Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tavallista/arkista asiaa inhoat ja välttelet?

Vierailija
20.11.2017 |

Itse vihaan imurointia.

Pyykkien viikkaaminen takaisin kaappiin.

Roskien vieminen...jotenkin se aina ajoittuu kiireelliseen lähtöön mutta vietävä on ettei haise.

Meikkien peseminen pois...raivostuttavaa.

Piirakkapohjan asettelu vuokaan.

Kasvisten kuoriminen ja pilkkominen. Sipuli on pahin!

Hiekan imurointi eteisen matosta. Ne pienet rotanpaskankokoiset jyvät vaeltavat eteisestä eteenpäin...jos yrittää nostaa maton ja ravistella sen ulos, tuloksena on ravistushetkellä hiekaton matto kun kivet ovat lentäneet ympäri asuntoa.

Housujen ja alusvaatteiden sovittaminen erityisesti talvella kun on toppavuoraus päällä.

Kommentit (169)

Vierailija
41/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni täällä edellä mainituista, paitsi imuroinnista kyllä tykkään. Mutta kynsien leikkaaminen on mulle jostain syystä haastavaa ja sitä välttelen....Vihaan pitkiä kynsiä, mutta en vain saanut viikonlopun aikana aikaiseksi. Josko tänään...

Vierailija
42/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan ruokakaupassa käyntiä. Vihaan laittaa rahaa ruokaan ja miettiä mitä pitää muka tehdä ruuaksi kun aikuinen mies ei osaa päättää saati tehdä mitään. Olen mielummin nälissäni ja laihdun kun tuhlaan rahat kalliiseen ruokaan ja lihon.

Tämä on oikeasti ainut asia mitä kaipaan sinkkuajoista. Kun sai vaikka koko viikon olla käymättä kaupassa ja laittamatta ruokaa. Selvisi vaikka kuivalla näkkileivällä.

Nyt pitää päivittäin ruokkia koko perhe. Siihen menee aikaa ja rahaa.

Mulla täsmälleen sama! Vaikka asun vaan miehen kanssa kahdestaan, niin ruokakulut ovat kyllä moninkertaistuneet. Sinkkuna söin laittamastani ruoasta monta päivää, mutta nykyään kokkaan lähes joka päivä, että ukkokulta ja minä syödään siitä kerran päivälliseksi ja miehelle riittää vielä seuraavan päivän evääksikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Imurointi, pölyjen pyyhintä

-vessan pesu, viemäreiden putsaus

-tiskaaminen

-lattioiden pesu

-jääkaapin pesu

Vierailija
44/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätteiden vienti. Lehdet, peltipurkit, lasipurkit, muovit, pahvit kaikki omissa kolisevissa tai muuten hankalissa nyssäköissään raahata jonnekin kaupan takapihalle.

Vierailija
45/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskien vieminen. Miten se voikaan olla niin vaativaa? En vaan jaksa.

Vierailija
46/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun lattiakaivon tyhjentäminen hiuksista. Mulla menee se aina siihen pisteeseen että se uhkaa jo mennä pyykkikoneen alle ja suihkua pitää sammutella ja odotella että vetää.

Mulla on vielä pitkä tukka.

Vierailija
47/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helv ihmiset vihaa normiarkeaan näin paljon

Vierailija
48/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaitto kun olisi varaa ulkoistaa, niin elämä olisi yhtä juhlaa.

Vierailija
49/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskien vieminen. Miten se voikaan olla niin vaativaa? En vaan jaksa.

No onhan se! Pitäisi asioikseen pukea ulkovaatteet ja kengät, että saa yhden rupusen pussin vietyä. Näin kaupunkialueella kerrostalossa ei oikein passaa viedä yöpuvussa avojaloin edes kesällä.

Toki voi ottaa mukaansa ja viedä samalla kun on muutenkin lähdössä jonnekin, mutta sitten se pussi pyörii eteisessä odottamassa mukaan pääsyä

Vierailija
50/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön laatoitetun välitilan putsaus! Hirveä asento ja se lika on niin tiukassa kun sitä ei aina muista heti pyyhkäistä (tai mies ei edes tiedä että pitäisi pyyhkiä). No yläkaappien pohjien putsaus on kyllä vielä kamalampaa, mutta se menee osastoon "poissa silmistä, poissa mielestä". Inhoan myös kaappien ovien pyyhkimistä, se musta katupölylika kun vaan leviää eikä meinaa irrota.

Vierailija
51/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan ruokakaupassa käyntiä. Vihaan laittaa rahaa ruokaan ja miettiä mitä pitää muka tehdä ruuaksi kun aikuinen mies ei osaa päättää saati tehdä mitään. Olen mielummin nälissäni ja laihdun kun tuhlaan rahat kalliiseen ruokaan ja lihon.

Tämä on oikeasti ainut asia mitä kaipaan sinkkuajoista. Kun sai vaikka koko viikon olla käymättä kaupassa ja laittamatta ruokaa. Selvisi vaikka kuivalla näkkileivällä.

Nyt pitää päivittäin ruokkia koko perhe. Siihen menee aikaa ja rahaa.

Siis kyllä! Mä voisin elää pelkällä näkkkleivällä, kananmunalla ja nuudeleilla. Joskus jotain hedelmiä mut joka Vit... päivä pitää laittaa rahaa kauppaan??!! Me olemme saaneet aikaan aikamoisia riitoja kun olen sanonut että olisi parempi kun olisi molemmilla omat ruuat. Ja mies otti nokkiinsa. Tietty. Kyllä kaipaan minäkin niitä sinkkuaikoja..

Vierailija
52/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kynsien leikkaus, uunin pesu, keittiön välitilan laatat minullakin (vähintään yhtä paljon saumoja, kuin laattoja pinta-alallisesti), saunan ja kylpyhuoneen pesu, pihatöihin ryhtyminen.

Vierailija
53/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagetin keittäminen 😂

Vierailija
55/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapin siivous! Vaikka siellä olisi se yksi pilaantumaan päässyt kermapurkin jämä tai ruoanjämä, sen pois heittämistä lykkään aina usealla päivällä. Vaikka sitten kun joku pääsee oikeasti homehtumaan, on siivoaminen ällöttävämpää.

Pyykkien kerääminen pyykkinarult. Kymmeniä pienia sukkia, joille pitää etsiä paria tippuilee vuorotellen narulta :(

Vierailija
56/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ja vihaan koirien karvanlähtö aikaa !! Karvatuppoja joka hemmetin paikassa, niitä saa sitten imuroida joka päivä ja montakin kertaa päivässä. Pakko imuroida, vaikka inhoan imurointiakin, mutta en kestä katella sitä jatkuvaa karvamäärää lattioilla ja sohvilla.

En anna koirien olla sohvilla kun lähtee karvaa, vaikka muuten saavat olla. Mutta  vaikka eivät sohvalla karvanlähtö aikaan olekaan, niin tarttuuhan sitä karvaa sinne sohviinkin kiinni väkisinkin, on tullu huomattua.

Koirien mutaset tassunpohjat ja mahanaluset kyllä kestän, ne kun voi lenkiltä tullessa vaikka pestä, mutta tuo karvanlähtö on jotain sellasta, joka saa mut näkemään punaista.

Onneksi karvaa lähtee vain kaks kertaa vuodessa.

Vierailija
57/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki siivoaminen ja tavaroiden järjestely

Tiskaaminen

Roskien vieminen

Vierailija
58/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullojen vieminen ehdoton inhokki. Sit ku on monen kuukauden saunakaljapullot kerralla ni kaikki silmäilee ja luulee deekuksi

Vierailija
59/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan imurointia ja vielä inhottavammaksi sen tekee imurin ottaminen täyteen ahdetusta kaapista ( on ainoa missä imurin voi säilyttää ) kun sieltä sinkoilee ties mitä pitkin ja poikin.

Toinen on roskien vienti. Meillä roskiskatos on aika pitkällä toisen talon kulmalla ja siihen suuntaan ei ole mitään muuta asiaa kuin roskien vienti.

Vierailija
60/169 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin siivoaminen, jääkaapin puhdistus, olisi parhaillaan tarpeeseen. Pakastimen sulatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi