Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tavallista/arkista asiaa inhoat ja välttelet?

Vierailija
20.11.2017 |

Itse vihaan imurointia.

Pyykkien viikkaaminen takaisin kaappiin.

Roskien vieminen...jotenkin se aina ajoittuu kiireelliseen lähtöön mutta vietävä on ettei haise.

Meikkien peseminen pois...raivostuttavaa.

Piirakkapohjan asettelu vuokaan.

Kasvisten kuoriminen ja pilkkominen. Sipuli on pahin!

Hiekan imurointi eteisen matosta. Ne pienet rotanpaskankokoiset jyvät vaeltavat eteisestä eteenpäin...jos yrittää nostaa maton ja ravistella sen ulos, tuloksena on ravistushetkellä hiekaton matto kun kivet ovat lentäneet ympäri asuntoa.

Housujen ja alusvaatteiden sovittaminen erityisesti talvella kun on toppavuoraus päällä.

Kommentit (169)

Vierailija
121/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoaminen. Siis ihan kaikenlainen siivoaminen: imurointi, pölyjen pyyhkiminen, lattioiden pesut, vessan pesut, roskiskaappi... En ole siinä edes kovin hyvä, musta tuntuu etten ikinä saa yhtä puhdasta aikaiseksi kuin ammattisiivooja. Heti, kun talous taas sen sallii, palkkaan ammattisiivoojan käymään kerran viikossa.

No mä oon ammattisiivooja ja arvaa vaan minkä näköstä mun kotona on. 🙈 Ei sitä kotona enää jaksa hirveästi satsata siivoukseen kun muutenkin sitä päivät pitkät työkseen tekee. 🤣

Vierailija
122/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskirätti. Hyi helvetti. Kun tietää, että se on jokaisen kodin bakteeripitoisin/likaisin esine, niin en pysty koskemaan kenenkään muun tiskirättiin kuin omaani. Siitä tiedän, että se pestään aina käytön jälkeen ja annetaan kuivua hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmisruokia ja miehiä

en oikeastaan syö valmisruokia ellei ole joku pakko.

miehiä välttelen :D

Vierailija
124/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien avaaminen arkiaamuina.

Vierailija
125/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimella soittaminen/siihen vastaaminen!!!! Vaikka olisin rauhallinenkin, niin puhelimen soiminen aiheuttaa lähes raivokohtauksen :D

En tiedä miksi. Lähipiiriin kuuluu ihmisiä, jotka jäävät puhumaan, itse haluaisin sopia asiat että nähdään tuolloin kello 12. Silti joku haluaa jäädä porisemaan niitä näitä...

Vierailija
126/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan ja saunan lauteiden peseminen, varsinkin konttaaminen niiden alla ja kuuraaminen.

Nukkasihtien puhdistaminen pesukoneesta. Lattiakaivon tyhjentäminen.

Biojäteastian jynssäys.

Vaimoon yhtyminen.

Vierailija
127/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herääminen aamulla ja ylös nouseminen. Mieluummin nukkuis aina vaan ja antais maailman mennä menojaan.

Vierailija
128/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on paljon porukkaa jotka inhoavat ihan normaaleja kotitöitä. Noh, täytyy myöntää etten itsekään ole kovin innokas siivooja, siistin vain näkyvät paikat säännöllisesti. Ja sitten kun äitini (ammatiltaan siivooja) tulee meille niin katsoo jokaisen kaapin ja sohvan taakse ja valittaa kun sieltä ei ole siivottu... :D Yleensä valitus loppuu siihen kun sanon, että siitä vaan siivoamaan jos niin häiritsee.

Mutta yksi asia mikä tässäkin ketjussa oli otettu esiin on virallisten puheluiden soittaminen. Siinä on kyllä sellainen asia jota minäkin välttelen viimeiseen saakka. Ennemmin menen vaikka käymään jossain virastossa paikan päällä kuin alan soittelemaan. Jotenkin ylipäätään tuntamattomille ihmisille soittaminen ahdistaa, paljon helpompi kohdata se ihminen suoraan (vaikkei sekään nyt aina niin helppoa ole, jos on kyse jostain ns. virallisesta tahosta).

Vierailija
129/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista siivoamista. Hyi hitto kuin ärsyttävää. En haluais olla rikas kuin vaan siitä syystä että voisin palkata kotiapulaisen siivoamaan kaikki sotkut ja pyykkäämään. Kotiaskareet on perseestä ja ajantuhlausta. 

Vierailija
130/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtsavaivaani. huomenna olen pois, tai no käväsen viemäs avaimet ja haen kengät.

Vierailija
131/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pesu ja tavaroiden laittaminen takas paikalleen.

Vierailija
132/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan antaa miehelle ruuanlaittovuoroa, koska tiedän, että ne sotkuroiskeiden ja likaisten astioiden siivoaminen jää joka kerta mun kontolle.

Omia sotkuja ei oo niin ärsyttävä siivota kuin toisen. 😣

Vierailija
133/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan antaa miehelle ruuanlaittovuoroa, koska tiedän, että ne sotkuroiskeiden ja likaisten astioiden siivoaminen jää joka kerta mun kontolle.

Omia sotkuja ei oo niin ärsyttävä siivota kuin toisen. 😣

Eikö se nyt olisi reilu työnjako, että se joka sotkee myös siivoaa? Anna niiden miehen jättämien sotkujen olla niin kauan kunnes sitäkin alkaa ärsyttää. :) Vai eikö se huomaa sittenkään kun ne on jo homeessa? :D

Vierailija
134/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa puhuminen. Ammattiroolissa sujuu helpommin, mutta inhoan sitä silti.

Vierailija
135/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan monen monia kommentteja. Noin keskimäärin inhoan kaikkia kotitöitä. Ja kyllähän minulla pieni sotku on jatkuvasti, ja ruokavalioni on ravintoköyhä, kun ruoan ajatteleminen, hankkiminen, valmistaminen ja astioiden tiskirumba on niin ärsyttävää. Suihkussa käyminen, meikkien peseminen, hampaidempeseminen, ärsyttävää.

Olisi helpompi luetella ne arkiaskareet, joista pidän. Elämä on tyhmää.

Vierailija
136/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskujen maksaminen, tiskaaminen, imurointi, roskien vieminen...aarrgh varsinkin nuo roskat.

Vierailija
137/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon auttaa hyvä hiusten hoitoaine. Itsellänikin on pitkä tukka ja joudun kampaamaan sekä kuivaamaan hiukset pesun jälkeen lähes päivittäin. Ei mieluisinta hommaa :/

Vierailija
138/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC:n peseminen. Onneksi mieheni ylleensä hoitaa ko. suorituksen. Muita hommia teen siis kyllä tuon edestä, eli kotityöt on meillä jaettu tasapuolisestis sen mukaan, mitä kukin haluaa ja osaa tehdä sujuvimmin. 

Vierailija
139/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi

Vierailija
140/169 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä on paljon porukkaa jotka inhoavat ihan normaaleja kotitöitä. Noh, täytyy myöntää etten itsekään ole kovin innokas siivooja, siistin vain näkyvät paikat säännöllisesti. Ja sitten kun äitini (ammatiltaan siivooja) tulee meille niin katsoo jokaisen kaapin ja sohvan taakse ja valittaa kun sieltä ei ole siivottu... :D Yleensä valitus loppuu siihen kun sanon, että siitä vaan siivoamaan jos niin häiritsee.

Mutta yksi asia mikä tässäkin ketjussa oli otettu esiin on virallisten puheluiden soittaminen. Siinä on kyllä sellainen asia jota minäkin välttelen viimeiseen saakka. Ennemmin menen vaikka käymään jossain virastossa paikan päällä kuin alan soittelemaan. Jotenkin ylipäätään tuntamattomille ihmisille soittaminen ahdistaa, paljon helpompi kohdata se ihminen suoraan (vaikkei sekään nyt aina niin helppoa ole, jos on kyse jostain ns. virallisesta tahosta).

Te soitatte mulle! Ja mä inhoan puhelimeen vastaamista töissä. Sovitaanko, ettei soitella, win-win.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi