Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mieheni puhelimessa etunimi sukunimi

Vierailija
16.11.2017 |

Toisilla pareilla on luultavasti kulta, söpis tms. Tai edes vaimo. Mutta minä....etunimi sukunimi 😂😣

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohiksena, koko tuo ICE-höpötys on ihan turhaa. Tänä päivänä suunnilleen kaikilla on lukituskoodi puhelimessa, jotain jos sattuu niin a) sitä luuria ei saa auki ja b) jos saakin, ei sieltä mitään "ICEä" etsitä, soitetaan tyyliin viimeiseksi soitettuun numeroon.

Itse kun soittelin löydettyihin puhelimiin työni puolesta, etsin aina äidin luettelosta. Toimi joka kerta.

Vierailija
142/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ohiksena, koko tuo ICE-höpötys on ihan turhaa. Tänä päivänä suunnilleen kaikilla on lukituskoodi puhelimessa, jotain jos sattuu niin a) sitä luuria ei saa auki ja b) jos saakin, ei sieltä mitään "ICEä" etsitä, soitetaan tyyliin viimeiseksi soitettuun numeroon.

Itse kun soittelin löydettyihin puhelimiin työni puolesta, etsin aina äidin luettelosta. Toimi joka kerta.

Minulla on ICE lukitusnäytössä. Matkustan paljon, helpompi ottaa yhteyttä, jos jotain tapahtuu. Tosin yhteystiedot on myös paperilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sperma sankko

Vierailija
144/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Ice1 Wife etunimi, mutta profiilikuvassa olen kaulimen kanssa kuin puupään justiina, piti kaikesta valikoimasta just se ottaa...

Vierailija
145/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä olen etunimellä, samoin mies minun puhelimessa.

Minusta on jotenkin oksettavaa kun puhelimessa on joku kulta tai hani tai raksu tms.

Olen samaa mieltä, isälläni oli joskus vaimon numero nimellä "Aarteeni", jotenkin yli-imelää keski-ikäiIltä(teininä söpistely kuuluukin asiaan).

Joissain puhelimissa toi on kätevää, kun menee ensimmäiseksi yhteystiedoissa.

Vierailija
146/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän silloin jos miehelle sattuu joku tapaturma ja puolison nimi on tyyliin etunimi sukunimi kuten kaikki muutkin nimet, niin mistä ne poliisit tai viranomaiset erottaa puolison nimen muiden nimien joukosta jos hänelle pitäis soittaa tästä onnettomuudesta?

Sellaisen henkilön nimen edessä tulee olla ICE joka tietää henkilön sairaudet yms.

Vierailija
147/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä...mutta mitäs Vaino tykkää?

Vierailija
148/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exäl joka oli päästään kipee sit loppuvaihees niin mää olin jotaa tyyliin "paska"..et ihan kiva toi etunimisukunimi, oo ilone siitä!

Ihan mielenkiinnosta kysyn mistä tiesit tämän? Kertoiko hän sinulle vai tsekkasitko hänen puhelimensa?

Vierailija
149/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla pareilla on luultavasti kulta, söpis tms. Tai edes vaimo. Mutta minä....etunimi sukunimi 😂😣

Kulta sopii hyvin, ei tarvitse vaihtaa kuin numero kun kulta vaihtuu toiseen kultaan :)

Vierailija
150/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän silloin jos miehelle sattuu joku tapaturma ja puolison nimi on tyyliin etunimi sukunimi kuten kaikki muutkin nimet, niin mistä ne poliisit tai viranomaiset erottaa puolison nimen muiden nimien joukosta jos hänelle pitäis soittaa tästä onnettomuudesta?

Kun tietävät henkilöllisyytesi, niin soittavat itse ilmoittamallesi lähiomaiselle. 

Vierailija
151/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on puhelimen ICE-listalle lisätty muutama yhteyshenkilö, joten heille voi soittaa avaamatta puhelimen lukitusta. Kertaalleen olen puhelimen saanut tuon ansiosta takaisin n. 10min sen jälkeen kun sen hukkasin, joten ei mitenkään turhaa.  Toki ei voi olettaa, että kaikki osaavat tuota ominaisuutta hyödyntää.

Äiti löytyy yhteyshenkilöistä omalla koko nimellään kuten kaikki muutkin, joten eipä toimisi minun tapauksessani. Viimeisimpään tai usein käytettyihin numeroihin soittaminen toki toimii, jos vain puhelimen saa ensin auki.

Vierailija
152/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pi*lu

Vierailija
153/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Rakas vaimo mieheni kännykässä ja mieheni on Rakas❤️ kännykässäni. Lasteni numerot olen tallentanut Nimi❤️

Vierailija
154/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miehen nimi ensimmäisenä muodossa "Aaa Pekka". Sillä lailla hän pysyy nimilistassa ensimmäisenä. Älykkäimmät osaavat ehkä sillä perusteella soittaa sitten siihen, mutta on hän kyllä soitetuissa puheluissakin ensimmäisenä, koska en soita juurikaan muualle kuin hänelle tai töihin tai päiväkotiin.

Minä itse olen miehen puhelimessa tyttönimelläni, siis pelkästään "Virtanen". Niin hän minut aikoinaan talletti eikä ole nähnyt syytä muuttaa asiantilaa. Kerran hänen puhelimensa tippui ja löytäjä päätti soittaa numeroon, johon oli eniten soitettu. Varmaan rouva ihmetteli, kun "Virtanen" siunaili, että voi apua onko se puolison puhelin tippunut ja tulen heti hakemaan ja ihan kauheasti kiitoksia kun löytäjä näki niin paljon vaivaa.

Vierailija
155/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla äiti etunimi sukunimi. Ei ole niin läheinen, että sen kummemmin laittaisin. Mummit ovat kyllä mummi 1, mummi 2.

Vierailija
156/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi ja muut viranomaiset löytävät kyllä lähiomaiset ilman puhelintietoja.

En nyt ymmärrä aloittajan ongelmaa. Onko siinä puhelimessa sitten muut läheiset nimillä Pupuli, Näpsy, Kisu, Hiski, mamma, isukki ...  vai onko kaikkien muidenkin nimet samalla tavalla?

Kätevää varsinkin siinä tapauksessa, että sinun nimesi alkaa A:lla ja tulee sitten luettelosta ensimmäiseksi.

Vierailija
157/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nimellä Lääkäri Sukunimi Etunimi

Vierailija
158/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tsekannu puhelintaan...ite näytti mulle, että kato millä nimellä oot täällä. Muutenkin haukku koko ajan. Onneks on exä!

Vierailija
159/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä xD

Vierailija
160/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pi*lu

siis tähän että sama täällä xD