Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärin seksuaalinen ahdistelu / uhkailu / kiristäminen

Vierailija
20.11.2017 |

Olen töissä sairaalassa. Vierestä olen kymmenen vuoden ajan seurannut yhden nyt n. 60v mieslääkärin edesottamuksia. Varmaan jonkin sortin seksiriippuvuus miehellä on. Koko ajan lukuisia suhteita useisiin naisiin, lähinnä hoitajiin. Kuvio yleensä sama, pyrkii valloittamaan uusia, nuoria ja hoitajana kokemattomia naisia. Varmaan osaa olla hauskakin. Ulkonäöllisesti ei todellakaan mikään komea vaan lyhyt, kaljuuntunut. Kehuskelee ja rehvastelee näillä valloituksillaan. Suurin osa pitää miestä säälittävänä, kompleksisena pikkumiehenä, jolla pakonomainen tarve koko ajan todistella jotain tällä käytöksellään.

Jotenkin se sitkeällä yrittämisellä pääsee ”nujertamaan” nuoren hoitajan, luulen että siinä jotain painostustakin käyttää. Ehkä asemaansa ja valtaansa käyttäen ”luikertelee” suhteeseen näiden nuorten hoitajien kanssa. Senjälkeen alkaa uskomaton manipulointi, painostus, uhkailu ja kiristys tapaamisten ja seksin saamiseksi. Uhkailee esim järjestävänsä potkut hoitajalle, jos ei suostu tapaamisiin ja seksiin.
En tiedä mitä tehdä? Mihin tahoon pitäisi olla yhteydessä? Olen samassa yksikössä töissä, mutta silti aivan neuvoton. Kukaan tähän pyöritykseen joutunut ei halua työpaikan ja oman maineen vuoksi nostaa asiaa esiin. Haluaisin puuttua mutta pelkään myös että minua ei uskota ja joudun itse kenties vaikeuksiin.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua

Vierailija
82/85 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg

Sisältö jatkuu mainoksen alla