Mitä tavallista/arkista asiaa inhoat ja välttelet?
Itse vihaan imurointia.
Pyykkien viikkaaminen takaisin kaappiin.
Roskien vieminen...jotenkin se aina ajoittuu kiireelliseen lähtöön mutta vietävä on ettei haise.
Meikkien peseminen pois...raivostuttavaa.
Piirakkapohjan asettelu vuokaan.
Kasvisten kuoriminen ja pilkkominen. Sipuli on pahin!
Hiekan imurointi eteisen matosta. Ne pienet rotanpaskankokoiset jyvät vaeltavat eteisestä eteenpäin...jos yrittää nostaa maton ja ravistella sen ulos, tuloksena on ravistushetkellä hiekaton matto kun kivet ovat lentäneet ympäri asuntoa.
Housujen ja alusvaatteiden sovittaminen erityisesti talvella kun on toppavuoraus päällä.
Kommentit (169)
Meikkien pois peseminen iltaisin siinä määrin, etten yleensä pese niitä pois ellen käy muutenkin suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Marinadi-uunivuokien pesu on pahinta!!
Minä vuoraan uunipadat leivinpaperilla riippumatta ruuasta. Vaikka siitä vähän pääsisi läpi, niin helpottaa tiskausta huomattavasti. Minulla kun ei ole tiskikonettakaan.
Välttelee negatiivisia, pahantuulisia ja ilkeitä ihmisiä. Ilolla tiskaan, pyykkään ja siivoan, kunhan ei koskaan törmäsi todella ilkeisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Välttelee negatiivisia, pahantuulisia ja ilkeitä ihmisiä. Ilolla tiskaan, pyykkään ja siivoan, kunhan ei koskaan törmäsi todella ilkeisiin ihmisiin.
Voit mennä johonkin toiseen ketjuun kiillottamaan sädekehääsi ja nauttimaan omasta itsestäsi.
Anna meidän vihata tiskaamista ja imurointia rauhassa.
Tankkaamista.
Osaan tankata ja tankkaan tottakai tarvittaessa, mutta sitä välttelen viimeiseen asti jostain syystä?
Muksun vaippojen vaihto ja imettäminen. Onneksi nyt on palkattu hoitaja, niin hän hoitaa vaippojen vaihdot ja korvikkeen syötöt.
Mtv:n uutisia, koska tyypillinen uutistenlukija ärsyttää liiaksi.
Mä haluaisin hoitaa netissä kaiken! Auton tankkaus, hiusten leikkuu, apteekkikäynti...onhan mulla auto ja parin kilsan matka noihin..mutta en haluaisi käydä kodin ulkopuolella , töihinkin pitää könytä..
Vierailija kirjoitti:
Kaikki siivous, pyykkäys ja ruoanlaitto.
Suihkussa käynti.
Kaupassa käynti.
Aika vähän on sellaista mitä en inhoa ja joka päivä teen. Paska elämä.
No huhhuh mikä asenne!
Roskapussien viemistä.
Onneksi mulla on lapsia, jotka vievät mielellään roskat pois viikkorahaansa saadakseen.
Tiskialtaan peseminen/ ruoan jätteiden sieltä pois keräily
Kompostin vienti
Sukkien parittaminen
Hyvät ihmiset. Jos inhoatte kaupassa käymistä niin käykää Lidlissä. Sieltä pääsee nopeasti pois. Jossain Prismassa palaa käpy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullojen palautus..vihaanvihaanvihaan! Joskus heitän "raha roskiin" koska en vain voi sietää niiden viemistä...ei autoa ja lähin kauppa kilometrin päässä.
Voi veljet, että ihan kilometrin xDD
Oot kyllä vastenmielisin ihminen joka on hetkeen vastaan tullu.Noh...sillon kun niitä on kertynyt kaksi täyttä jätesäkkiä niin jo asunnosta ulospääsy on haastavaa saatika kahden lähes itsenipainoisen pussin raahaaminen. Helpollapa sinä taas leimaat muut vastenmielisiksi jos TÄMÄ nostattaa verenpaineesi haha 😂❤
Vie pienemmissä erissä, esim 2 kestokassillista. Ei ne paina paljon mitään. Sitten saat samalla kauppakassitkin tyhjennettyä pulloista ja voit täyttää ne ostoksilla. Sitten saan aika roiman alennuksen ostoksista kun ojennat pullokuitin myyjälle. 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki siivous, pyykkäys ja ruoanlaitto.
Suihkussa käynti.
Kaupassa käynti.
Aika vähän on sellaista mitä en inhoa ja joka päivä teen. Paska elämä.
No huhhuh mikä asenne!
En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta mites tuo nyt asenteeseen liittyy? Minustakin esim. hampaiden ja hiusten pesu, tiskaaminen, imurointi + melkein kaikki muut koti- ja arkiaskareet ovat vastenmielisiä. Teen kun on pakko, mutta tekeminen on kuin tervanjuontia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapin siivous! Vaikka siellä olisi se yksi pilaantumaan päässyt kermapurkin jämä tai ruoanjämä, sen pois heittämistä lykkään aina usealla päivällä. Vaikka sitten kun joku pääsee oikeasti homehtumaan, on siivoaminen ällöttävämpää.
Pyykkien kerääminen pyykkinarult. Kymmeniä pienia sukkia, joille pitää etsiä paria tippuilee vuorotellen narulta :(
Mulla oli jääny kurkunpätkä mädäntymään vihanneslokerikkoon ja yägh sitä mätälillun siivoamista sieltä laatikon pohjalta. Perunapussi ja avaamattomat kurkutkin oli ihan lillussa. 😖
Pitäs varmaan vähän useammin tyhjennellä ja tarkistaa vihanneslokerikkoa. 😁
kävi noin ja se mönjä oli ihan keltaista. pesin jääkaapin useampaan kohtaan jopa kloriitilla siitä kohdasta mihin liejua oli valunut mutta jääkaapissa haisi aina se mätä kurkku
No älä. Ei se lemu tosiaan meinaa millään lähteä pois. Jännä, että jostain kurkusta tulee niin järkyttävän hajuista lientä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullojen palautus..vihaanvihaanvihaan! Joskus heitän "raha roskiin" koska en vain voi sietää niiden viemistä...ei autoa ja lähin kauppa kilometrin päässä.
Voi veljet, että ihan kilometrin xDD
Oot kyllä vastenmielisin ihminen joka on hetkeen vastaan tullu.Noh...sillon kun niitä on kertynyt kaksi täyttä jätesäkkiä niin jo asunnosta ulospääsy on haastavaa saatika kahden lähes itsenipainoisen pussin raahaaminen. Helpollapa sinä taas leimaat muut vastenmielisiksi jos TÄMÄ nostattaa verenpaineesi haha 😂❤
Vie pienemmissä erissä, esim 2 kestokassillista. Ei ne paina paljon mitään. Sitten saat samalla kauppakassitkin tyhjennettyä pulloista ja voit täyttää ne ostoksilla. Sitten saan aika roiman alennuksen ostoksista kun ojennat pullokuitin myyjälle. 👍🏼
Näin me tehdään. Viedään pullot Lidliin. Yleensä viedään silloin kun pulloja on reilu kestokassillinen. Siitä on tullut yleensä n.9€ rahanarvoista alennusta ostoksista. 🤗
Ihan ykkösenä on ruuanlaitto. Sitä välttelen aina kun mahdollista, mutta kun on perhe ja lapset pitää jotenkin, ainakin välillä, ruokkia terveellisestikin eikä vain pikaruualla tai eineksillä. Mies tekee joskus ruokaa, mutta kun hän on aamuisin pidempään kotona ja hoitaa lasten aamupalat ja kouluun lähdöt, on hän sitten pidempään töissä. Joten kun olen aikaisemmin kotona, lankeaa homma mulle.
Pahinta on loma-ajat kun sitä ruokaa saa olla koko ajan ostamassa, laittamassa, siivoamassa laittamisen ja syömisen jälkiä... Haaveena siis oma kokki ja keittiöhenkilökunta!
Pyykkien ripustaminen, kauppakassien purkaminen, roskien vienti, laskujen maksaminen