Olen mieheni puhelimessa etunimi sukunimi
Toisilla pareilla on luultavasti kulta, söpis tms. Tai edes vaimo. Mutta minä....etunimi sukunimi 😂😣
Kommentit (177)
Mä oon miehen puhelimessa Etunimi Kaupunki, siis tyyliin Minna Kuopio.
Oliskohan mitenkään, että yhteystiedoissa voi olla puhelinnumeron lisäksi sähköpostiosoite, pikaviestiosoite, yms. Sitten kun lähettää sähköpostia kolmannelle osapuolelle ja laittaa vaimon/miehen Cc:ksi niin siinä lukee sitten nimenä "Söpöläiseni". Tämä kun sitten tallentuu sen kolmannen osapuolen osoitekirjaan niin saat ihmetellä, kun tämä osapuoli jatkossa lähettää vaimollesi/miehellesi viestejä nimellä "Söpöläiseni"...
No sehän on merkki siitä että se numero ja nimi on ollut siellä kauan, jo siitä lähtien kun sen eka kertaa sait..... 20 vuotta sitten.
Minä olen mieheni puhelimeen kirjoittanut läpällä "ihanin Elin *sukunimi* <3<3<3
Elin tulee siitä, että oikea nimi on Elina ja jostain syystä mun nimi jotenkin kuullaan välilläEliniksi tai kirjoitetaan papereihin esim. palkkalaskelmaan, että Elin. Kävin hakemassa puhelimen huollosta ja sanoin, että Elina, niin myyjä kysyi, että "Elin?" Kummallinen juttu. Kirjoitin sitten joskus läpällä tuon miehen puhelimeen ja en ole jaksanut poistaa.
Mun numero löytyi nimellä Äiti.
Se kulta ja muut kivat nimet ansaitaan. Ja niitä ei ansaita toisen puhelinta vakoilemalla. Ilmeisesti miehesi on kuitenkin asiallinen tapaus kun käyttää oikeaa nimeäsi eikä ole kirjoittanut sinne esim kyylä. Se tosin kuvaisi paremmin sinua.
Ap, laita sinä miehesi puhelimeesi nimellä Tuleva Ex.
Mun exäl joka oli päästään kipee sit loppuvaihees niin mää olin jotaa tyyliin "paska"..et ihan kiva toi etunimisukunimi, oo ilone siitä!
Vierailija kirjoitti:
Toisilla pareilla on luultavasti kulta, söpis tms. Tai edes vaimo. Mutta minä....etunimi sukunimi 😂😣
Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän silloin jos miehelle sattuu joku tapaturma ja puolison nimi on tyyliin etunimi sukunimi kuten kaikki muutkin nimet, niin mistä ne poliisit tai viranomaiset erottaa puolison nimen muiden nimien joukosta jos hänelle pitäis soittaa tästä onnettomuudesta?
Laita ICE nimen eteen. Olen merkinnyt perheenjäsenet ICE-merkinnällä (in case of emergecy).
Mä olen mieheni puhelimessa Etunimi Sukunimi. Mies on mun puhelimessa Etunimi <3
Varsinkin suhteen alussa tämä tuntui epäreilulta ja melkein loukkaavalta. Vuosien saatossa olen oppinut tajuamaan, että mieheltäni on rationalisuudessaan turha odottaa mitään muuta. Perusteluksi riittää hänen mielestään, että Etunimi Sukunimi on looginen ja selkeä, joten miksi laittaa muita merkkejä sekoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan puhelimet hakee ihmiset puhelimeen facebookista, linked inistä jne missä moni tuppaa olemaan tylsästi etunimi sukunimi-formaatilla. Tokihan yhteystiedon saa muokattua mutta se on ekstravaiva. Me ollaan mun puolison kanssa toistemme puhelimissa ihan oikeilla nimillämme vaikka koskaan ei puhutella toisiamme etunimillä vaan söpistelynimillä.
Ekstravaiva :"D vaatii todellakin luonteen lujuutta, jotta jaksaa muokata yhden nimen. Omat poikaystäväni ovat puhelimessani aina etunimellä ja perässä joku huulihymiö tai vastaava. Sitten kun riidellään, vaihtuu nimi kusipääksi tai vastaavaksi :DDDDDDD
Sitten kun pääset ulos sieltä miehesi puhelimesta vaihda nimesi. Esimerkiksi Etunimi Etunimi Sukunimi Sukunimi Etunimi Sukunimi.
Mulla on tyttöystävä puhelimessa nimellä 'Hannu' (hänen oikea nimensä on Hanna) ja perässä sitten sukunimi, joka on myöskin lähellä hänen oikeaa sukunimeänsä.
Tähän löytyy ihan luonnollinen syy. Kun ennen seurustelua viestittelimme, niin pelkäsin että exäni stalkkaa teletietojni. Nyt tuon voisi jo vaihta oikeksi, mutta en ole saanut aikaiseksi.
Ap: katseliko miehesi sinun puhelimesi sisältöä sen ajan kun laavasit hänen numeroitaan?
Ei aavistustakaan millä nimellä olen, ei ole koskaan tullut mieleen kysyä tuollaista. Itsellä on puhelimessa vaan miehen etunimi.
Minä olen miehen puhelimessa *Päivi ICE
Eli In case of emergency - Eli hätätilanteen sattuessa
En ole pahoittanut mieltäni.
Minulla on vanhemmatkin kännykässä etunimi sukunimi -tavalla.
”Taas Se”
- Taas Se soittaa.... Taas Se soittaa...
Näin kaverilla kauan sitten.
Itse eronnut. En tiedä millä nimellä olin mieheni puhelimessa, mutta se ei siis ainakaan eron syynä ollut.
Muistan avovaimon numeron ulkoa joten en ole nähnyt tarpeelliseksi tallentaa millään nimellä. Olenko paha ihminen?