Mitä tavallista/arkista asiaa inhoat ja välttelet?
Itse vihaan imurointia.
Pyykkien viikkaaminen takaisin kaappiin.
Roskien vieminen...jotenkin se aina ajoittuu kiireelliseen lähtöön mutta vietävä on ettei haise.
Meikkien peseminen pois...raivostuttavaa.
Piirakkapohjan asettelu vuokaan.
Kasvisten kuoriminen ja pilkkominen. Sipuli on pahin!
Hiekan imurointi eteisen matosta. Ne pienet rotanpaskankokoiset jyvät vaeltavat eteisestä eteenpäin...jos yrittää nostaa maton ja ravistella sen ulos, tuloksena on ravistushetkellä hiekaton matto kun kivet ovat lentäneet ympäri asuntoa.
Housujen ja alusvaatteiden sovittaminen erityisesti talvella kun on toppavuoraus päällä.
Kommentit (169)
pyykkien kuivumaan laittaminen kun on oikein paljon sukkia, pikkareita.. aaaargh! imurointi, hiusten pesu ja juurikasvun värjäys. joskus suihkussa käynti, tulee niin kylmä kun sieltä tulee. biojätteen vieminen. roskapussin vienti illala myöhään. jonkun monimutkaisen asian kokkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskien vieminen. Miten se voikaan olla niin vaativaa? En vaan jaksa.
No onhan se! Pitäisi asioikseen pukea ulkovaatteet ja kengät, että saa yhden rupusen pussin vietyä. Näin kaupunkialueella kerrostalossa ei oikein passaa viedä yöpuvussa avojaloin edes kesällä.
Toki voi ottaa mukaansa ja viedä samalla kun on muutenkin lähdössä jonnekin, mutta sitten se pussi pyörii eteisessä odottamassa mukaan pääsyä
Kyllä mä vien ihan pyjamassa ja paljain jaloin, Espoossa.
Ruokakaupassa käynti ruuhka-aikaan väsyneenä loskapaskassa töiden jälkeen. Vituttaa jonotus, vituttaa ettei ole listaa, vituttaa että pitää juosta kaupan päästä päähän, vituttaa kun sitä tätä ja tota ei löydy ja pitää käydä toisessa kaupassa. AAAAARGH. Sitten kotiin tekemään ruokaa, pyykkäämään, viemään roskat. Jihhaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskien vieminen. Miten se voikaan olla niin vaativaa? En vaan jaksa.
No onhan se! Pitäisi asioikseen pukea ulkovaatteet ja kengät, että saa yhden rupusen pussin vietyä. Näin kaupunkialueella kerrostalossa ei oikein passaa viedä yöpuvussa avojaloin edes kesällä.
Toki voi ottaa mukaansa ja viedä samalla kun on muutenkin lähdössä jonnekin, mutta sitten se pussi pyörii eteisessä odottamassa mukaan pääsyäKyllä mä vien ihan pyjamassa ja paljain jaloin, Espoossa.
Sitten tulet likaisin jaloin takaisin kotiisi?
Vierailija kirjoitti:
Pullojen palautus..vihaanvihaanvihaan! Joskus heitän "raha roskiin" koska en vain voi sietää niiden viemistä...ei autoa ja lähin kauppa kilometrin päässä.
Voi veljet, että ihan kilometrin xDD
Oot kyllä vastenmielisin ihminen joka on hetkeen vastaan tullu.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ruoanlaitosta, mutta ärsyttää aina keksiä seuraavien päivien ruokia. Ei viitsi aina samaakaan syödä. Arkena vielä se on rajoittava tekijä, että ruoan pitäisi olla suht. nopeasti töiden jälkeen valmista, tai muuten vähintäänkin mies on nälkäkuoleman partaalla. Minähän voisin syödä töiden jälkeen leivän ja sitten pilkkoa ja keitellä kaikessa rauhassa, että saataisiin joka päivä huolella tehdyt herkulliset ruoat, että ei sekään oikein tahdo käydä päinsä. :)
Siis taas kerran, eikö tuo mies itse osaa laittaa ruokaa? Oletettavasti aikuinen ja täysipäinen ihminen kyllä itse huolehtii ravinnonsaannistaan, jos ei, niin sitten on jotain pahasti vialla. Mistä te löydätte noita avuttomia tapauksia? Itse olen laittanut ruokaa teini-ikäisestä asti ja ihmettelen näitä aikuisia ukkoja, jotka eivät osaa edes vettä keittää. M35
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapin siivous! Vaikka siellä olisi se yksi pilaantumaan päässyt kermapurkin jämä tai ruoanjämä, sen pois heittämistä lykkään aina usealla päivällä. Vaikka sitten kun joku pääsee oikeasti homehtumaan, on siivoaminen ällöttävämpää.
Pyykkien kerääminen pyykkinarult. Kymmeniä pienia sukkia, joille pitää etsiä paria tippuilee vuorotellen narulta :(
Mulla oli jääny kurkunpätkä mädäntymään vihanneslokerikkoon ja yägh sitä mätälillun siivoamista sieltä laatikon pohjalta. Perunapussi ja avaamattomat kurkutkin oli ihan lillussa. 😖
Pitäs varmaan vähän useammin tyhjennellä ja tarkistaa vihanneslokerikkoa. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullojen palautus..vihaanvihaanvihaan! Joskus heitän "raha roskiin" koska en vain voi sietää niiden viemistä...ei autoa ja lähin kauppa kilometrin päässä.
Voi veljet, että ihan kilometrin xDD
Oot kyllä vastenmielisin ihminen joka on hetkeen vastaan tullu.
Noh...sillon kun niitä on kertynyt kaksi täyttä jätesäkkiä niin jo asunnosta ulospääsy on haastavaa saatika kahden lähes itsenipainoisen pussin raahaaminen. Helpollapa sinä taas leimaat muut vastenmielisiksi jos TÄMÄ nostattaa verenpaineesi haha 😂❤
Hampaiden peseminen. Oma suu on ällöttävintä, mitä tiedän. Varmaan pääsisin nukkumaan joka päivä paljon aikaisemmin, jos ei ensin pitäisi käydä itsensä kanssa hirveää kamppailua siitä, että hampaat on pakko pestä. Voi että kun keksittäisiin joku laite, jonka voisi vain laittaa suuhun ja sylkäistä sitten viiden minuutin päästä pois ja hampaat olisivat puhtaat.
Suihkussa käynti. Märkää se vesi, yh :D
Ymmärrettävistä syistä kuitenkin peseydyn, 2-3 päivän välein
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa käynti. Märkää se vesi, yh :D
Ymmärrettävistä syistä kuitenkin peseydyn, 2-3 päivän välein
taitaa perspillu haista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ruoanlaitosta, mutta ärsyttää aina keksiä seuraavien päivien ruokia. Ei viitsi aina samaakaan syödä. Arkena vielä se on rajoittava tekijä, että ruoan pitäisi olla suht. nopeasti töiden jälkeen valmista, tai muuten vähintäänkin mies on nälkäkuoleman partaalla. Minähän voisin syödä töiden jälkeen leivän ja sitten pilkkoa ja keitellä kaikessa rauhassa, että saataisiin joka päivä huolella tehdyt herkulliset ruoat, että ei sekään oikein tahdo käydä päinsä. :)
Siis taas kerran, eikö tuo mies itse osaa laittaa ruokaa? Oletettavasti aikuinen ja täysipäinen ihminen kyllä itse huolehtii ravinnonsaannistaan, jos ei, niin sitten on jotain pahasti vialla. Mistä te löydätte noita avuttomia tapauksia? Itse olen laittanut ruokaa teini-ikäisestä asti ja ihmettelen näitä aikuisia ukkoja, jotka eivät osaa edes vettä keittää. M35
Miehen äiti on passannut sen niin pilalle, ettei sen ole tarvinnut opetella ruoanlaittoa. Eikä ole kiinnostustakaan opetella. Jos mies saisi päättää, haettais joka päivä pizzaa, heseä tai mies laittaisi nachovuokaa. Haluan syödä edes vähän terveellisesti ja monipuolisesti, joten pakko on itse kokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapin siivous! Vaikka siellä olisi se yksi pilaantumaan päässyt kermapurkin jämä tai ruoanjämä, sen pois heittämistä lykkään aina usealla päivällä. Vaikka sitten kun joku pääsee oikeasti homehtumaan, on siivoaminen ällöttävämpää.
Pyykkien kerääminen pyykkinarult. Kymmeniä pienia sukkia, joille pitää etsiä paria tippuilee vuorotellen narulta :(
Mulla oli jääny kurkunpätkä mädäntymään vihanneslokerikkoon ja yägh sitä mätälillun siivoamista sieltä laatikon pohjalta. Perunapussi ja avaamattomat kurkutkin oli ihan lillussa. 😖
Pitäs varmaan vähän useammin tyhjennellä ja tarkistaa vihanneslokerikkoa. 😁
kävi noin ja se mönjä oli ihan keltaista. pesin jääkaapin useampaan kohtaan jopa kloriitilla siitä kohdasta mihin liejua oli valunut mutta jääkaapissa haisi aina se mätä kurkku
Pillun sheivaus, varsinkin kiireessä ja kun on saanut karvapuska rehottaa useamman kuukauden. Sitten seksiä pitkästä aikaa ja pano ei kuulemma tykkää viidakosta niin joutuu vähän siistimään. Sitten kutisee koko pimpsa
Vierailija kirjoitti:
Pyykin silittämistä. Mulla tulee siinä aina selkä ihan kauhean kipeäksi.
Miksi edes teet sen? Silitän ehkä kerran vuodessa, ja olen työssäkäyvä ihminen ;)
Imurointi ehdottomasti. Inhoan imurin pitämää kovaa ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Hampaiden ja meikin pesu silloin, kun olisi väsyneenä menossa nukkumaan. Tekisi mieli skipata nuo suosiolla ja kaatua sänkyyn.
Mä ainakin skippaan joskus väsyneenä tuon hampaidenpesun.
Laskujen maksu. Kamalan vaivalloista räpeltää kännykällä kun ei ole edes läppäriä. Lisäksi tähän sisältyy "tili tuli, tili meni"-fiilis.
Inhoan myös ruuantähteiden siivoamista lautasilta roskiin.
verkkopankkiin kirjautuminen:D ja toki siihen liittyvät laskujen maksamiset sun muut. joku siinä vaan ahdistaa. ärsyttävää kyllä kun tuota ei voi millään välttää eikä delegoida kenellekään toiselle ikinä.
Kaappien järjesteleminen...nyttenkin ahdistaa kun kaikki kaapeissa ja komeroissa sikinsokin..samassa kasassa tärkeitä papereita ja roskalappuja...meikkejä ja kirjoja samassa kaapissa..ei helvetti!