Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärin seksuaalinen ahdistelu / uhkailu / kiristäminen

Vierailija
20.11.2017 |

Olen töissä sairaalassa. Vierestä olen kymmenen vuoden ajan seurannut yhden nyt n. 60v mieslääkärin edesottamuksia. Varmaan jonkin sortin seksiriippuvuus miehellä on. Koko ajan lukuisia suhteita useisiin naisiin, lähinnä hoitajiin. Kuvio yleensä sama, pyrkii valloittamaan uusia, nuoria ja hoitajana kokemattomia naisia. Varmaan osaa olla hauskakin. Ulkonäöllisesti ei todellakaan mikään komea vaan lyhyt, kaljuuntunut. Kehuskelee ja rehvastelee näillä valloituksillaan. Suurin osa pitää miestä säälittävänä, kompleksisena pikkumiehenä, jolla pakonomainen tarve koko ajan todistella jotain tällä käytöksellään.

Jotenkin se sitkeällä yrittämisellä pääsee ”nujertamaan” nuoren hoitajan, luulen että siinä jotain painostustakin käyttää. Ehkä asemaansa ja valtaansa käyttäen ”luikertelee” suhteeseen näiden nuorten hoitajien kanssa. Senjälkeen alkaa uskomaton manipulointi, painostus, uhkailu ja kiristys tapaamisten ja seksin saamiseksi. Uhkailee esim järjestävänsä potkut hoitajalle, jos ei suostu tapaamisiin ja seksiin.
En tiedä mitä tehdä? Mihin tahoon pitäisi olla yhteydessä? Olen samassa yksikössä töissä, mutta silti aivan neuvoton. Kukaan tähän pyöritykseen joutunut ei halua työpaikan ja oman maineen vuoksi nostaa asiaa esiin. Haluaisin puuttua mutta pelkään myös että minua ei uskota ja joudun itse kenties vaikeuksiin.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan pahuuden mielihyvän saamiseksi. Terkut Riitalle ;)

Vierailija
22/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pikku ukolla perhettä. Tämä kannattaa hyödyntää vastaiskussa jos on.

On vaimo, joka tietää miehensä taipumuksen. Ilmeisesti ei vaan välitä. Raha pitänee liitossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kilttimies vetää käteen sillä välin kun hoitsut imee papparaisen munaa!!! Hyvä naiset, hyvin te vedätte!

Kyllä sullekin varmasti löytyy joku papparainen, jonka penistä lutkutella.

Vierailija
24/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto Hesariin tai muuhun lehteen ja homma alkaa etenemään.

Vierailija
25/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tietää tämän äijän. Onko kelmeä ja kalvea ja korkeaotsainen?

Vierailija
26/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelotelkaa se porukalla. Jättäkää lappuja sen pukukopin oveen, jossa lukee, että me tiedetään mitä sää touhuat, ja jos se ei lopu, kohta tietää kaikki muutkin. Järjestäkää sille paskaa postilaatikkoon. Jne. Jotain sellaista, mistä se tajuaa, että vainoajia on useampi, koska inhottavuuksia tapahtuu samaan aikaan eri puolilla. Kyllä se lopettaa, koska se tajuaa että juoni on paljastunut.

Tuossa on ajatusta! Printatkaa nuo viestit nimettöminä ja laittakaa johonkin näkyvälle paikalle. Onpa oksettava kuvotus!

Vierailija
27/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ahdisteltu kiinnittää pukuunsa METOO lapun ja kun ukon ympärillä on jokatoisella...

Vierailija
28/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pikku ukolla perhettä. Tämä kannattaa hyödyntää vastaiskussa jos on.

On vaimo, joka tietää miehensä taipumuksen. Ilmeisesti ei vaan välitä. Raha pitänee liitossa. 

Julkisen häpeän luulisi hetkauttavan kulissivaimoakin.

Vierailija
29/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako Etunimi aakkosten ekalla...?

Vierailija
30/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhottaa saa kaiken jossa itse mukana joten eikun surramaan näyttöä kehin. Kyllä se sille nauhalle möläjää sopivaa matskuu kuitenkin.

Vierailija
31/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän on hakittava näyttö omaksi turvaksenne ja heti!

Vierailija
32/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kelmeän munapään näköinen itseasiassa on.

Vierailija
33/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko todella tosissasi että et tiedä mitä tehdä? Yleensä en kommentoi mitään tällaista, mutta kasva nyt aikuiseksi, ja hoida asia. Toisaalta se ei ole täysin sinun vastuullasi (kun kyse on aikuisista ihmisistä kuitenkin) eli voit myös unohtaa asian ja keskittyä omiin asioihisi. Nämä ovat kaksi vaihtoehtoasi.

Vierailija
34/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko todella tosissasi että et tiedä mitä tehdä? Yleensä en kommentoi mitään tällaista, mutta kasva nyt aikuiseksi, ja hoida asia. Toisaalta se ei ole täysin sinun vastuullasi (kun kyse on aikuisista ihmisistä kuitenkin) eli voit myös unohtaa asian ja keskittyä omiin asioihisi. Nämä ovat kaksi vaihtoehtoasi.

No en ihmettele ettet yleensä kommentoi mitään kun eihän sulla oikeastaan nytkään ollut edes mitään järkevää pointtia. Parempi jatkossakin vaan seurailla näitä ketjuja.

Vierailija
35/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap tä täysin ei ole helppoa lähteä tuota ukkoa vastaan todellakaan koska on asema. Hän on taitava sukkuloimaan asiallisen virkaminän ja luirukkeen välillä ja nopea ukko.

Nyt auttaa se nauhuri. Jotain näyttöä on saatava. Muuten menetätte paljon.

Vierailija
36/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity tähän, mutta eräs lääkäri oli kuin kuoleman ruumiillistuma; pitkä, jäntäikäs ja anorektisen laiha, iho oli kalmean kellertävä, silmät syvällä kuopissa. Ääni oli pihisevä kuiskaus, joka tuli syvältä. Siihen aikaan tuli ohjeistus, että potilaita ei kätellä. Sanoi heti mennessäni; "en todellakaan kättele sinua, saisit kaikki ihotautisten bakteerit käteesi, yhdelläkin puski mätää." Tyyppi oli ihotautilääkäri. Ei ilmeisesti juurikaan pessyt käsiään vastaanottojen välillä.

Vierailija
37/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä sairaalassa. Vierestä olen kymmenen vuoden ajan seurannut yhden nyt n. 60v mieslääkärin edesottamuksia. Varmaan jonkin sortin seksiriippuvuus miehellä on. Koko ajan lukuisia suhteita useisiin naisiin, lähinnä hoitajiin. Kuvio yleensä sama, pyrkii valloittamaan uusia, nuoria ja hoitajana kokemattomia naisia. Varmaan osaa olla hauskakin. Ulkonäöllisesti ei todellakaan mikään komea vaan lyhyt, kaljuuntunut. Kehuskelee ja rehvastelee näillä valloituksillaan. Suurin osa pitää miestä säälittävänä, kompleksisena pikkumiehenä, jolla pakonomainen tarve koko ajan todistella jotain tällä käytöksellään.

Jotenkin se sitkeällä yrittämisellä pääsee ”nujertamaan” nuoren hoitajan, luulen että siinä jotain painostustakin käyttää. Ehkä asemaansa ja valtaansa käyttäen ”luikertelee” suhteeseen näiden nuorten hoitajien kanssa. Senjälkeen alkaa uskomaton manipulointi, painostus, uhkailu ja kiristys tapaamisten ja seksin saamiseksi. Uhkailee esim järjestävänsä potkut hoitajalle, jos ei suostu tapaamisiin ja seksiin.

En tiedä mitä tehdä? Mihin tahoon pitäisi olla yhteydessä? Olen samassa yksikössä töissä, mutta silti aivan neuvoton. Kukaan tähän pyöritykseen joutunut ei halua työpaikan ja oman maineen vuoksi nostaa asiaa esiin. Haluaisin puuttua mutta pelkään myös että minua ei uskota ja joudun itse kenties vaikeuksiin.

Haloo, sinä seuraat sivusta, mutta et ole asianosainen? Ei kai se sinulle kuulu, jos nämä naiset eivät valita, suostuvat seksiin jne. Ainahan tuollaiset sekoilut vaikuttavat työyhteisön ilmapiiriin, mutta yksityisasioita nuo ovat. Kiristyshän on sitten jo ihan poliisiasia, aika nössöjä nuo naiset, jos sellaiseen suostuvat.

Vierailija
38/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia on Suomessa paljon ja yleensä niillä on sutinaa hoitajien kanssa..mutta tämä kaveri ahnehti liikaa eikä huomioinut sitä tosi seikkaa ettei kaikki halua itseään kiristävän🤣😂jos kyseessä olisi ollut pitkä ja komea mies lääkäri kuten usein..niin tätäkään ongelmaa ei tuolla miehellä olisi ja ei tarvitsisi epätoivoisesti alistua kiristykseen..hankkikaa hyviä todisteita ja äijä nalkkiin.Joutuu ainakin pois sieltä kiusaamasta "hyvällä" maulla varustettuja naisia..

Vierailija
39/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä sille äijälle nimetön kirje, jossa kerrot tietäväsi kaiken ja vieväsi tiedot eteenpäin. Katso sitten muuttuuko mikään. Ja ystäviesi kannattaa säilyttää kaikki viestit. Ne voi sitten antaa lakimiehen luettavaksi, esim lähestymiskieltoa haettaessa. 

Tätähän se yksi mamma suunniteli viime viikolla, kun oli kyselemässä salaisesta sp-osoitteesta, jota ei voi jäljittää häneen.

Vierailija
40/85 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja komea lääkäri?! Höh, minun pojasta tulee lääkäri, eukä hän ole komea, eikä pitkäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan