Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusten kasvattaminen viisikymppisenä?

Vierailija
19.11.2017 |

En ole löytänyt netistä kokemuksia, joten kysynpä täältä.

Oletko itse kasvattanut pitkät hiukset iäkkäämpänä tai tunnetko jonkun, joka on sen tehnyt?

Itse haluan hiukset, jotka saa mukavasti kiinni. Kyllästyin viime kesänä lyhyiden hiusten päivittäiseen pesuun ja laittamiseen!

Olen lukenut, että hiusten kasvu hidastuu iäkkäämpänä. Itse olen ollut nyt puoli vuotta leikkaamatta, ja jo sykerölle yltävät.

Niin, lopuksi: pitääkö vanhenevalla ihmisellä olla lyhyt tukka? Vanhentaako nutturakampaus?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

59 v. ei tosiaan ole hidastunut, vaihdevuodet aiheuttavat väliaikaista harvenemista. 

Vierailija
22/29 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remu Aaltonenhan kasvatti hiukset viisikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kasvattaa tein niin itsekin . Hyvät öljyt kuten argun ja teepuuöljysekoitus silloin tällöin hiuspohjaan ja hyvät shampoot ja lisäravinne et epäonnistu vaikka sitten värjäisitkin niitä. Itselläni on paksu hyvä tukka.

Vierailija
24/29 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvattanut yli viisikymppisenä kahteenkin kertaan, ensin blondatut ja sitten omanväriset. Hiukseni ovat harventuneet, mutta kasvunopeudelle ei ole tapahtunut mitään. En tosin tavoittele kuin long bob-pituutta, joka on käytännöllinen ja näyttää olevan aika kauniskin.

Vierailija
25/29 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kauhistuttaisi ajatella, että tietyn ikäisenä pitäisi pitää jotain tiettyä hiustyyliä tai vaatteita. Mä täytän ensi maaliskuussa 55 vuotta ja mulla on aina ollut pitkät hiukset ja tykkään lyhkäisistä mekoista ja hameista. Lakkaan kynsiä, meikkaan hillitysti ja tykkään tehdä kampauksia. En väitä, että mun iho tai hiuslaatu olisi pysynyt samana siloisena ja vahvuisena kuin se joskus vielä kolmekymppisenä oli. Olen yrittänyt aina elää terveellisesti, ruokavalion ja kuntoilun osalta. Murheet ja huolet on varmasti muutaman rypyn lisää tehneet. Tottakai ikä näkyy meissä kaikissa ja saa näkyäkin.

Ihailin aikoinaan kovasti Kari Tapion leskeä Pia Viheriävaaraa, miten hän säilytti kauneutensa ikääntyessään. Haluan olla kuin hän yli kuusikymppisenä. 

Vierailija
26/29 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään lesbian haircut!

Vierailija
27/29 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Briorion-vitamiinit kannattaa ottaa käyttöön. Itse näitä nyt syönyt ja hiukset voivat hyvin, jopa ripset ovat kasvaneet huomattavasti.

Tarkoitatko Biorion vai Priorin?

Vierailija
28/29 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole löytänyt netistä kokemuksia, joten kysynpä täältä.

Oletko itse kasvattanut pitkät hiukset iäkkäämpänä tai tunnetko jonkun, joka on sen tehnyt?

Itse haluan hiukset, jotka saa mukavasti kiinni. Kyllästyin viime kesänä lyhyiden hiusten päivittäiseen pesuun ja laittamiseen!

Olen lukenut, että hiusten kasvu hidastuu iäkkäämpänä. Itse olen ollut nyt puoli vuotta leikkaamatta, ja jo sykerölle yltävät.

Niin, lopuksi: pitääkö vanhenevalla ihmisellä olla lyhyt tukka? Vanhentaako nutturakampaus?

Ainakin viiskymppisellä luulisi olevan jonniinverran oman tyylin tuntemusta, että tietää mikä itselle sopii. Olet varmaan nähnyt joskus viisikymppisiä, joten siitäkin voit varmaan päätellä.

Vierailija
29/29 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää enemmän sopivaan hiustyyliin vaikuttaa mun mielestä enemmän kasvon piirteet ja kallon malli.