Tomi Metsäketo klo 18.45 Arto Nybergissä!!
Nyt popparit valmiiksi, kun nähdään ja kuullaan uhriutumisen mestaria. Tää ratkaisee myös sen miten jatkossa ajattelen Nybergin journalistitaidoista. Jos päästää liehuletin liian helpolla, en ala mitään .. Ei kyllä toisaalta yleensä ole sellainen, ei toki erityisemmin haastakaan, ehkä haluaa että kaikille jää hyvä mieli, siksi Tomi 31 v.on mukaan uskaltautunutkin.😁
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Painukaa vaan...... antakaa Metsäkedon olla rauhassa. Minua ahdisteli taloyhtiössä 70v naimisissa oleva äijä. Suuteli yhtäkkiä sulle, toisen kerran koski rintoihin hississä. Toisella kerralla löin.
Minulle vain naureskeltiin taloyhtiössä isännöitsijää ja hallitusta myöten.
Poliisiasia.
Mutta.
Kun siinä taloyhtiössä pitäisi voida jatkossakin asua... nämä ei ole helppoja asioita ottaa esille.
asiamies tuo tomi, ei käytä edes facebookkia ja muita medioita, kyllä se on tymiennaisten syytä tämä kaikki, Tomille kuuluu Jenni vartiainen
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kerron mitä minulle miehenä on tapahtunut ja miten ne asiat lopulta kääntyvät miten sattuu.
- Sain yläkoulussa turpaan, kun erehdyin sanomaan erään saman kylän tytön parasta kaveria kauniiksi, ilman että asianomainen oli edes kuulemassa. Sitä en tiedä millaisen tarinan perusteella päälleni käytiin, mutta pataan tuli kolmelta jätkältä yhtäaikaa.
- Sitten minua uhattiin kerran aseella, kun eroamassa oleva nainen oli halunnut saada miehensä mustasukkaiseksi. En ollut koskaan edes tavannut kyseistä naista.
- Eräs vanhempi rehevä rouva yritti useampaan kertaan järjestää minut panemaan itseään ja kun en suostunut, käänsi jutun niin, että minä olin jatkuvasti vongannut ja olin menettää ammattini sen takia.
- Eräällä työpaikalla jouduin toimarin puhutteluun "seksuaalisesta häirinnästä", kun eräs nainen tunki itsensä miesten sosiaalitiloihin ja olin epäonnekseni juuri paskalla nostaen housuja ylös ja kai nainen näki liikaa paljasta pintaa. Onneksi toimari oli järkevä ja nauroi koko vouhkaamiselle.
- Lisäksi olen eräänkin kerran joutunut puolustautumaan nyrkein, kun jonkun reppanamiehen yhtä reppana muija on flirttaillut, käynyt suoraan kimppuuni tai muuten aiheuttanut draamaa esimerkiksi ravintolassa tai kotibileissä ja sulhanen on sitten yrittänyt pahoinpidellä minua.
Arvaatte varmaan, että suhtaudun jokseenkin varauksella nykyisin suomalaisiin naisiin ja koitan parhaani mukaan vältellä tilanteita, joissa nainen voisi yrittää jotain tai keksiä jotain draamaa. En ole mielestäni edes komea, mutta jokin ulkonäössäni vetoaa naisiin ja saa miehiäkin mustasukkaiseksi ilman minkäänlaista syytä.
Se taas on aivan toinen tarina, miten paljon naisilta on saanut muuten kuraa päälleen, kun on ollut kaksi naista ja toinen on halunnut lähteä mukaani. Sitä ei oikein toinen tahdo hyväksyä. Miettikää miten lapsellista.
Oletteko koskaan kuulleet, että toinen mies estäisi miehen lähtemisen naisen matkaan? Ette takuulla ole. Ajatelkaa tilanne, että toinen mies suuttuu ja alkaa haukkumaan naista lutkaksi ja huoraksi, eikä sillä ole kuin mulkku mielessä. :)
Eli kuinkahan suuri prosentuaalinen osuus tuossakin kohussa on silkkaa valhetta ja kostoa?
Oikein useita kertoja naisia joutunut nyrkein ojentamaan ja oikeudessakin oltu... ja aina sinä olet täysin viaton ja syy on ainoastaa suomalaisissa naisissa. Joopajoo.
Reiskaaa kirjoitti:
Olis ihanaa, kun naiset tulisivat kourimaan mua baarissa.
Muhu ainaki sattui.
Vierailija kirjoitti:
Painukaa vaan...... antakaa Metsäkedon olla rauhassa. Minua ahdisteli taloyhtiössä 70v naimisissa oleva äijä. Suuteli yhtäkkiä sulle, toisen kerran koski rintoihin hississä. Toisella kerralla löin.
Minulle vain naureskeltiin taloyhtiössä isännöitsijää ja hallitusta myöten.
No mitäs tuossa? Joo, löit, mutta löikö äijä kaksi kertaa kovemmin takaisin? Metsäpeto nimittäin tirpaisi, aikuinen mies opiskelijatyttöä ja oikein molemmille poskille. Hieno mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niljakehan tuo mies on OK. MUTTA: nää ilmoittautuneet tapaukset ovat tinder treffejä - vapaaehtoisesti miestä tapaamaan tulleita, seuraan lyöttäytyneitä jne, eli vapaaehtoisia. Onko tämä ihan oikeasti suomalaisen yhteiskunnan pahinta mitä meetoo kampanjassa voidaan parantaa? Ajatelkaapa hieman taaksepäin, 2000-luvun alkuun. Hallitus piti seminaaria jossain hotellissa ja huhuttiin, että Vanhanen tavattiin koputtelemassa kulttuuriministeri Karpelan hotellihuoneen ovea. Näitä vastaavia tapauksia jossa valta-asema ja seksi sotketaan tapahtuu vielä huomattavan paljon. Laulajanilkille on helppo antaa pakit eikä siinä kenenkään yöunet mene, mutta kuinka annat pakit esimiehellesi? Eikö tällaisista tapauksista: seksuaalista häirintää on joutunut kokemaan pystymättä puolustautumaan valtasuhteiden vuoksi, eikö nämä ole kampanjan ydin? Metsäketo on helppo ja vaaraton syntipukki, yksi laulaja katoaa eikä mikään yhteiskunnassa muutu.
Leipoiko Vanhanen Karpelaa turpaan?
Mitä seurauksia sillä oli Karpelan uraan miten hän vastasi koputteluun?
Kieltäytyminen hankaloittaa uraa?
Sisään kutsuminen edistää uraa?
Pitääkö naisten valita näistä kahdesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun hän on niin uhri....😢
No onhan siltä lähtenyt kolme tosi isoa työhommaa alta some-kohun takia. Onko reilua että ihmiseltä lähtee elinkeino ja toimeentulo some-kohun takia?
Pelkän somekohun takia, ei. Mutta oman huonon ja asiattoman käytöksen takia ne kyllä voi lähteä ja se on ihan reilua.
Pitäisikö? Muistelen että tuossa jokin aika sitten oli uutinen että eräs toimittaja oli saanut tuomion raiskauksesta. Nimi kuitenkin jätettiin kertomatta suurelle yleisölle jotta kaveri voi rauhassa jatkaa sekä työntekoaan että muuta elämäänsä ilman suuren yleisön moralisointia.
Melkoinen ero sekä teon laadussa (tissin kosketus vrt, raiskaus josta sai yli vuoden tuomion) ja toisaalta siinä millä hienotunteisuudella asia käsiteltiin mediassa.
Hesarin ja ylen toimittaja Ari Lahdenmäki. sai sakot ja yhteiskuntapalvelua,ja ehdollista julmasta vapaudenriistosta ja raiskauksesta Espoon raastuvassa. Longplayn perustajia,joten sellainen kulttuurimarksilainen.
Eikö kenellekään ole tullut mieleen, paljonkohan Metsäketo itse on joutunut kokemaan seksuaalista häirintää, jos tosiaan jo pelkkä äänen korottaminen on vakavaa seksuaalista häirintää ja sellaisilta pitää ottaa työt ja työpaikat pois?
Joka ikisen artistin kannattaa säilyttää visusti esimerkiksi naisten lavalle heittämät pikkarit myöhempien dna-testien takia ja jollain keinolla saada otettua sormenjäljet, kun naisen käsi on perseessä/housuissa/munissa/hiuksissa/niskassa/paidan alla. Myös sylkinäyte on saatava helposti talteen, kun humalainen, hiukan alle 200-kiloinen, hikinen tankki vyöryy läpi yleisön ja suutelee artistia väkisin suoraan suulle.
Saattaa tosin olla, ettei artistimiehet edes kehtaa myöntää, että naiset tekevät tuollaista, koska luultavasti kyseessä eivät kuitenkaan taida aina olla ne kedon kauneimmat kukkaset.
Itse näin varmaan maailman rumimman vitun, kun tuurasin taksissa ja kohteliaana kannoin laivamatkalta tulleen, päihtyneen, ainakin yli 50v naisen laukut sen asuntoon. Hän sanoi, että odota ihan hetki ja meni vessaan. Hetken päästä hän avasi oven ja kujertaen pyysi, että olisitko kiltti ja pyyhkisit mun pimpin?
Hyi saatana! Se oli kyllä kaukana siitä käsityksestä millaisena minä pimpin koen. Kauheat roikkolärpäkkeet ja karvatkin kuin kuusen oksalla olevaa roikkuvaa naavaa. Sanoin vain, että ei kiitos ja lähdin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kerron mitä minulle miehenä on tapahtunut ja miten ne asiat lopulta kääntyvät miten sattuu.
- Sain yläkoulussa turpaan, kun erehdyin sanomaan erään saman kylän tytön parasta kaveria kauniiksi, ilman että asianomainen oli edes kuulemassa. Sitä en tiedä millaisen tarinan perusteella päälleni käytiin, mutta pataan tuli kolmelta jätkältä yhtäaikaa.
- Sitten minua uhattiin kerran aseella, kun eroamassa oleva nainen oli halunnut saada miehensä mustasukkaiseksi. En ollut koskaan edes tavannut kyseistä naista.
- Eräs vanhempi rehevä rouva yritti useampaan kertaan järjestää minut panemaan itseään ja kun en suostunut, käänsi jutun niin, että minä olin jatkuvasti vongannut ja olin menettää ammattini sen takia.
- Eräällä työpaikalla jouduin toimarin puhutteluun "seksuaalisesta häirinnästä", kun eräs nainen tunki itsensä miesten sosiaalitiloihin ja olin epäonnekseni juuri paskalla nostaen housuja ylös ja kai nainen näki liikaa paljasta pintaa. Onneksi toimari oli järkevä ja nauroi koko vouhkaamiselle.
- Lisäksi olen eräänkin kerran joutunut puolustautumaan nyrkein, kun jonkun reppanamiehen yhtä reppana muija on flirttaillut, käynyt suoraan kimppuuni tai muuten aiheuttanut draamaa esimerkiksi ravintolassa tai kotibileissä ja sulhanen on sitten yrittänyt pahoinpidellä minua.
Arvaatte varmaan, että suhtaudun jokseenkin varauksella nykyisin suomalaisiin naisiin ja koitan parhaani mukaan vältellä tilanteita, joissa nainen voisi yrittää jotain tai keksiä jotain draamaa. En ole mielestäni edes komea, mutta jokin ulkonäössäni vetoaa naisiin ja saa miehiäkin mustasukkaiseksi ilman minkäänlaista syytä.
Se taas on aivan toinen tarina, miten paljon naisilta on saanut muuten kuraa päälleen, kun on ollut kaksi naista ja toinen on halunnut lähteä mukaani. Sitä ei oikein toinen tahdo hyväksyä. Miettikää miten lapsellista.
Oletteko koskaan kuulleet, että toinen mies estäisi miehen lähtemisen naisen matkaan? Ette takuulla ole. Ajatelkaa tilanne, että toinen mies suuttuu ja alkaa haukkumaan naista lutkaksi ja huoraksi, eikä sillä ole kuin mulkku mielessä. :)
Eli kuinkahan suuri prosentuaalinen osuus tuossakin kohussa on silkkaa valhetta ja kostoa?
Oikein useita kertoja naisia joutunut nyrkein ojentamaan ja oikeudessakin oltu... ja aina sinä olet täysin viaton ja syy on ainoastaa suomalaisissa naisissa. Joopajoo.
Missä oikeudessa? En mä ainakaan löytäny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin, että täällä on jotain retardeja. Niitä poikkiksia vastaan on joutunut käyttämään nyrkkejä, enkä ole ollut oikeudessa.
Metsäketo naulasi itse viimeisimmän naulan maineensa arkkun ilmestymällä sunnuntain suoraan lähetykseen:
https://www.seiska.fi/Telkkari/Tomi-Metsaketo-kommentoi-ahdistelukohuaa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitolaa ottaa päähän,kun hän ei saanut Tomi haastateltavakseen.
Ja mammat Suomessa ihminen on syytön, kunnes toisin todistetaan.
Ei riitä mammojen kitinät saamaan Tomi vankilaan.Mitä tarkalleen Tomi tehnyt, ei mitään.
TÄLLÄ YRITETÄÄN VAIN HÄIVYTTÄÄ SE TOSISEIKKA, ETTÄ RAISKAAJISTA YLI 90% ON ULKOMAALAISIA.
MA AHANT UNKEUTUJAT RAISKAA JA TAPPAA LAPSISTA ALKAEN, SIITÄ EI PUHUTA, VAAN OTETAAAN SYYTÖN SUOMALAISMIES JA ALETAAN KIVITTÄÄ.
Metsäketo kun ei ole tiettävästi tehnyt mitään, missä todistaja omilla kasvoillaaan?
Sen sijaan raiskauksista ulkomaalaisten tekemistä on tietoa ja tilastoja, miksi ette ota esille todellisisia vaaroja yhteiskunnassa, eli lapsia ja naisia raiskaaavat varsinkin afrikkalaiset ja lähi-itäläiset?
Sä oot nyt harhoissa, ei tässä ole kukaan puhunut raiskauksista eikä vankilasta. Mene sinne ylilaudalle sekoilemaan ja anna naisten jutella rauhassa.
https://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/tomi-metsaketo-sivuun-joul…
Parkkosta ja Torikkaa katselee ja kuuntelee kyllä varmasti enemmän kuin mielellään moni tuonne aikoneista mielummin kuin limanuljaskaa...
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenellekään ole tullut mieleen, paljonkohan Metsäketo itse on joutunut kokemaan seksuaalista häirintää, jos tosiaan jo pelkkä äänen korottaminen on vakavaa seksuaalista häirintää ja sellaisilta pitää ottaa työt ja työpaikat pois?
Joka ikisen artistin kannattaa säilyttää visusti esimerkiksi naisten lavalle heittämät pikkarit myöhempien dna-testien takia ja jollain keinolla saada otettua sormenjäljet, kun naisen käsi on perseessä/housuissa/munissa/hiuksissa/niskassa/paidan alla. Myös sylkinäyte on saatava helposti talteen, kun humalainen, hiukan alle 200-kiloinen, hikinen tankki vyöryy läpi yleisön ja suutelee artistia väkisin suoraan suulle.
Saattaa tosin olla, ettei artistimiehet edes kehtaa myöntää, että naiset tekevät tuollaista, koska luultavasti kyseessä eivät kuitenkaan taida aina olla ne kedon kauneimmat kukkaset.
Itse näin varmaan maailman rumimman vitun, kun tuurasin taksissa ja kohteliaana kannoin laivamatkalta tulleen, päihtyneen, ainakin yli 50v naisen laukut sen asuntoon. Hän sanoi, että odota ihan hetki ja meni vessaan. Hetken päästä hän avasi oven ja kujertaen pyysi, että olisitko kiltti ja pyyhkisit mun pimpin?
Hyi saatana! Se oli kyllä kaukana siitä käsityksestä millaisena minä pimpin koen. Kauheat roikkolärpäkkeet ja karvatkin kuin kuusen oksalla olevaa roikkuvaa naavaa. Sanoin vain, että ei kiitos ja lähdin ulos.
Naisena kapakkakonserteissa selvin päin käyvänä olen usein hävennyt naisten käyttäytymistä ja väistellyt kännisiä miehiä. Molemmat käyttäytyvät todella törkeästi kännissä. Siinä mielessä Metsäketo on kuin normi känniääliö, ei juuri eroa käytökseltään noista baarien junteista. Paljon enemmän kuin Metsäkedosta pitäisi puhua niistä työpaikkojen idiootti esimieheistä tai naisista joita pitää vältellä pikkujouluissa, taloyhtiön ahdistelijoista tai ongelma-asiakkaista jotka yrittävät käydä kiinni taksikuskiin tai tarjoilijaan. Ehkä jokaisen miettiä kuinka paljon olen itse kännissä Metsäketo?
Metsäketo kiisti syyllistyneensä rikokseen.
Poliisi näytti hänelle valvontakameran kuvaa tapahtumayöltä.
- En usko, että olen lyönyt häntä siten, että häntä on sattunut, laulaja ilmoitti kuulusteluissa.
Tämä siis Iltalehdessä 2013.
Nyt joku roti keskusteluun. Ei se Tomi ole mikään puhtoinen. Haastattelussa koko ajan jankutti miten on tullut kärhämää tai riitaa. On itse sen riidan järjestänyt! Ja se uhittelu kuinka poliisikin on kiinnostunut ja aivan itse alkanut tutkimaan Tomi-raukasta kirjoitettua. Ja kuinka yksityisviestit ja IP-osoitteet etsitään. Höpö höpö. Turhaa uhittelua. Sillä vituttaa kun ämmät pistää hanttiin.
Nyt täytyy uhriutuminen loppua. Ei missään nimessä voi hyväksyä typerää selittelyä. On aivan oikein että menettää töitä. Kuka haluaa ottaa riskin siitä että liput ei mene kaupaksi?
Realismia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niljakehan tuo mies on OK. MUTTA: nää ilmoittautuneet tapaukset ovat tinder treffejä - vapaaehtoisesti miestä tapaamaan tulleita, seuraan lyöttäytyneitä jne, eli vapaaehtoisia. Onko tämä ihan oikeasti suomalaisen yhteiskunnan pahinta mitä meetoo kampanjassa voidaan parantaa? Ajatelkaapa hieman taaksepäin, 2000-luvun alkuun. Hallitus piti seminaaria jossain hotellissa ja huhuttiin, että Vanhanen tavattiin koputtelemassa kulttuuriministeri Karpelan hotellihuoneen ovea. Näitä vastaavia tapauksia jossa valta-asema ja seksi sotketaan tapahtuu vielä huomattavan paljon. Laulajanilkille on helppo antaa pakit eikä siinä kenenkään yöunet mene, mutta kuinka annat pakit esimiehellesi? Eikö tällaisista tapauksista: seksuaalista häirintää on joutunut kokemaan pystymättä puolustautumaan valtasuhteiden vuoksi, eikö nämä ole kampanjan ydin? Metsäketo on helppo ja vaaraton syntipukki, yksi laulaja katoaa eikä mikään yhteiskunnassa muutu.
Leipoiko Vanhanen Karpelaa turpaan?
Mitä seurauksia sillä oli Karpelan uraan miten hän vastasi koputteluun?
Kieltäytyminen hankaloittaa uraa?
Sisään kutsuminen edistää uraa?
Pitääkö naisten valita näistä kahdesta?
No jos Karpela tuon Vanhasen koputtelun takia pääsi ministeriksi, niin helpollapa pääsi, täysin epäpätevä henkilö. Sama kuin Niko Nousiainen pääsisi ministeriksi panemalla Paula Risikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Tommi ollut siis väkivaltainen?
Ainakin sen kerran kun veteli litsarit naisen molemmille poskille sen verran kovaa että tuli poliisiasia. Juttu alkoi sillä että Tomi kouri jotenkin naisen rintoja, tämä protestoi leikkilitsarilla yhdelle poskelle ja Tomi vastasi kunnon avareilla molemmille poskille. Juttu sovittiin.
Av-palstan mieskommentoijien mukaan Tomi teki oikein, "koska nainen löi ensin ja Tomi puolustautui". Muistan lukeneeni täältä tuollaisen kommentin.
Toisaalta sitten ahdistelukeskusteluissa naisille sanotaan aina, että ahdistelijaa vastaan pitää puolustautua sanallisesti tai fyysisesti. Tuo nainenhan teki juuri niin, mutta Tomi vetikin sitten oikein kunnon litsarit. Tälläkin palstalla jotkut ovat yrittäneet vierittää asiaa naisen syyksi, vaikka Tomi aloitti koko jutun kourimalla rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria Veitolan mies on ohjaaja.
Palapelin palaset putoilee pikkuhiljaa paikoilleen.
Eronnut yksinhuoltaja.
Vierailija kirjoitti:
Juuri kun Tomi alkoi olla voiton puolella ja kohu alkoi laantumaan, Tomi-poika menee Nybergin ohjelmaan uhriutumaan hiukan lisää ja kertomaan kuinka hän itseasiassa on vanhan koulukunnan vilpitön herrasmies, suora eikä tykkää peleistä (ja siksi tarttuu tisseihin ja haukkuu?).
Sen teennäisen mukavan ja nöyrän kuoren alta näkyi sekä aggressiivisuus, että itserakkaus. Kehonkieli aiheutti puistatuksia.
Metsäkedon puolustukseksi on sanottava, että vaikuttaa olevan virallinen syntipukki Suomen #metoo kampanjassa. Kukaan muu ei ole Suomen viihdebisneksessä koskaan tehnyt mitään...
Sitä kyllä saa ihmetellä miksi suomalainen ohjaajakohu haudattiin niin yhtäkkiä ja yksimielisesti. Rahoittajat eivät halunneet riskiä Tuntemattoman ympärille syntyvälle kohulle? Louhimieshän mainittiin yhtenä ehdokkaana, totuutta en tiedä liittyykö mihinkään ahdisteluun oikeasti.
"Taiteen" nimessä tehdään kaikenlaista taidetta sitä varten palkatuilla taiteilijoilla.