Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako erota, jos mies ei ole puoleen vuoteen halunnut seksiä?

Vierailija
18.11.2017 |

Vai odottaa yhä parempia aikoja?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenessä vuodessa ei vielä lapsia kasvateta.

Mihin tämä kommentti liittyy?

Siihen että on kohtalaisen moraalitonta rikkoa lasten perhe seksinpuutteen takia.

Pihtailu on suhteen, ja siten perheen, rikkomista. 

Vierailija
22/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenessä vuodessa ei vielä lapsia kasvateta.

Mihin tämä kommentti liittyy?

Siihen että on kohtalaisen moraalitonta rikkoa lasten perhe seksinpuutteen takia.

Olen samaa mieltä. En tod fiko perhettä ja eroa miehestäni vain siksi että on surkeaa seksiä.

T. Puutteessa oleva HALUKAS perheellinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käsittää miten seksi on tärkeempää ku perhe? Että pitäisi heti erota jos ei saa? Eli olen erossa lapsista, mutta hei, saanpahan ainakin seksiä? Ja pah. Yritän lapsillekin opettaa, että aina ei saa mitä haluaa. Ja elämässä on myös pettymyksiä. Mutta edelleenkään en alkukantaisten himojen anna määrätä elämääni. Priorisoin muut asiat tärkeimmiksi. Olen selvästi vähemmistössä joten kivittäkää vaan :)

Ja mitä jos kumppani sairastuu vakavasti ja seksi on mahdotonta? Ero vaan että saa taas seksiä?!?

Vierailija
24/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ymmärrä miksi se pillun kutka on syy erota, jos on lapsia.

Vierailija
25/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi käsittää miten seksi on tärkeempää ku perhe?

Ihan helposti. En halua perhettä ollenkaan mutta seksiä haluan useamman kerran viikossa. Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin arvojärjestys?

Vierailija
26/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi käsittää miten seksi on tärkeempää ku perhe? Että pitäisi heti erota jos ei saa? Eli olen erossa lapsista, mutta hei, saanpahan ainakin seksiä? Ja pah. Yritän lapsillekin opettaa, että aina ei saa mitä haluaa. Ja elämässä on myös pettymyksiä. Mutta edelleenkään en alkukantaisten himojen anna määrätä elämääni. Priorisoin muut asiat tärkeimmiksi. Olen selvästi vähemmistössä joten kivittäkää vaan :)

Ja mitä jos kumppani sairastuu vakavasti ja seksi on mahdotonta? Ero vaan että saa taas seksiä?!?

Jos ei ole seksiä, ei ole rakkauttakaan, miehen ja naisen välistä. Seksittömyys todistaa että kumppani ei rakasta, eikä välitä. Paitsi jos kyseessä olisi sairaus, fyysinen kyvyttömyys, se ei todistaisi rakkauden poissaolosta. 

Tosin aika paha sairaus saisi olla, seksiähän voi kyllä harrastaa vaikka toisen vehkeet ei toimi. 

Vierailija
27/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten välinen rakkaus on täysin ehdollista. Eli se riippuu asioista ja loppuu aikanaan.

Pitäisi täälläkin siirtyä enempi järjestettyihin järkiliittoihin, joiden ainoa tarkoitus on toimiva arki ja lasten kasvatus isoiksi. Ilman sitä kaikkea tunnehömppää.

Vierailija
28/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö se seksin haluaminen onkin ok, kun nainen on se puutteessa oleva osapuoli?

Vierailija
29/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten välinen rakkaus on täysin ehdollista. Eli se riippuu asioista ja loppuu aikanaan.

Pitäisi täälläkin siirtyä enempi järjestettyihin järkiliittoihin, joiden ainoa tarkoitus on toimiva arki ja lasten kasvatus isoiksi. Ilman sitä kaikkea tunnehömppää.

Öh, ei. Olen kykenevä aikuinen ihminen, ja arken arkeni toimii aivan hyvin ilman kumppaniakin. En minä arkea varten toista tarvitse vaan nimenomaan  tunteita, seksiä ja intohimoa varten.

Vierailija
30/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten sujuu arki eikä ole henistä kuin muutakaan väkivaltaa tms ongelmia, niin katsoisin suhdetta vielä hetken ennen eroa, mutta hankkisin itselleni rakastajan.

Vierailija
31/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai odottaa yhä parempia aikoja?

Kukas sen mahtaisi tietää? Ks. peiliin.

Vierailija
32/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa erota, lapsesi eivät tarvi perhettä niin paljon kuin sinä seksiä.

Vierailija
33/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde eroaa muista ihmissuhteista siinä että siinä on seksiä eli rakastelua. Seksi on fyysistä rakkautta. Jos parisuhteessa ei ole seksiä sen takia että toinen osapuoli ei halua sitä, kysehän on siitä että hän ei rakasta enää puolisoaan, eli seksi jonkun muun kanssa kyllä kävisi.

Ei ole mitään järkeä pitää kulissiliittoa yllä ihmisen kanssa joka ei rakasta eikä välitäkään, paljon järkevämpää olisi asua vaikka jonkun sukulaisen kanssa tai hyvän ystävän. Lapsille ei tee hyvää ottaa oppia epäaidosta parisuhteesta, ja muutenkin ilmapiiri on varmasti vähintään pinnan alla kireä. Meillä kaikilla on vain tämä yksi elämä ja sekin surkean lyhyt, miksi ihmeessä se pitäisi tuhlata ihmisen kanssa joka ei rakasta kun voisi etsiä sellaisen joka rakastaa, jonka kanssa voisi viettää vanhuudenkin? Lapset on kaikista huonoin tekosyy, samoin asuntolaina.

Vierailija
34/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole seksiä, ei ole rakkauttakaan, miehen ja naisen välistä. Seksittömyys todistaa että kumppani ei rakasta, eikä välitä. Paitsi jos kyseessä olisi sairaus, fyysinen kyvyttömyys, se ei todistaisi rakkauden poissaolosta. 

Tosin aika paha sairaus saisi olla, seksiähän voi kyllä harrastaa vaikka toisen vehkeet ei toimi. 

Paskapuhetta!

Vierailija
35/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän osittain, että ei liian helposti pidä erota. Mutta jos sama jatkuu vuosia ja haluton ei halua ratkaista asiaa suuntaan eikä toiseen voi olla järkevä erota. Tuo sairauden takia seksittömyys on helpompi käsitellä, koska silloin on syy miksi ei halua/pysty. Jos seksiä ei ole sen takia että ei vain haluta (koskaan) niin sitä on hankala torjutun osapuolen käsitellä. Itsetunto laskee jne.

Vierailija
36/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa erota, lapsesi eivät tarvi perhettä niin paljon kuin sinä seksiä.

Vanhempien parisuhde on lasten koti. Lapsen on helpompi olla rikkinäisestä kodista kuin elää siinä. Parisuhteessa seksi on rakkautta, ja kun seksiä eli rakkautta ei ole, parisuhde on kuollut, miksi pakottaa lapset elämään ruumiin kanssa?

Ei erossa lapset menetä vanhempiaan, jos vanhemmat lapsistaan välittävät, vaan lapset saavat vanhemmat jotka ovat onnellisia erikseen eikä onnettomia väkisin yhdessä.

Vierailija
37/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta!

Sinä et ole koskaan tainnut rakastella tai saanut kunnon orgasmia? Sinulla ei ole mitään hajua siitä minkälaista on aito oikea rakkaus, se mikä näytetään niin psyykkisesti kuin fyysisesti.

Vierailija
38/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata erota, meillä oli samanlainen tilanne tässä aiemmin. Mies oli vaan niin h-vetin väsynyt töistä ja sen jälkeen, sitten vielä taloudelliset huolet ym. Muuten hyvin toimiva suhde ja kyllähän siinä sitten kävikin niin että mies itte kanto mut punkkaan ja tuli aika kyytiä.. Tarkotan nyt niin että toivoa on sielläkin vaikka aikaa olis mennykki, älä luovuta jos välität miehestäsi!

Vierailija
39/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta!

Sinä et ole koskaan tainnut rakastella tai saanut kunnon orgasmia? Sinulla ei ole mitään hajua siitä minkälaista on aito oikea rakkaus, se mikä näytetään niin psyykkisesti kuin fyysisesti.

Noin minäkin sinun iässäsi ajattelin.

Vierailija
40/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde eroaa muista ihmissuhteista siinä että siinä on seksiä eli rakastelua. Seksi on fyysistä rakkautta. Jos parisuhteessa ei ole seksiä sen takia että toinen osapuoli ei halua sitä, kysehän on siitä että hän ei rakasta enää puolisoaan, eli seksi jonkun muun kanssa kyllä kävisi.

Ei ole mitään järkeä pitää kulissiliittoa yllä ihmisen kanssa joka ei rakasta eikä välitäkään, paljon järkevämpää olisi asua vaikka jonkun sukulaisen kanssa tai hyvän ystävän. Lapsille ei tee hyvää ottaa oppia epäaidosta parisuhteesta, ja muutenkin ilmapiiri on varmasti vähintään pinnan alla kireä. Meillä kaikilla on vain tämä yksi elämä ja sekin surkean lyhyt, miksi ihmeessä se pitäisi tuhlata ihmisen kanssa joka ei rakasta kun voisi etsiä sellaisen joka rakastaa, jonka kanssa voisi viettää vanhuudenkin? Lapset on kaikista huonoin tekosyy, samoin asuntolaina.

Paskapuhetta. Koskaan ei ole mulla missään suhteessa ollut tätä määrää rakkautta, vaikka seksiä ei juuri ole. Siksi jään.