Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksisuhde jossa ei saa seksiä!

Vierailija
17.11.2017 |

Onko kukaan muu ollut näin absurdissa tilanteessa?

Olen sinkku yli kymmenen vuoden parisuhteen jäljiltä, en halua hetkeen uutta parisuhdetta vaan nautin oman elämäni rakentamisesta ja omista jutuistani. Olen myös hyvin seksuaalinen, mutta satunnaiset yhdenyönjutut ovat olleet kaikki järjestään ihan hirveitä pettymyksiä. Tinderin kautta tapasin hyvännäköisen miehen, jonka kanssa viestiteltiin ja avoimesti puhuttiin siitä, miten kummallekin kelpaisi vakipano. Säännöllistä seksiä ilman sitoutumista, tilanne vaikutti todelliselta win-win tilanteelta. Ennen ensimmäistä tapaamista ehdittiin liki kuukausi viestitellä. Enimmäkseen puhuttiin seksistä todella avoimesti, fantasioista, mistä kumpikin tykkää, mistä ei tykkää, mitä toinen haluaisi kokeilla ja niin poispäin. Erittäin hyvin saatiin luontevasti käytyä läpi rajat ja sovittua säännöt. Etukäteen varmistettiin että kummallekin on täysin ok puhdas seksisuhde ettei tule odotuksia ja pettymyksiä joihin toinen ei voi vastata. KAIKKI oli kunnossa.

Siitä muutama kuukausi ollaan tapailtu, mutta sitä seksiä on ollut hyvin vähän. Ne muutamat kerrat kun sitä on ollut niin se on ollut hyvää ja hauskaa, mutta nyt mies on alkanut pihtaamaan! En voi käsittää mistä tämä johtuu. Olemme molemmat vuorotyössä, joten luonnollisesti ihan aina kun toinen ehdottaa pikapanoa tai pidempää sessiota jomman kumman luona niin ei onnistu, aikataulut elävät melko paljon. Mutta nyt jo pidemmän aikaa mies on tuntunut suorastaan välttelevän seksiä. Nimenomaan seksiä, ei minua tai seuraani.

Ymmärtäisin, jos mies ottaisi etäisyyttä muutenkin, olettaisin että hän on ehkä löytänyt jonkun jonka kanssa haluaa tapailla vakavammin tai jotain. Ja tämä olisi siis minulle täysin ok, siitäkin puhuttiin etukäteen että jos jommalle kummalle löytyy joku joka kolahtaa niin tämän panosuhteen voi laittaa jäähylle tai lopettaa ilman että toinen loukkaantuu. Mutta en usko tästä olevan kyse, mies nimittäin viestittelee edelleen päivittäin ja haluaa nähdä monta kertaa viikossa mutta ehdottaa aina että käydään kahvilla, syömässä tai leffassa.

Mies myös ns. antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa, eli vihjailee paljon kuumista seksisessioista luonaan, mutta sitten kun olen menossa hänen luokseen, saattaa yhtäkkiä laittaakin viestiä että käydäänkin vain vaikka oluella. Sitten käydään oluella, jutellaan mukavia ja lähdetään koteihimme. Sitten mies saattaa samana iltana vielä laittaa viestiä jossa kertoo miten oli kiva nähdä ja miten toivoisi että olisin hänen luonaan kun panettaa jne.

MISTÄ TÄSSÄ ON OIKEIN KYSE?! Teorioita?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei seksi kiinnosta ilman henkistä esileikkiä ?

Osaatko keskustella esim. kvanttifysiikasta?

Vierailija
2/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Kannattaisi mennä tänään livenä etsimään oikeaa seksiseuraa, kunnon perjantai ja pikkujouluaikakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo suhde ei ole sellainen, että sitä kannattaisi elvyttää. Tai sitten nostat kissan pöydälle ja katsot tulokset. 

Vierailija
4/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
5/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ehkä kiihotti enemmän ajatus seksistä ja nyt kun se on koettu niin haluaa uudet kiihokkeet muualta. 

Vierailija
6/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ei osaa pelkkää seksisuhdetta, vaikka ehkä oletti haluavansa sellaista. Seksisuhde tuntuu hänestä joko kokonaan väärältä tai sinun kanssasi väärältä, joten hän kiemurtelee ja koettaa tehdä suhteesta jotain muuta. Kenties hän ei oikein itsekään tiedä mitä haluaa.

Vierailija
7/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin otsikolle. :D

Vakavasti: luulen, että miestä alussa kiinnosti ajatus satunnaisseksistä vakiparin kanssa, mutta käytännössä hän onkin romantikko, joka toivoo oikeaa ihmissuhdetta.

Vierailija
8/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte analysoineet homman pilalle. Ei seksi puhumalla parane. Ensi kerralla kun löydät hyvän panon, niin pidätte homman panona ettekä alkaa välppäämään mitään rajoja ja muuta paskaa.

Vierailija
9/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten häntä kiihottaa tuo keskustelunne ("puhuttiin seksistä todella avoimesti, fantasioista, mistä kumpikin tykkää, mistä ei tykkää, mitä toinen haluaisi kokeilla ja niin poispäin") enemmän kuin varsinainen paneminen. t. 6.

Vierailija
10/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että hän on epävarma ja livenä ei uskalla puhua samaa mitä viesteissä. Oon tavannut tommoisia ihmisiä, jotka puhuu viesteissä kaikkee ja livenä paljon pidättäytyväisempiä.

Vierailija
11/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan itsekin kallistua sille kantille, että seksisuhde on ollut miehen mielestä mielikuvissa kiva mutta oikeasti ei kai sitten hänen juttunsa. En usko, että hommaan on negatiivisesti vaikuttanut se että mieltymyksistä olisi puhuttu "liikaa", koska tuhmien puheiden ansiosta seksi on ollut molemminpuolin nautinnollista ja välillämme on pysynyt tietty jännite. Ainakin mun mielestäni. Ei ole mitään kiusallista tai vaivaantunutta oloa, ujostelua tms. 

Ihmetyttää vaan tämä, että jos juttu ei tunnukaan hänestä niin hyvältä kuin minusta, niin miksi hakeutuu koko ajan seuraani oma-aloitteisesti, pitää paljon yhteyttä ja puhuu niinkuin haluaisi paljon seksiä kanssani. Todella omituista ensin tekstailla koko päivä pikkutuhmia, sitten laittaa bootycall, sitten vaihtaakin se viime tipassa hengailuksi ilman seksiä ja heti perään vielä viestiä miten olisi muka halunnutkin panna? 

Vierailija
12/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 siis ap. 

Vierailija
13/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakavasti: luulen, että miestä alussa kiinnosti ajatus satunnaisseksistä vakiparin kanssa, mutta käytännössä hän onkin romantikko, joka toivoo oikeaa ihmissuhdetta.

Tämä varmaan. Vaikka moni mies rehvastelee haluavansa pelkkää seksiä, niin oikeasti melkein kaikki miehet, joiden kanssa olen ollut sängyssä, ovat alkaneet haluta enemmän, toisin kuin mä. Miehet ihan tutkitusti yhdistävät seksin ja rakkauden aivoissaan ja naiset pystyvät erottamaan ne. Siis mies esim ei koe olevansa rakastettu, ellei saa seksiä, naisten mielestä niillä ei ole välttämättä mitään tekemistä toistensa kanssa. Tätä todellista asianlaitaa ei paljonkaan tuoda esiin, se on monelle miehelle niin pelottava ajatus, että nainen nauttisikin seksistä ilman tunnetta. Naisten seksuaalisuus on vielä 2017 joillekin hirveä uhka.

Vierailija
14/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rakastunut suhun!

Vierailija
15/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu ollut näin absurdissa tilanteessa?

Olen sinkku yli kymmenen vuoden parisuhteen jäljiltä, en halua hetkeen uutta parisuhdetta vaan nautin oman elämäni rakentamisesta ja omista jutuistani. Olen myös hyvin seksuaalinen, mutta satunnaiset yhdenyönjutut ovat olleet kaikki järjestään ihan hirveitä pettymyksiä. Tinderin kautta tapasin hyvännäköisen miehen, jonka kanssa viestiteltiin ja avoimesti puhuttiin siitä, miten kummallekin kelpaisi vakipano. Säännöllistä seksiä ilman sitoutumista, tilanne vaikutti todelliselta win-win tilanteelta. Ennen ensimmäistä tapaamista ehdittiin liki kuukausi viestitellä. Enimmäkseen puhuttiin seksistä todella avoimesti, fantasioista, mistä kumpikin tykkää, mistä ei tykkää, mitä toinen haluaisi kokeilla ja niin poispäin. Erittäin hyvin saatiin luontevasti käytyä läpi rajat ja sovittua säännöt. Etukäteen varmistettiin että kummallekin on täysin ok puhdas seksisuhde ettei tule odotuksia ja pettymyksiä joihin toinen ei voi vastata. KAIKKI oli kunnossa.

Siitä muutama kuukausi ollaan tapailtu, mutta sitä seksiä on ollut hyvin vähän. Ne muutamat kerrat kun sitä on ollut niin se on ollut hyvää ja hauskaa, mutta nyt mies on alkanut pihtaamaan! En voi käsittää mistä tämä johtuu. Olemme molemmat vuorotyössä, joten luonnollisesti ihan aina kun toinen ehdottaa pikapanoa tai pidempää sessiota jomman kumman luona niin ei onnistu, aikataulut elävät melko paljon. Mutta nyt jo pidemmän aikaa mies on tuntunut suorastaan välttelevän seksiä. Nimenomaan seksiä, ei minua tai seuraani.

Ymmärtäisin, jos mies ottaisi etäisyyttä muutenkin, olettaisin että hän on ehkä löytänyt jonkun jonka kanssa haluaa tapailla vakavammin tai jotain. Ja tämä olisi siis minulle täysin ok, siitäkin puhuttiin etukäteen että jos jommalle kummalle löytyy joku joka kolahtaa niin tämän panosuhteen voi laittaa jäähylle tai lopettaa ilman että toinen loukkaantuu. Mutta en usko tästä olevan kyse, mies nimittäin viestittelee edelleen päivittäin ja haluaa nähdä monta kertaa viikossa mutta ehdottaa aina että käydään kahvilla, syömässä tai leffassa.

Mies myös ns. antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa, eli vihjailee paljon kuumista seksisessioista luonaan, mutta sitten kun olen menossa hänen luokseen, saattaa yhtäkkiä laittaakin viestiä että käydäänkin vain vaikka oluella. Sitten käydään oluella, jutellaan mukavia ja lähdetään koteihimme. Sitten mies saattaa samana iltana vielä laittaa viestiä jossa kertoo miten oli kiva nähdä ja miten toivoisi että olisin hänen luonaan kun panettaa jne.

MISTÄ TÄSSÄ ON OIKEIN KYSE?! Teorioita?

palannut jonkun exän kanssa yhteen ja haluaakin olla vaan kaveri nyt.

Vierailija
16/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota ja lähes pakota se pikaisille baarin vessassa, ja katso millä verukkeella kieltäytyy!

Vierailija
17/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä varmaan. Vaikka moni mies rehvastelee haluavansa pelkkää seksiä, niin oikeasti melkein kaikki miehet, joiden kanssa olen ollut sängyssä, ovat alkaneet haluta enemmän, toisin kuin mä. Miehet ihan tutkitusti yhdistävät seksin ja rakkauden aivoissaan ja naiset pystyvät erottamaan ne. Siis mies esim ei koe olevansa rakastettu, ellei saa seksiä, naisten mielestä niillä ei ole välttämättä mitään tekemistä toistensa kanssa. Tätä todellista asianlaitaa ei paljonkaan tuoda esiin, se on monelle miehelle niin pelottava ajatus, että nainen nauttisikin seksistä ilman tunnetta. Naisten seksuaalisuus on vielä 2017 joillekin hirveä uhka.

Tässä on perää. Tyttö myi neitsyytensä 2,5 miljoonalla. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201711162200537094_ul.shtml

Tuskinpa tässä kovin henkisiä arvoja toteutettiin.

Vierailija
18/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut hirveästä avautumisesta, mutta tämä on alkanut tosissaan vaivaamaan ja käymään itsetunnonkin päälle. Tulee väkisinkin mieleen että onko minussa jotain pahasti vialla. Ehkä ulkonäköni sytyttää ja mies kiihottuu fantasioista mutta livenä alapääni onkin sitten esimerkiksi poikkeuksellisen löysä tietämättäni (...ei miehellä kyllä ole laukeamisen kanssa ollut ongelmia tai muutenkaan itse aktin aikana mikään vaikuttanut olevan pielessä...).

Jokin aika sitten käytiin leffassa ja mies saattoi minut kotiovelle asti (mikä teki hänelle huomattavasti pidemmän kotimatkan  ylimääräisine busseineen päivineen). Aiempien puheiden perusteilla tiedettiin ettei kummallakaan ollut aikaista herätystä. Siinä minun kotitalon lähellä sitten kähmittiin vähän (teiniä, tiedän!) ja oltiin molemmat melko kiihottuneita (ainakin luulin niin). Ehdotin sitten, että mies tulisi "yömyssylle" eli toisinsanoen vähän odotin että mennään meille, harrastetaan seksiä ja sitten mies olisi halutessaan voinut jäädä yöksi. Mies huokaili siinä että se olisi mahtavaa, mutta pitää mennä kotiin. En jäänyt siinä väittämään vastaan tai kyselemään perusteluja. Ajattelin että siihen on joku syy jonka mies voi kertoa jos haluaa mutta ei ole pakko. Menin siis yksin kotiin ja tunnin päästä (kun mies itse oli omalla kämpällään) alkoi puhelimeen tulvia viestejä joissa mies fantasioi miten ihanaa olisi olla panemassa ja miten harmittaa olla yksin kämpillään. TODELLA outoa!

Itse olen melkein joka tapaamiseen lähtenyt oletuksella, että se päätyy seksiin ja joutunut pettymään. En ymmärrä...

Vierailija
19/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa itseään noilla puheilla ja sillä että olisi p***u saatavilla, mutta helpompi sitten vedellä ne kiihotukset käteen kuin nähdä vaivaa sinunkin tyydyttämiseksi?

Vierailija
20/60 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Kannattaisi mennä tänään livenä etsimään oikeaa seksiseuraa, kunnon perjantai ja pikkujouluaikakin.