "hyvään" soijarouheravintolaan?
Jaa, sinäkin olet niitä seksi-ihmisiä.
Sopiiko että tulen luoksesi kerran viikossa?
Olisit paljon kauniimpi jos hymyilisit enemmän. HYMYILE!
Tule viikonlopuksi kanssani kylpylään. Kyllä lapsi yksin pärjää.
Ei olla sillee vakavasti kun ihan ystäväpohjalta. Mulla ainakin on tosi paljon ystäviä...
Kauneinta millä mies on kokeillut kepillä jäätä oli se kun joku sanoi "sinä riität".
"Mä olen aina ollut kuumana punapukuisiin naisiin." Minulla oli siis päälläni punainen trenssitakki terassilla. Mitä tuohon voi vastata? Öö kiva kun satuin osumaan fetissisi piiriin...?
Minusta on tosi vaikea lähteä viemään kommunikaatiota eteenpäin, jos jollain on noin selkeästi ennalta mietitty repliikki ja rooli päällä. Paljon kivempi, jos tyyppi olisi vain sanonut normaalisti hymyillen, että "Moi, olen "Pekka"! Mikä sun nimi on?"
Mä voin tarjoo sulle shampanjaa tai ihan mitä sä ikinä haluut.....Tiesitkö että 14-v poikani kävi tänään leipäjonossa hakemassa meille vähän evästä kun ei oo kotona kun viinaa vaan. Eikö oo hyvä poika?
Voit sä tulla tonne vessaan pyyhkiin mun per#een kun mä käyn pa#kalla?
Vuosia sitten Teatterissa, joku jupin näköinen nuorimies kävi sanomassa 'Minun tulevat lapset imetetään juuri tuollaisilla rinnoilla. ' Olin ihan mitä v*ttua tuo tarkoitti. Vuosia myöhemmin kaveri sanoi että se oli iskurepliikki. Ei kovin toimiva kun koin sen lähinnä törkeäksi kommentiksi enkä avausrepliikiksi.
Baarissa: katsot jossain käytävällä peiliin, selän takana joku poju huikkasee "Ihan hyvä".
???? Mikä tämä juttu oikein on, koska näitä huutelijoita on ollut ties kuinka monta kertaa.
Mietin joskus, millaisessa tilanteessa tässä olisi jotain järkeä -
Hlö 1: "Hei onko mulla hame korvissa?" (yrittää nähdä takapuolensa peilistä)
Hlö 2: "Ei, ihan hyvä"
Hlö 1: "Äh mä en näe mun pään taakse, onko mun nuttura lässähtänyt?"
Hlö 2: "Ihan hyvä, tosi sievä!"
Vs.
Hlö 1: Laukun hihna on päättänyt kietoa ympärilleen puolet tukastani, yritän nykiä sitä irti ja kiemurtelen peilin edessä, ääähh miten h*lvetissä se nyt tuon teki ja miten saan tämän irti ja satttuuuuu
Random hlö 2: "Ihan hyvä :) "
....eeeiii, ei toimi tämä viimeinen (ja koettu on!)