Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako erota, jos mies ei ole puoleen vuoteen halunnut seksiä?

Vierailija
18.11.2017 |

Vai odottaa yhä parempia aikoja?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pahimmassa tapauksessa joutua odottamaan aivan liian pitkään. Kiertoon vaan.

Vierailija
2/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla raja on pari kuukautta. Jos siinä ajassa toinen ei ole ymmärtänyt, että hänen haluttomuutensa on vakava parisuhdeongelma ja että hänen tulee sitoutua sen ratkaisemiseen, ei hän tule ymmärtämään sitä koskaan. Ja ilman tuota ymmärrystä ei yksikään libido-ongelma tule ratkeamaan.

Oletko selittänyt miehelle, miten haluttomuus sinuun vaikuttaa ja mitä merkitsee suhteenne kannalta? Miten hän vastasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vain pidä minua haluttavana enää, ennemmin vetää käteen. Ap

Vierailija
4/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipuu suhteen laadusta muuten. Jos ei mikään muukaan toimi, niin sitten ei ehkä kannata odottaa. Mutta jos mies muuten on oikeanlainen, kannattaa vielä panostaa asiaan ja ainakin yrittää selvittää ongelma.

Vierailija
5/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lapsia on, alle kouluikäiset. Ap

Vierailija
6/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libido-ongelmaa ei ole, mies ei vain pidä minua haluttavana joten ei halua koskea minuun. Ap

Vierailija
7/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei oikeasti pidä sinua haluttavana nyt, ei tilanne tule tuosta muuttumaan. Itse en olisi suhteessa ihmiseen, joka ei halua minua, mutta ihmisillä on omat prioriteettinsa.

Vierailija
8/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei oikeasti pidä sinua haluttavana nyt, ei tilanne tule tuosta muuttumaan. Itse en olisi suhteessa ihmiseen, joka ei halua minua, mutta ihmisillä on omat prioriteettinsa.

Kuinka pitkässä suhteessa olet (ollut)? Oletko itse halunnut kumppaniasi jatkuvasti?

Vierailija
9/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama mutta seksiä viimeks 1,5 v sitte. Ollaa iältämme kolmenkympin kieppeillä. Yks kouluikäinen lapsi. En tiiä mitä tämän asian kaa tekis..

Vierailija
10/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama mutta seksiä viimeks 1,5 v sitte. Ollaa iältämme kolmenkympin kieppeillä. Yks kouluikäinen lapsi. En tiiä mitä tämän asian kaa tekis..

Siis sama että mies lakkasi haluamasta sinua seksuaalisesti?

Vierailija
11/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkässä suhteessa olet (ollut)? Oletko itse halunnut kumppaniasi jatkuvasti?

Kymmenen vuotta. Ja halusin toista koko suhteen ajan. Itse asiassa pidän häntä edelleenkin hyvin haluttavana, vaikka emme ole olleet yhdessä pariin vuoteen.

Vierailija
12/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta. Ja halusin toista koko suhteen ajan. Itse asiassa pidän häntä edelleenkin hyvin haluttavana, vaikka emme ole olleet yhdessä pariin vuoteen.

Mutta sen pidemmästä suhteesta sinulla ei siis kokemusta ole.

Vierailija
13/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenessä vuodessa ei vielä lapsia kasvateta.

Vierailija
14/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu miksi ei halua. Jos ap on esimerkiksi lihonnut tai lopettanut liikunnan, ongelma on ratkaistavissa.  Tai jos se johtuu ap:n käytöksestä.

Vierailija
15/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sen pidemmästä suhteesta sinulla ei siis kokemusta ole.

Ei ole. Mutta jos lakkaisin haluamasta kumppaniani, eroaisin joka tapauksessa, joten asialla ei ole suurta merkitystä. Minä en ole parisuhteessa jakaakseni arkea, kasvattaakseni lapsia tai saadakseni seuraa vaan ihan muista syistä.

Vierailija
16/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla raja on pari kuukautta. Jos siinä ajassa toinen ei ole ymmärtänyt, että hänen haluttomuutensa on vakava parisuhdeongelma ja että hänen tulee sitoutua sen ratkaisemiseen, ei hän tule ymmärtämään sitä koskaan. Ja ilman tuota ymmärrystä ei yksikään libido-ongelma tule ratkeamaan.

Oletko selittänyt miehelle, miten haluttomuus sinuun vaikuttaa ja mitä merkitsee suhteenne kannalta? Miten hän vastasi?

Olen samaa mieltä. Ja tämä pätee sukupuoleen katsomatta. Oikeastaan viestisi pitäisi kopioida kaikiin ketjuihin, jotka käsittelevät haluttomuutta, miesten tai naisten.

Vierailija
17/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tämä kommentti liittyy?

Vierailija
18/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen että on kohtalaisen moraalitonta rikkoa lasten perhe seksinpuutteen takia.

Vierailija
19/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pihdannut jo 6 vuotta. Ei nyt ihan 100% kuiva kausi, mut alle 5krt vuodessa. En ole jättämässä koska muuten ihan paras mies. Osaan hoidella itse itseni ja häneltä saan paljon haleja ja hellyyttä.

Vierailija
20/61 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen että on kohtalaisen moraalitonta rikkoa lasten perhe seksinpuutteen takia.

Lasten hankinta itsessään on todella moraalitonta. Siihen verrattuna kodin rikkominen on aika pientä.

Mistä tuon kymmenen vuotta repäisit? Ei aloittaja sanonut suhteensa pituutta.