Mitä tavallista/arkista asiaa inhoat ja välttelet?
Itse vihaan imurointia.
Pyykkien viikkaaminen takaisin kaappiin.
Roskien vieminen...jotenkin se aina ajoittuu kiireelliseen lähtöön mutta vietävä on ettei haise.
Meikkien peseminen pois...raivostuttavaa.
Piirakkapohjan asettelu vuokaan.
Kasvisten kuoriminen ja pilkkominen. Sipuli on pahin!
Hiekan imurointi eteisen matosta. Ne pienet rotanpaskankokoiset jyvät vaeltavat eteisestä eteenpäin...jos yrittää nostaa maton ja ravistella sen ulos, tuloksena on ravistushetkellä hiekaton matto kun kivet ovat lentäneet ympäri asuntoa.
Housujen ja alusvaatteiden sovittaminen erityisesti talvella kun on toppavuoraus päällä.
Kommentit (169)
Töiden hakemista - ei paskamyrskyä, inhoan nykyistä alaani. Tiskaamista. Vessan ja mikron pesua. Silittämistä. Käsipyykkiä.
Inhoan lattioiden pesemistä. Ollaan asuttu tässä kämpässä kolme vuotta, ja lattiat on pesty kaksi kertaa. Pistin miehen pesemään. Tottakai pahimpia tahroja ajoittain pesen. Sitäkin kyllä harvoin :D
Ihanan terapeuttinen ketju. Olen jo kuuskymppinen, mutta mulla on vasta teini-ikäiset lapset ja helvetin ärsyttävä ukko. Ruuanlaitto raivostuttaa, kun mies haluaisi AINA keitettyjä perunoita ja jotain soossia. Me muut tykätään vähän selkeämmistä ja terveellisemmistä ruuista. Lisäksi inhoan imurointia tai ylipäätään en halua siivota, jos mies on kotona, koska hän keksii koko ajan jotain uutta tehtävää, jotain ihan älytöntä. Ja joo, olen jättämässä sen sian, koska ansaitsen parempaa. Hän siivoaa kyllä itsekin, mutta huonosti.
Puhelimeen vastaamista, jos anoppi soittaa. Muiden ihmisten kanssa juttelen ihan sujuvasti, ja anopinkin kanssa kasvotusten, mutta puhelimessa hän on hengästyttävä höyryjuna, jolla ei ole lainkaan tilannetajua.
Yleensä hän soittaa, kun on saanut jonkun - omasta mielestään - loistoidiksen. Tyyliin, tullaan teille huomisaamuna kolmeksi viikoksi kylään, eiks oo kivaa?! Yritä siinä sitten saada sanottua oma mielipiteesi, kun toinen ei edes kuuntele, saati ymmärrä siinä hurmoksessaan suoraakaan puhetta.
Opetin hänelle whatsappin käytön. Nykyään kommunikoimme siellä ja pelkästään viesteillä.
Kasvojen pesu aamuisin. Kylmä vesi kasvoille, hrrrrrr. Siksipä monesti vaan pyyhkäisen kasvot pikaisesti vauvojen kosteuspyyhkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskujen maksu. Kamalan vaivalloista räpeltää kännykällä kun ei ole edes läppäriä. Lisäksi tähän sisältyy "tili tuli, tili meni"-fiilis.
Inhoan myös ruuantähteiden siivoamista lautasilta roskiin.On jos joutuu näpyttelemään kaikki numerot ja paljon olen maksanut ylimääräistä tuon takia. Mutta nykyään jos laskussa on viivakoodi niin ainakin Nordean pankkiohjelmassa sen lukeminen onnistuu älypuhelimen kameralla.
Mitenniin olet joutunut maksamaan ylimääräistä? 😲
Minun taas ei tarvinnut tehdä lapsena mitään, mutta useimmat kotityöt eivät haittaa minua. Tavallaan tykkään imuroida ja pestä pyykkiä.
Mutta ruuanlaitosta en yleensä tykkää! En jaksaisi miettiä mitä tehdä, en jaksaisi ostaa aineksia, en jaksaisi pilkkoa ja keitellä. Ja kaikki sotkut sen kokkauksen jälkeen! Onneksi mieskin kokkailee, mutta keittiö on hänen jäljiltään ihan räjähtänyt.
Itselleni tekisin jotain helppoja kasvismössöjä yms. tai ostaisin valmisruokaa, mutta nirsolle miehelle ei yleensä kelpaa.