Uusin Metsäketo uutinen: jää pois joulukiertueelta
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Maria Veitolalla peiliin katsomisen paikka. Hänen sensaatiohakuinen ajojahti johti nyt monen ihmisen joulun pilaamisen, toivottavasti tajuaa edes hävetä.
Toivottavasti SINÄ ymmärrät hävetä, ja lopetat oman Veitolaan kohdistuvan ajojahtisi. Ainoa syyllinen tässä on Tomi Metsäketo, ja se asia ei muutu vaikka kuinka vääntelisit asioita. Ainoa jonka pitäisi vihdoin katsoa peiliin sen jatkuvan julkisen uhriutumisen ja säälinkerjäämisen sijasta on Metsäketo itse. Jos monen ihmisen joulu on pilalla siksi ettei pääse näkemään Metsäketoa jossain kiertueella, mieti kuinka monen naisen elämä on pilalla Metsäkedon toiminnan takia, ja häpeä omaa kommenttiasi.
Vierailija kirjoitti:
Asia on nyt poliisin käsittelyssä, joten niinkauan kun päätös tulee, niin TM on syytön. Tämä lynkkaus sylettää, hurskastelua. Itse en edes harkitse Mamma Miaa tai Joulukonserttia.
Niin, ja Maria Veitola taas uhriutuu ja on saanut Embuskenkin kuoroon itseään puolustamaan. Ihmettelen sitä, koska eikö ole hyvä, että asia tutkitaan virallisesti ja saa sinetin.... Vai onko Veitolalla ja Metsäketoa syyttävillä naisilla sittenkään puhtaat jauhot? Jokainen seiskööt omien sanojensa ja kirjoitustensa takana.
Oikeuden edessä syytön. Julkisessa keskustelussa on kuitenkin eri puolia ja erilaisia mielipiteitä. Tässä tapauksessa Tomin kertomus asiasta vs. usean eri naisen kertomukset ja Tomin näkemys vs. Veitolan näkemys jne. Ja jokainen voi itse henkilökohtaisesti päättää, mitä uskoo. Käytös voidaan nähdä vahingollisena ja ei-hyväksyttävänä, vaikkei sitä määriteltäisikään rikokseksi ja vaikkei siitä nostettaisi syytettä. Esim. Tomin itsensä anteeksipyynnössään myöntämät asiat voivat olla näiden joulukonserttien järjestäjien mielestä ei-hyväksyttävää käytöstä heidän esiintyjilleen ja siten riittävä syy palkata joku toinen artisti edustamaan heidän tapahtumaansa.
Kovasti täällä nyt selitetään, ettei ole kyse parista tekstarista. Voisiko joku nyt oikeasti sitten kertoa, mistä oikein on kyse? Mikäli ei, niin meidän pitää muodostaa mielipiteemme tiedossa olevien seikkojen perusteella ja niiden perusteella minä sanon, että kyse todellakin on vain parista tekstarista. Emmehän toki voi tietää, vaikka hän olisi kidutusmurhannut jonkun, mutta ei nyt tällä perusteella kuitenkaan voida pitää häntä murhaajana.
Jos Metsäketo olisu räppäri likaisia teksiviestejä kutsuttaisiin biisin sanoiksi
Vierailija kirjoitti:
Kovasti täällä nyt selitetään, ettei ole kyse parista tekstarista. Voisiko joku nyt oikeasti sitten kertoa, mistä oikein on kyse? Mikäli ei, niin meidän pitää muodostaa mielipiteemme tiedossa olevien seikkojen perusteella ja niiden perusteella minä sanon, että kyse todellakin on vain parista tekstarista. Emmehän toki voi tietää, vaikka hän olisi kidutusmurhannut jonkun, mutta ei nyt tällä perusteella kuitenkaan voida pitää häntä murhaajana.
Käytä googlea, niin löydät tietoa asiasta. Asiasta on kirjoitettu paljon, joten siitä on helppo löytää tietoa. Ei tarvitse olla muiden varassa tiedonhankinnan suhteen. Sen voi tehdä myös itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä googlea, niin löydät tietoa asiasta. Asiasta on kirjoitettu paljon, joten siitä on helppo löytää tietoa. Ei tarvitse olla muiden varassa tiedonhankinnan suhteen. Sen voi tehdä myös itse.
Luulen, ettei tavallinen ihminen löydä kaikkea. Löytyy kyllä Tomin anteeksipyynnöt ja myöntämiset sekä kosolti lehtijuttuja ja naisten syytöksiä, mutta mitään Tomin itsensä lähettämiä tekstiviestejä ei esimerkiksi löydy. Niitä on nähty ilmeisesti vain siellä haippiringissä. Tavallisella haulla ei loppujen lopuksi paljoa informaatiota löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin arvelinkin. Käsketään googlaamaan ja jos kysyjä ei löydä mitään niitä tekstareita ja palstavouhkausta kummempaa, niin kysyjä on vain tyhmä. Miten vaikeaa nyt olisi sanoa vaikka pari esimerkkiä, jossa on kyse jostain vakavammasta kuin baarivonkauksesta tai tekstiviesteistä? Niin, onhan se aika vaikeaa, kun kaikki muu on vain mututaivastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin arvelinkin. Käsketään googlaamaan ja jos kysyjä ei löydä mitään niitä tekstareita ja palstavouhkausta kummempaa, niin kysyjä on vain tyhmä. Miten vaikeaa nyt olisi sanoa vaikka pari esimerkkiä, jossa on kyse jostain vakavammasta kuin baarivonkauksesta tai tekstiviesteistä? Niin, onhan se aika vaikeaa, kun kaikki muu on vain mututaivastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria Veitolalla peiliin katsomisen paikka. Hänen sensaatiohakuinen ajojahti johti nyt monen ihmisen joulun pilaamisen, toivottavasti tajuaa edes hävetä.
Toivottavasti SINÄ ymmärrät hävetä, ja lopetat oman Veitolaan kohdistuvan ajojahtisi. Ainoa syyllinen tässä on Tomi Metsäketo, ja se asia ei muutu vaikka kuinka vääntelisit asioita. Ainoa jonka pitäisi vihdoin katsoa peiliin sen jatkuvan julkisen uhriutumisen ja säälinkerjäämisen sijasta on Metsäketo itse. Jos monen ihmisen joulu on pilalla siksi ettei pääse näkemään Metsäketoa jossain kiertueella, mieti kuinka monen naisen elämä on pilalla Metsäkedon toiminnan takia, ja häpeä omaa kommenttiasi.
(En ole tuo Veitolan vainoaja). No nythän poliisi tutkii asiaa, eikö sekään ole hyvä? Ja hyvä myös, että Veitolan osuus tutkitaan, saadaan rajat ko. toimittajan toimintaan. Ei ole hyvältä kuulostanut.
Jo toimittajien ammattietiikan vuoksi asia on tutkittava, halutaan kai säilyttää ko. ammattiryhmän kunnioitus. Tosin onhan niitä Toimittajia (Ulla A), ja "toimittajia" (jääköön mainitsematta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtijuttu vuodelta 2013, joten nyt vuonna 2017 voimme sitten järkyttyä siitä. Eiköhän tämä tullut näiden musikaali- ja konserttituottajien tietoon jo silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on jo aikamoisissa mittasuhteissa pari noloa tekstiviestiä. Minä ehkä voisin ihan kannatuksen ja sympatian takia mennä konserttiin, vaikken niin henkilöstä piittaakaan. Vähän kuin Sillanpäälle annettu tuki.
Vai pari tekstiviestiä?😂😂😂 Taas näitä vähättelijöitä.
Eli onko esimerkiksi raiskannut tai pahoinpidellyt jonkun vai mitä? Minulla on nyt mennyt ohi.
Eli sinun mielestä ei voi olla mitään välimuotoa parin tekstarin ja raiskauksen välillä? Miksi sitten edes kommentoit aihetta, jos et ole lukenut Tomiin liittyviä uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo Metsäketo ole viemässä asiaa oikeuteen? Ja ihan oikein kerrottiin jo aiemmin että mitään todisteita ei Metsäkedon kohdalla pyydetty vaan hänet erotettiin noista projekteista ilman mitään todisteita. Voisin ajatella että henkisesti on sen verran iso juttu että ei varmaan hälläkään ole tarpeeksi joulun tunnelmaa laulaa...
Metsäketo on itse sanonut useammassa lehtijutussa, että hän on halunnut "antaa naiselle opetuksen" siitä sun tästä. Mielestäni jo tuo on riittävä syy olla palkkaamatta ko. henkilöä. Miten esittää joulurauhaa tai suurta rakastajaa jos julkisuudessa esiintyy omana itsenään joka haluaa "opettaa naisia". Lehtijutut on linkattu täälläkiin moneen kertaan.
Älkää nyt sekoittako Metsäkedon ja Kanervan tapauksia, ne poikkeavat täysin toisistaan. Kanervalla on pakkomielle ja hän myönsi sen itsekin. Osasi hakea apua siihen, eikä lähtenyt syyllistämään asiasta muita. Tapaus Kanerva on hankala siitä, että pinnan alla oli kytenyt paljon muutakin (osa liittyi politiikkaan, lahjontasyytteisiin ym.).
Veitola ei aloittanu tätä. Kommentoinnissa oli noin 1000 vastausta ja niistä yksi oli Veitolan.
Miten tosta kasvoikin tuollainen sovinisti ?
Onko sen äiti palvonut täydellistä poikaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on jo aikamoisissa mittasuhteissa pari noloa tekstiviestiä. Minä ehkä voisin ihan kannatuksen ja sympatian takia mennä konserttiin, vaikken niin henkilöstä piittaakaan. Vähän kuin Sillanpäälle annettu tuki.
Vai pari tekstiviestiä?😂😂😂 Taas näitä vähättelijöitä.
Eli onko esimerkiksi raiskannut tai pahoinpidellyt jonkun vai mitä? Minulla on nyt mennyt ohi.
Eli sinun mielestä ei voi olla mitään välimuotoa parin tekstarin ja raiskauksen välillä? Miksi sitten edes kommentoit aihetta, jos et ole lukenut Tomiin liittyviä uutisia.
Koska minun tietooni ei ole tullut muut kuin ne tekstarit ja baariörvellykset. Miksi sinä vaivaudut kommentoimaan, mutta et vastaa yksinkertaiseen kysymykseen: mitä muuta hän on tehnyt?
Jälleen yksi vastaaja, joka pitää tyhmänä ihmistä, joka ei tiedä mistään vakavammista jutuista, mutta ei kuitenkaan itsekään voi mainita yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt sekoittako Metsäkedon ja Kanervan tapauksia, ne poikkeavat täysin toisistaan. Kanervalla on pakkomielle ja hän myönsi sen itsekin. Osasi hakea apua siihen, eikä lähtenyt syyllistämään asiasta muita. Tapaus Kanerva on hankala siitä, että pinnan alla oli kytenyt paljon muutakin (osa liittyi politiikkaan, lahjontasyytteisiin ym.).
Käsittääkseni myös Metsäketo on myöntänyt asian ja syyttänyt asiasta itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo Metsäketo ole viemässä asiaa oikeuteen? Ja ihan oikein kerrottiin jo aiemmin että mitään todisteita ei Metsäkedon kohdalla pyydetty vaan hänet erotettiin noista projekteista ilman mitään todisteita. Voisin ajatella että henkisesti on sen verran iso juttu että ei varmaan hälläkään ole tarpeeksi joulun tunnelmaa laulaa...
Metsäketo on itse sanonut useammassa lehtijutussa, että hän on halunnut "antaa naiselle opetuksen" siitä sun tästä. Mielestäni jo tuo on riittävä syy olla palkkaamatta ko. henkilöä. Miten esittää joulurauhaa tai suurta rakastajaa jos julkisuudessa esiintyy omana itsenään joka haluaa "opettaa naisia". Lehtijutut on linkattu täälläkiin moneen kertaan.
Siis eikö tuo nyt tarkoita sitä, että hän on selittänyt sen hetkistä mielentilaa, joka on johtanut niihin tilanteisiin. Eikä sitä, että hän jälkeenpäin selittelisi, että tottakai pitää antaa naisille opetus, koska he ovat sellaisia.
No niin. Eli tällä hetkellä saldo on:
- pari tekstiviestiä
- baariörvellystä
- vuosien takainen läppäisy, josta on uutisoitu jo aiemmin
Tuleeko vielä lisää. Kovin on nyt kiven alla nämä vastaukset. Kymmeniä viestejä on kyllä jaksettu kirjoittaa näitä googlauskehotuksia, mutta vaikeaa on näköjään kirjoittaa ne varsinaiset asiat tähän.
Mistähän sinä tiedät, ettei mitään rikosta ole tapahtunut?