Tajutkaa jo, että yhteenliitetyt kädet -emoji tarkoittaa rukoilemista
Aasialainen rukoilu! Buddhalainen munkki rukoilee!
Kommentit (37)
Se tarkoittaa rukoilevaa. Sen valmistaja on itse niin sanonut.
Aasiassa, mm Thaimaassa yleinen kohtelaisuuden osoitusele, nimenomaan palvelijalta isännälle. Toisinpäin tulkittaisiin loukkaavaksi.
Taputtaminen, rukoilu, läpsystä vaihto? Paljon tulkinnanvaraa ja luvassa mahdollisesti epäselvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mindblowing 😳😳😳😳 olen aina mieltänyt sen rukoiluksi, enkä ole koskaan edes ajatellut mitään yläfemmaa.
rukoilua se tarkoittaa alkujaan. Nuoret on omineet sen läpyttelyksi, mitä se ei ole ja siksi aiheuttaa joskus koomisia viestejä.
Henkilö A: Mummoni kuoli just
Henkilö B vastaa viestiin 🙏. High Fivetaanko mummon kuolemalle vai lähetetäänkö rukouksia.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on japanilainen ja hän ihmetteli pitkään, että miksi jotkut vastaavat rukoilu-kuvalla.
Olen siksi hieman varauksellinen tulkinnalle, että japanissa yhteen liitetyt kädet olisivat kiitos.
En ole nähnyt tuota toimenpidettä kuin temppeleissä, kotialttarin edessä tai ruokien jumalia kiittäessä ennen ateriaa.
Kyllä minun ystävä kiittäessään käyttää tuota emojieta. On sydämestään kiitollinen tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Öööö. Ei tarkoita. Se on High five!
Ei ole high five, tämä on joku myöhemmin syntynyt sijaismerkitys. Oikeasti se on yhteenliitetyt kädet.
Mä oon käyttäny tätä kuvaamaan kiitosta.
Kun ei tiedä näistä emoji-hömpötyksistä, näyttää kuvio itse asiassa patukalta ja sen juurella olevalta kahdelta pallolta. Ei näytä mukavalta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tiedä näistä emoji-hömpötyksistä, näyttää kuvio itse asiassa patukalta ja sen juurella olevalta kahdelta pallolta. Ei näytä mukavalta ollenkaan.
Justiinsa. Se näyttää hävyttömältä ja loukkaavalta, machoilevalta.
Outoa jos esittää todella yläfemmaa, kun molemmilla on siinä tapauksessa samanlaiset paidat.
https://emojit.fi/yhteen-puristetut-kadet