Tomi Metsäketo klo 18.45 Arto Nybergissä!!
Nyt popparit valmiiksi, kun nähdään ja kuullaan uhriutumisen mestaria. Tää ratkaisee myös sen miten jatkossa ajattelen Nybergin journalistitaidoista. Jos päästää liehuletin liian helpolla, en ala mitään .. Ei kyllä toisaalta yleensä ole sellainen, ei toki erityisemmin haastakaan, ehkä haluaa että kaikille jää hyvä mieli, siksi Tomi 31 v.on mukaan uskaltautunutkin.😁
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenellekään ole tullut mieleen, paljonkohan Metsäketo itse on joutunut kokemaan seksuaalista häirintää, jos tosiaan jo pelkkä äänen korottaminen on vakavaa seksuaalista häirintää ja sellaisilta pitää ottaa työt ja työpaikat pois?
Joka ikisen artistin kannattaa säilyttää visusti esimerkiksi naisten lavalle heittämät pikkarit myöhempien dna-testien takia ja jollain keinolla saada otettua sormenjäljet, kun naisen käsi on perseessä/housuissa/munissa/hiuksissa/niskassa/paidan alla. Myös sylkinäyte on saatava helposti talteen, kun humalainen, hiukan alle 200-kiloinen, hikinen tankki vyöryy läpi yleisön ja suutelee artistia väkisin suoraan suulle.
Saattaa tosin olla, ettei artistimiehet edes kehtaa myöntää, että naiset tekevät tuollaista, koska luultavasti kyseessä eivät kuitenkaan taida aina olla ne kedon kauneimmat kukkaset.
Itse näin varmaan maailman rumimman vitun, kun tuurasin taksissa ja kohteliaana kannoin laivamatkalta tulleen, päihtyneen, ainakin yli 50v naisen laukut sen asuntoon. Hän sanoi, että odota ihan hetki ja meni vessaan. Hetken päästä hän avasi oven ja kujertaen pyysi, että olisitko kiltti ja pyyhkisit mun pimpin?
Hyi saatana! Se oli kyllä kaukana siitä käsityksestä millaisena minä pimpin koen. Kauheat roikkolärpäkkeet ja karvatkin kuin kuusen oksalla olevaa roikkuvaa naavaa. Sanoin vain, että ei kiitos ja lähdin ulos.
Tarkkaan kuitenkin ehdit sen pimpin katsoa :)
Ei niitä velhon hihoja eikä sitä kuollutta rämemajavannäköistä hirvitystä voinut olla huomaamatta. Ymmärrät kyllä, kun tulet itse niin vanhaksi ja peilaat alapäätäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenellekään ole tullut mieleen, paljonkohan Metsäketo itse on joutunut kokemaan seksuaalista häirintää, jos tosiaan jo pelkkä äänen korottaminen on vakavaa seksuaalista häirintää ja sellaisilta pitää ottaa työt ja työpaikat pois?
Joka ikisen artistin kannattaa säilyttää visusti esimerkiksi naisten lavalle heittämät pikkarit myöhempien dna-testien takia ja jollain keinolla saada otettua sormenjäljet, kun naisen käsi on perseessä/housuissa/munissa/hiuksissa/niskassa/paidan alla. Myös sylkinäyte on saatava helposti talteen, kun humalainen, hiukan alle 200-kiloinen, hikinen tankki vyöryy läpi yleisön ja suutelee artistia väkisin suoraan suulle.
Saattaa tosin olla, ettei artistimiehet edes kehtaa myöntää, että naiset tekevät tuollaista, koska luultavasti kyseessä eivät kuitenkaan taida aina olla ne kedon kauneimmat kukkaset.
Itse näin varmaan maailman rumimman vitun, kun tuurasin taksissa ja kohteliaana kannoin laivamatkalta tulleen, päihtyneen, ainakin yli 50v naisen laukut sen asuntoon. Hän sanoi, että odota ihan hetki ja meni vessaan. Hetken päästä hän avasi oven ja kujertaen pyysi, että olisitko kiltti ja pyyhkisit mun pimpin?
Hyi saatana! Se oli kyllä kaukana siitä käsityksestä millaisena minä pimpin koen. Kauheat roikkolärpäkkeet ja karvatkin kuin kuusen oksalla olevaa roikkuvaa naavaa. Sanoin vain, että ei kiitos ja lähdin ulos.
Tarkkaan kuitenkin ehdit sen pimpin katsoa :)
Ei niitä velhon hihoja eikä sitä kuollutta rämemajavannäköistä hirvitystä voinut olla huomaamatta. Ymmärrät kyllä, kun tulet itse niin vanhaksi ja peilaat alapäätäsi.
Sinullakin varmaan jo kokemusta polvissa roikkuvista kasseista ja kanamunalätyksi valahtaneista miestisseistä, siinä pallomahan reunoja pitkin nätisti valuen...
On se kumma nykypäivänä ettei kovimmatkaan alfat kuten Tomi Metsäketo saa olla rauhassa näiltä ahdistelusyytteiltä. Mieshän on Jumalan lahja naisille!
Vierailija kirjoitti:
Piiloutuu iskän seläntaa, vaikka iskä makaa jo haudassa
Kyllä te osaatte olla törkeitä ja alhaisia.
Miten voi tuollaista kirjoittaa?
Pientä rajaa jo pikkuhiljaa tuohon hiillostamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa jo olla. Tomi on puolustanut ainoastaan itseään ja läheisiään. Hän on suora ja sanoo asiat niin kuin ne on. Taiteilija on itse kohdannut paljon ahdistelua mutta ketään se ei näytä kiinnostavan koska nämä ahdistelijat ovat ns. taviksia.
Samaa mieltä. Kuitenkin taiteilijan ura on kestänyt jo 25 vuotta ja sinä aikana on kohdattu paljon ihmisiä. Ja vielä etenkin hänen tapauksessaan, kun kaikki kohtaamiset ovat face-to-face, ei mitään sometapaamisia. Ja jos ihminen puolustaa ystäviään suorasanaisesti ei siinä pitäisi olla nokan koputtamista kellään. Hän on joutunut itsekin ahdistelun kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa jo olla. Tomi on puolustanut ainoastaan itseään ja läheisiään. Hän on suora ja sanoo asiat niin kuin ne on. Taiteilija on itse kohdannut paljon ahdistelua mutta ketään se ei näytä kiinnostavan koska nämä ahdistelijat ovat ns. taviksia.
Samaa mieltä. Kuitenkin taiteilijan ura on kestänyt jo 25 vuotta ja sinä aikana on kohdattu paljon ihmisiä. Ja vielä etenkin hänen tapauksessaan, kun kaikki kohtaamiset ovat face-to-face, ei mitään sometapaamisia. Ja jos ihminen puolustaa ystäviään suorasanaisesti ei siinä pitäisi olla nokan koputtamista kellään. Hän on joutunut itsekin ahdistelun kohteeksi.
Niin ja läpsii takaisin jos on pienempi ja nainen. Ja haukkuu rumaksi läskiksi. Hieno prinssi.
Täällä on paljon naisia, joiden miehet ovat läpsineet.
Samoin ovat haukkuneet huoraksi, läskiksi, paljon pahemmaksikin.
Silti nämä naiset ovat sen miehensä kanssa, jopa ovat mustasukkaisiakin heistä.
En puolusta näitä ominaisuuksia, mutta etoo suuri tekopyhyys ja kaksinaismoraali.
Samat naiset, jotka kotonaan saavat huonoa kohtelua ja sen sietävät huutavat täällä tulisia kiviä Tomin niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon naisia, joiden miehet ovat läpsineet.
Samoin ovat haukkuneet huoraksi, läskiksi, paljon pahemmaksikin.
Silti nämä naiset ovat sen miehensä kanssa, jopa ovat mustasukkaisiakin heistä.
En puolusta näitä ominaisuuksia, mutta etoo suuri tekopyhyys ja kaksinaismoraali.
Samat naiset, jotka kotonaan saavat huonoa kohtelua ja sen sietävät huutavat täällä tulisia kiviä Tomin niskaan.
Jokaiselle tuollaiselle naiselle on täällä sanottu että jätä se sika, ansaitset parempaa. Ja tuskin nämä parisuhteet ovat alkaneet rintojen kouraisulla, kahdella avarilla päin naisen pläsiä ja poliisille soittamisella. Mikä pistääkin seuraavaksi miettimään, että minkäköhänlaista on olla parisuhteessa Tomin kanssa. Kun jo muutaman minuutin tuttavuuden jälkeen on tällaista.
Hajaantukaa jo rupikonnat. Ei teitä ole kukaan häirinnyt, eikä tule häiritsemäänkään.
Suvaitsevaisten harrastama joukkovaino menee aina tällä samalla kaavalla.
"Vihreät paremmat ihmiset" "valeprofessorit" jotka hakee itselleen reppureissuiltaan pikkupoikia kehitysmaista seksileluiksi sen sijaan saavat olla rauhassa.