Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia juttuja pidät miehellä lapsellisena? Entäs naisella?

Vierailija
20.11.2017 |

Sukupuolesi? (jos tuon kysyminen loukkaa niin älä hyvä ihminen ole enää av:lla.)

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan mitään

Vierailija
2/36 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsoli ja -tietokonepelit. Kaipa vaan oon niin vanha itse, etten osaisi eläväni miehen kanssa, joka voisi mahdollisuuden saatuaan viettää päivän pelaten. Ja siis nainen oon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristetyynyt ja tuikkukynttilät, sekä kausiverhot.

Sama kumpi sukupuoli on kyseessä.

Vierailija
4/36 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jostain Muumeista ja pehmoleluista tykkääminen on lapsellista kummaltakin sukupuolelta.

Vierailija
5/36 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen vissiin aika lapsellinen, kun teen kaikkea yllä mainittua:D

Vierailija
6/36 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen päteminen.

Lokeroitunut nainen

Vierailija
7/36 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään mistään asiasta kiihkoileminen tuntuu lapselliselta. Ei välttämättä ole, mutta mulle näyttäytyy sellaisena.

Vierailija
8/36 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verhoilla voi säädellä valaistusta ja huoneen lämpötilaa. Vai tarkoititko kuviointia?

Vierailija
9/36 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoleen katsomatta niin mikäli katsoo ohjelmia kuten Big Brother, Salatut Elämät, Ensi-treffit Alttarilla, Paratiisihotelli yms roskaa.

Vierailija
10/36 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden liika tuhlaaminen lemmikkiin. Koira hössönhössön, kun ihmisistäkin pitäisi huolehtia. Koira kuolee niin kuin lemmikin kuuluukin, valtava suruaika.

Ja nainen olen.

Vierailija
11/36 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä pelaamista lapsellisena, mutta sitten kun aikuisen ihmisen on pakko pelata vähintään 12 h putkeen ja peliä ei voi muka pistää edes syömisen ajaksi paussille, niin voi varmaan puhua lapsellisuudesta. Tai oikeastaan elämänhallintaongelmista. Enemmän tuo on miesten juttu, mutta tunnen kyllä muutamia naisia jotka pelaavat liikaa, yksi ei työttömänä käytännössä muuta teekään.

Vierailija
12/36 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysty huolehtimaan itsestään ja kodistaan ja lainaa vielä aikuisena rahaa vanhemmiltaan.

Vierailija
13/36 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän noita asioita joutavana hömpötyksenä mutta en lapsellisena koska lapset harvoin on kiinnostuneet tuollaisista asioista.

Vierailija
14/36 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jonkun huumori perustuu seksivitseihin. Sukupuolesta riippumatta.

Sitten myös sellainen valitus kaikesta mahdollisesta, mitä toinen tekee/sanoo ja puuttuminen toisten elämään.

Vierailija
15/36 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jonkun huumori perustuu seksivitseihin. Sukupuolesta riippumatta.

Sitten myös sellainen valitus kaikesta mahdollisesta, mitä toinen tekee/sanoo ja puuttuminen toisten elämään.

... siis painotan vielä, että seksivitseissä ei sinäänsä ole mitään pahaa, mutta kun joidenkin on pakko jokaisesta seksiin liittyvästä asiasta repiä huumoria. Vaikkei olisi edes oikeasti hauska juttu, vaan ihan normaali seksiin liittyvä asia.

Vierailija
16/36 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikuinen mies viestittelee  kymmeniä kertoja päivässä! Varsinkin sellainen jonka on itse jo ajat sitten dumpannut! Aikuinen mies joka ei ymmärrä että suhde on jo ohi! Todella lapsellista!!

Vierailija
17/36 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteiden liika tuhlaaminen lemmikkiin. Koira hössönhössön, kun ihmisistäkin pitäisi huolehtia. Koira kuolee niin kuin lemmikin kuuluukin, valtava suruaika.

Ja nainen olen.

Pidän tuollaista asennetta infantiilina ja lapsille ominaisena äkkijyrkkänä jaotteluna "meihin" ja "muihin".

Kyllä me ihmisetkin kuolemme kaikesta huolehtimisesta huolimatta - niin kun kuuluukin. Kun aika on.

Vierailija
18/36 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nainen olen.

Pidän tuollaista asennetta infantiilina ja lapsille ominaisena äkkijyrkkänä jaotteluna "meihin" ja "muihin".

Kyllä me ihmisetkin kuolemme kaikesta huolehtimisesta huolimatta - niin kun kuuluukin. Kun aika on.

Siis? Oletko vai etkö ole samoilla linjoilla kanssani? Minua ärsyttää, ettei näytetä tunteita perheenjäsenille vaan kanavoidaan ne eläimeen ja sitä pidetään melkein ihmisenä, vaikka se on eläimelle vahingollista.

Vierailija
19/36 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen vissiin aika lapsellinen, kun teen kaikkea yllä mainittua:D

Olen avoimesti lapsellinen ja ylpeä siitä. Viimeinen asia mitä haluan on joku ryppyotsa istuskelemassa sohvan toisessa nurkassa.

Vierailija
20/36 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kiinnostus autoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi