Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harva ymmärtää ei-haluttua naista

Vierailija
19.11.2017 |

Olen ei-haluttu nainen. Kaltaisiani ei ymmärrä ei miehet ei naiset. Miehet väittävät kaikkien naisten saavan seksiä. Se ei ole kuitenkaan totta. Naiset väittävät naisten haluavan parisuhteen, irtoseksiin kelpaamisesta ei ole kuulema mitään iloa. Minä ainakin olisin onnellinen, jos kelpaisin irtoseksiin. Parisuhdetta en kaipaa. Ihminen ei ole (en minä ainakaan) yksiavioinen laji. Arvioisin itselleni sopivaksi seksikumppanien määräksi n. 200 miestä. Se ei ole liian vähän, eikä liian paljon.

Harmillista, että eniten seksiä saavat ne naiset, jotka vähiten seksistä välittävät.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten oranki tähän liittyy? Ei minua lohduta se, että joku oranki on jossain bordellissa. Edelleenkään en saa seksiä.

Pukeudu orangiksi?

Miksi? Se bordellin oranki oli meikattu ihmisen näköiseksi.

Vierailija
42/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu orankilinkkeineen on huvittava. Sellaista naista ei olekaan, jota joku ei kävisi painamassa, jos tietäisi, että näin saa tehdä. Jos elää elämänsä neljän seinän sisällä niin sitten asia on eri, utta silloin otsikkokin on väärin muotoiltu.

Sama se on miestenkin kohdalla. Kyllä jokainen mies aina seksikumppanin saa. Mutta kun miehille kelpaavat vain nuoret ja hoikat naiset.

Ei todellakaan saa. Luuletko, että jengi maksaisi orangeista ja vammaisista, jos ilmaiseksikin saisi vähän vanhempaa pikkuisen pulleaa naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten oranki tähän liittyy? Ei minua lohduta se, että joku oranki on jossain bordellissa. Edelleenkään en saa seksiä.

Pukeudu orangiksi?

Pukeudu meikatuksi orangiksi?

Vierailija
44/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu orangiksi?

Pukeudu orangiksi ja meikkaa.

Vierailija
45/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu orankilinkkeineen on huvittava. Sellaista naista ei olekaan, jota joku ei kävisi painamassa, jos tietäisi, että näin saa tehdä. Jos elää elämänsä neljän seinän sisällä niin sitten asia on eri, utta silloin otsikkokin on väärin muotoiltu.

En minä elä elämääni neljän seinän sisällä. Joka päivä poistun asunnostani jonnekin. Kauppaan, kävelylle, kirjastoon, kylään mummon luokse jne.

t. ap

Menet jonnekin baariin ja lutkutat miesten kulleja oikein antaumuksella! Siitä lähtee miespelkosi kerralla.

Tiedän että tuo on vitsi, mutta kommentoin kumminkin. Miehet eivät koskaan päästäisi minua sille etäisyydelle, että ylettyisin hipaisemaankaan heitä. t. ap

Et tiedä, kun et ole yrittänyt. Ethän mene edes mieskassalle.

Vierailija
46/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama se on miestenkin kohdalla. Kyllä jokainen mies aina seksikumppanin saa. Mutta kun miehille kelpaavat vain nuoret ja hoikat naiset.

Ei todellakaan saa. Luuletko, että jengi maksaisi orangeista ja vammaisista, jos ilmaiseksikin saisi vähän vanhempaa pikkuisen pulleaa naista?

Maksaisi. Siinä bordellissa missä se oranki oli, oli myös naisia mutta muistaakseni oranki oli kaikkia heitä suositumpi. Onhan se varmasti eksoottinen kokemus ja moni on valmis maksamaan sellaisesta vähän (tai paljonkin) ekstraa.

Vierailija
47/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa. Seksistä maksavat tutkitusti sellaiset miehet, jotka saisivat seksiä ilmaiseksikin. Mikä tuossa vammaisessa Heljässä on mielestäsi vikana? Ihan normaalin näköinen nuori nainen. Sadat tuhannet kerrat tälläkin palstalla on sanottu, etteivät vanhat tai lihavat naiset kelpaa.

Jokainen mies saa seksiä aina kun haluaa. Se vaatii vain sen, että mies luopuu nirsoudestaan.

Vierailija
48/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä elä elämääni neljän seinän sisällä. Joka päivä poistun asunnostani jonnekin. Kauppaan, kävelylle, kirjastoon, kylään mummon luokse jne.

t. ap

Menet jonnekin baariin ja lutkutat miesten kulleja oikein antaumuksella! Siitä lähtee miespelkosi kerralla.

Tiedän että tuo on vitsi, mutta kommentoin kumminkin. Miehet eivät koskaan päästäisi minua sille etäisyydelle, että ylettyisin hipaisemaankaan heitä. t. ap

Et tiedä, kun et ole yrittänyt. Ethän mene edes mieskassalle.

Kyllä tiedän. Miehet pitävät minua erittäin vastenmielisenä. Kyllä se näkyy heidän käytöksestään ja ilmeistään. On se minulle sanottu suoraankin monet kerrat. t.ap

Vierailija
49/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap ole ainoa nainen joka ei löydä miestä. Tunnen itseni lisäksi muitakin monenlaisia ja -näköisiä. Minä saan kyllä seksiä mutta se ei riitä. Haluaisin perheen ja naimisiin. Olen tavallinen vaalea suomityttö, en erityisen kaunis mutta en rumakaan. olen kyllästynyt irtoseksin vonkaajiin. En enää käy missään baareissa tai tilaisuuksissa. Ehkä jonkun peräkamarimiehen saisin mutta en halua asua maalla.

Vierailija
50/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap ole ainoa nainen joka ei löydä miestä. Tunnen itseni lisäksi muitakin monenlaisia ja -näköisiä. Minä saan kyllä seksiä mutta se ei riitä. Haluaisin perheen ja naimisiin. Olen tavallinen vaalea suomityttö, en erityisen kaunis mutta en rumakaan. olen kyllästynyt irtoseksin vonkaajiin. En enää käy missään baareissa tai tilaisuuksissa. Ehkä jonkun peräkamarimiehen saisin mutta en halua asua maalla.

Suurin osa nykyajan peräkammarimiehistä asuu kyllä kaupungeissa. Yksiö on 2000-luvun peräkammari.

Vierailija
51/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ei-haluttu nainen. Kaltaisiani ei ymmärrä ei miehet ei naiset. Miehet väittävät kaikkien naisten saavan seksiä. Se ei ole kuitenkaan totta. Naiset väittävät naisten haluavan parisuhteen, irtoseksiin kelpaamisesta ei ole kuulema mitään iloa. Minä ainakin olisin onnellinen, jos kelpaisin irtoseksiin. Parisuhdetta en kaipaa. Ihminen ei ole (en minä ainakaan) yksiavioinen laji. Arvioisin itselleni sopivaksi seksikumppanien määräksi n. 200 miestä. Se ei ole liian vähän, eikä liian paljon.

Harmillista, että eniten seksiä saavat ne naiset, jotka vähiten seksistä välittävät.

Kuulostaa siltä, että leikit täällä naista, mutta kotioloissa elelet naisystäväsi kanssa, etkä salli hänen edes erota, jos vedät täällä jukishomon roolia. EIKÖ lie kaikille parasta, ett nyt jo päätät, kumpiko olet halukas jatkossa olemaan? Jos liehittelet suureen ääneen netissä miehiä naisena ja samaan hengenvetoon jatkuvalla syötöllä haukut ja aliarviot työssäkulkevaa naisystäääsi, itse kännäät ja olet työtön et toimi oikein, "tee toiselle vain sitä, mitä haluat toisten tekevän itsellesi".

Jätä naisystävä, mikäli jatkat täällä miesten liehittelyä, julkihomona vielä, luulet, etteti kukaan naisystäväsi sukulaisista tajua. Olet suuren egon jostain kehittänyt, mutta naisystävän ei iitä tarvitse kärsiä, kunhan nyt päätät asua yksin ilman että naise olisi sinun kanssa asuttava.

Sotkun mielessäsi kannattaisi selvittää pois päiväjärjestyksestä, tehdä rauha itsensä ja muiden ihmisten kanssa.

Mielestäni ei voi pitää kahta tuolia ja kiusata tuota naista, jos on näin köppänä luonne, että vetää netissä julkihomon roolia. Toimi sinäkin oikeudenmukaisesti, äläkä selittele näitä valheellisia sepustuksia tänne, surkeaa.

Vierailija
52/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis tunnettu homo, et nainen, vaan mies, joka esiintyy naisena.

Vierailija
53/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laittanut ilmoituksen nettiin, jossa kerrot etsiväsi seksiseuraa? Olen aivan varma, että löydät sellaista jos sinussa ei ole mitään erityistä ulkoista vikaa ja selität ennen tapaamista mikä on tilanteesi. Miehiä ei naisen luonne kiinnosta paskaakaan jos muotoseikat on kunnossa.