Tajutkaa jo, että yhteenliitetyt kädet -emoji tarkoittaa rukoilemista
Kommentit (37)
Joko siinä kuvataan yhtä henkilöä, joka rukoilee tai kahta eri henkilöä, jossa oikeakätinen heittää "yläfemman" vasenkätisen kanssa :P
Tiedän että se tarkoittaa yläfemmoja, mutta käytän sitä silti rukoilua merkitsevänä emojina.
Mindblowing 😳😳😳😳 olen aina mieltänyt sen rukoiluksi, enkä ole koskaan edes ajatellut mitään yläfemmaa.
Tajutkaa jo, että kirkko ja vene emojit vierekkäin tarkoittaa, että jumalanpalveluksen jälkeen lähdetään saaristoon.
Yks huonoimpia emojeja. Näyttää rukoilulta tai kiitokselta eikä lainkaan yläfemmalta
Vierailija kirjoitti:
Mindblowing 😳😳😳😳 olen aina mieltänyt sen rukoiluksi, enkä ole koskaan edes ajatellut mitään yläfemmaa.
rukoilua se tarkoittaa alkujaan. Nuoret on omineet sen läpyttelyksi, mitä se ei ole ja siksi aiheuttaa joskus koomisia viestejä.
Oon aina vihannut emojeita. Ei ole edes käytössä muuttuneet toimiviksi. Ilmeet on perseestä, monta tärkeää ilmettä puuttuu (esim messengerin hymiöissä oli paljon paremmat valikoimat), tosi monta samanlaista kyllä löytyy, missä ei ole mitään järkeä. Sitten miljoona turhaa emojia, joita ei ikinä käytä. Voisipa ne tehdä itse.
MIettikää tosiaan että joku kertoo että "puolisoni muutti eilen Taivaan Kotiin, kaipaus on valtava"
Ja toinen heittää yläfemman, jou jou.
Vierailija kirjoitti:
Yks huonoimpia emojeja. Näyttää rukoilulta tai kiitokselta eikä lainkaan yläfemmalta
Olisivat edes laittaneet käsien ihonvärit eroaviksi niin sen voisi tajutakin yläfemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
MIettikää tosiaan että joku kertoo että "puolisoni muutti eilen Taivaan Kotiin, kaipaus on valtava"
Ja toinen heittää yläfemman, jou jou.
Nyt pärskähti jukurtit suusta pitkin pöytää...
Se, että joku on tehnyt tuon tarkoittamaan high five, ei silti tee siitä sitä. Nimittäin kuvasta ei käy ilmi antaako sen kaksi erillistä henkilöä vai onko kyseessa yhden ihmisen kädet. Mikäli kyse on yhdestä ihmisestä joka lätkäisee kätensä yhteen, voi helposti pitää tätä myös rukoilun merkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat edes laittaneet käsien ihonvärit eroaviksi niin sen voisi tajutakin yläfemmaksi.
Tai edes eriväriset hihat
Tai kaksi sama puolen kättä. Minä ainakin näppään yläfemman oikealla kädellä toisen henkilön oikeaan käteen, jolloin mun peukalo kohtaa hänen pikkusormensa.
Tämä!