Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harva ymmärtää ei-haluttua naista

Vierailija
19.11.2017 |

Olen ei-haluttu nainen. Kaltaisiani ei ymmärrä ei miehet ei naiset. Miehet väittävät kaikkien naisten saavan seksiä. Se ei ole kuitenkaan totta. Naiset väittävät naisten haluavan parisuhteen, irtoseksiin kelpaamisesta ei ole kuulema mitään iloa. Minä ainakin olisin onnellinen, jos kelpaisin irtoseksiin. Parisuhdetta en kaipaa. Ihminen ei ole (en minä ainakaan) yksiavioinen laji. Arvioisin itselleni sopivaksi seksikumppanien määräksi n. 200 miestä. Se ei ole liian vähän, eikä liian paljon.

Harmillista, että eniten seksiä saavat ne naiset, jotka vähiten seksistä välittävät.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö ap oikeasti että häviät orangille viehättävyydessä?

"Bordellin johtaja oli pitänyt Ponya vankina jo monia vuosia, mahdollisesti koko ikänsä. Bordellin johtaja myös kieltäytyi jyrkästi antamasta orankia pois, kun Vicen toimittajat menivät paikanpäälle. Pony oli ilmeisesti koko bordellin kovin rahasampo, sillä monelle Borneolaiselle miehelle oli kunnia päästä harrastamaan seksiä apinan kanssa. Miehiä tuli bordelliin kaikkialta vain Ponyn takia, bordellissa kuitenkin myös oli tavallisia prostituoituja."

https://vivas.fi/35-raskaasti-aseistettua-poliisia-pelasti-seksiorjana-…

Mutta ap ei ole oranki, tai jotain. Tämä provo ei pääty ikinä.

Vierailija
22/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/269352-cp-vammaisen-heljan-raj…

Miehet MAKSAVAT Heljälle Seksistä, mutta sitten joku nainen väittää täällä, ettei saa ilmaiseksi.

On olemassa maksullisia miehiäkin. Silti jotkut miehet väittävät, etteivät saa seksiä. Heljä ja minä olemme kaksi eri ihmistä. Se että Heljä saa seksiä, ei tarkoita sitä että minäkin saisin seksiä.

No kyllä tarkoittaa. Lopeta nyt jo.

Ei tarkoita. Pidä turpasi kiinni. Toivon sinulle kaikkea pahaa.

Tarkoittaa se. Voit lopettaa miesparodiasi tehtailun. Hauskaa se ei ole kenestäkään.

Ei tarkoita. Olet täydellinen idiootti. En tee mitään parodiaa, olen tosissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oranki tähän liittyy? Ei minua lohduta se, että joku oranki on jossain bordellissa. Edelleenkään en saa seksiä.

Vierailija
24/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asut? Ikä? Pituus/paino? Ulkonäkö?

Onko tuo joku iskurepliikki? Turhaan vaivaudut. Olen alemman tason nainen. Et sinä minua halua. T. ap

Tavallinen kysymys koska minua ihmetyttää miten joku nainen ei mukamas kelpaisi.

Ainoastaan todella lihava ja ruma nainen ei ehkä saisi irtoseksiä.

Miten määrittelet todella lihavan? Lääketieteelliset rajat lihavuudelle poikkeavat miesten naisille asettamista lihavuusrajoista. Rumuutta taas ei varmaankaan voi tieteellisesti mitata. T. ap

Vierailija
25/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oranki tähän liittyy? Ei minua lohduta se, että joku oranki on jossain bordellissa. Edelleenkään en saa seksiä.

Miten avuton olet, jos oranki ja CP-vammainenkin löytää kullia tuosta vain? Mene bordelliin tai laita nettiin ilmoitus. Palataan sitten asiaan, jos ketään ei tule asiakkaaksi.

Vierailija
26/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä kukaan ei swaippaa oikeaan suuntaan? Deitti-ilmoituksiin et vastaa tai sinulle ei vastata? Mitä baarissa tapahtuu, kun laitat vähän pienempää päälle? Onko sinulla Alaston Suomi -profiili?

Emme voi auttaa ennen kuin kerrot, mitä olet jo yrittänyt.

Vierailija
27/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten avuton olet, jos oranki ja CP-vammainenkin löytää kullia tuosta vain? Mene bordelliin tai laita nettiin ilmoitus. Palataan sitten asiaan, jos ketään ei tule asiakkaaksi.

Olenko jossain sanonut olevani normaali vammaton ihminen? En ole.  Tuo oranki ei varmastikaan ole itse hakeutunut bordelliin. Joku on sen sinne pyydystänyt. Jos joku pyydystäisi minutkin bordelliin, niin helppoahan se silloin olisi. Cp-vamma on liikuntavamma, se ei vaikuta ihmisen kykyyn hankkia itselleen seuraa. Minulla on autistisia piirteitä ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Ne rajoittavat kanssakäymistäni ihmisten kanssa paljon enemmän kuin joku cp-vamma rajoittaisi. T. ap

Vierailija
28/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa Kaffebulla, joko tauko häämöttää?

Vierailija
29/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko jossain sanonut olevani normaali vammaton ihminen? En ole.  Tuo oranki ei varmastikaan ole itse hakeutunut bordelliin. Joku on sen sinne pyydystänyt. Jos joku pyydystäisi minutkin bordelliin, niin helppoahan se silloin olisi. Cp-vamma on liikuntavamma, se ei vaikuta ihmisen kykyyn hankkia itselleen seuraa. Minulla on autistisia piirteitä ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa. Ne rajoittavat kanssakäymistäni ihmisten kanssa paljon enemmän kuin joku cp-vamma rajoittaisi. T. ap

Nettideittiin ilmoitus, niin varmasti joku tulee kotiisi. Ei tarvitse sanoa mitään seksistä, mutta ehdotat vaan treffejä kotiisi.

Vierailija
30/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autistisuus ja sosiaalisten tilanteiden pelko selittää kaiken. Estyneiltä ja ahdistuneilta vaikuttavia naisia ei uskalleta lähestyä, koska ei haluta pahentaa toisen ahdistusta. 

Vierailija
31/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu orankilinkkeineen on huvittava. Sellaista naista ei olekaan, jota joku ei kävisi painamassa, jos tietäisi, että näin saa tehdä. Jos elää elämänsä neljän seinän sisällä niin sitten asia on eri, utta silloin otsikkokin on väärin muotoiltu.

Vierailija
32/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittiin ilmoitus, niin varmasti joku tulee kotiisi. Ei tarvitse sanoa mitään seksistä, mutta ehdotat vaan treffejä kotiisi.

En käsitä, miten tuo onnistuisi. En oikein osaa olla miesten kanssa tekemisissä. Jos esim. kaupan kassana on mies, jätän ostokset ostamatta, jos naispuolista henkilökuntaa ei ole. t.ap

Vierailija
33/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu orankilinkkeineen on huvittava. Sellaista naista ei olekaan, jota joku ei kävisi painamassa, jos tietäisi, että näin saa tehdä. Jos elää elämänsä neljän seinän sisällä niin sitten asia on eri, utta silloin otsikkokin on väärin muotoiltu.

Totta, en itse aluksi ymmärtänyt, mistä on kyse. Ap saisi kyllä seksiä ja olisi haluttukin, mutta ei syystä tai toisesta päästä ketään lähelleen.

Vierailija
34/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autistisuus ja sosiaalisten tilanteiden pelko selittää kaiken. Estyneiltä ja ahdistuneilta vaikuttavia naisia ei uskalleta lähestyä, koska ei haluta pahentaa toisen ahdistusta. 

Kyllä minulle kuitenkin uskalletaan ilkeillä. Aina, jos joudun liikkumaan myöhemmin illalla ulkona viikonloppuisin tai muina juhla-aikoina, esim. jostain reissusta tullessani, vastaantulevat miehet haukkuvat minua. Sanovat ja nauravat "Tuossa on koko kaupungin kaunein nainen!" tai jotain vastaavaa. Päiväsaikaan minua ei haukuta, ei ainakaan kovin näkyvästi. Koulussa pojat haukkuivat ulkonäköäni. Pojat tekivät minusta rehtorille valituksen, koska olin heidän mielestään niin ahdistava ja vastenmielinen, etteivät he pystyneet käymään koulua samalla luokalla kanssani.

Vierailija
35/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä elä elämääni neljän seinän sisällä. Joka päivä poistun asunnostani jonnekin. Kauppaan, kävelylle, kirjastoon, kylään mummon luokse jne.

t. ap

Vierailija
36/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä elä elämääni neljän seinän sisällä. Joka päivä poistun asunnostani jonnekin. Kauppaan, kävelylle, kirjastoon, kylään mummon luokse jne.

t. ap

Menet jonnekin baariin ja lutkutat miesten kulleja oikein antaumuksella! Siitä lähtee miespelkosi kerralla.

Vierailija
37/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se on miestenkin kohdalla. Kyllä jokainen mies aina seksikumppanin saa. Mutta kun miehille kelpaavat vain nuoret ja hoikat naiset.

Vierailija
38/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, en itse aluksi ymmärtänyt, mistä on kyse. Ap saisi kyllä seksiä ja olisi haluttukin, mutta ei syystä tai toisesta päästä ketään lähelleen.

En olisi haluttu. Olen vastenmielisistä vastenmielisin miesten silmissä. Se on totuus. Ei se siitä muuksi muutu, vaikka av-roskaväki kuinka yrittäisi väittää muuta. t.ap

Vierailija
39/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Menet jonnekin baariin ja lutkutat miesten kulleja oikein antaumuksella! Siitä lähtee miespelkosi kerralla.

Tiedän että tuo on vitsi, mutta kommentoin kumminkin. Miehet eivät koskaan päästäisi minua sille etäisyydelle, että ylettyisin hipaisemaankaan heitä. t. ap

Vierailija
40/53 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu orangiksi?