Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mieheni puhelimessa etunimi sukunimi

Vierailija
16.11.2017 |

Toisilla pareilla on luultavasti kulta, söpis tms. Tai edes vaimo. Mutta minä....etunimi sukunimi 😂😣

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICE

Vierailija
162/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän silloin jos miehelle sattuu joku tapaturma ja puolison nimi on tyyliin etunimi sukunimi kuten kaikki muutkin nimet, niin mistä ne poliisit tai viranomaiset erottaa puolison nimen muiden nimien joukosta jos hänelle pitäis soittaa tästä onnettomuudesta?

Nimen yhteyteen voi laittaa kirjaimet ICE (in case of emergency)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aavistustakaan millä nimellä olen miehen puhelimessa :D En mene tutkimaan hänen puhelintaan koskaan eikä hän minun. Eipä se onnistuisikaan koska hän ei tiedä puhelimeni avauskoodia enkä minä hänen.

Vierailija
164/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän silloin jos miehelle sattuu joku tapaturma ja puolison nimi on tyyliin etunimi sukunimi kuten kaikki muutkin nimet, niin mistä ne poliisit tai viranomaiset erottaa puolison nimen muiden nimien joukosta jos hänelle pitäis soittaa tästä onnettomuudesta?

Jossain oli ohje, et nimen perään ICE (In Case of Emergency) niin ulkomaillakin jos jotain sattuu niin tiedetään kuka/ketkä on läheisiä ja kelle soitetaan.

Vierailija
165/177 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimen yhteyteen voi laittaa kirjaimet ICE (in case of emergency)

Ai, just laitoin saman kommentin ku en lukenut koko ketjua.

Vierailija
166/177 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miehen nimi ice1 etunimi sukunimi. Ne icet olen lisännyt puhelimen hätänumeroihin, joten niihin voi soittaa, vaikka ei tiedä pin-koodia.

Vierailija
167/177 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on mies puhelimessa etunimi sukunimi.

Ihan vaan siksi että silloin kun hankin ekan älypuhelimen, niin se otti yhteystiedot automaattisesti joustain sovelluksista ja kaikki olivat tylsää etunimi sukunimi, enkä ole niitä nähnyt tarpeelliseksi vaihtaa.

Vierailija
168/177 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miehen puhelimessa Etunimi Kaupunki, siis tyyliin Minna Kuopio.

Onkohan sun miehellä naisia monessakin kaupungissa 😱

Vierailija
169/177 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lässyttelynimellä puhelimessani. Juontaa juurensa aikohin jolloin tavattiin 15v sitten. En ole ajatellut muuttaa sitä.

Vierailija
170/177 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä: Ice, vaimo, nimi

Vierailija
171/177 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän iskällä on äitin numeron nimenä SIHTEERI

Vierailija
172/177 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelleni olen AAASusa.

Vierailija
173/177 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, kirvoittaa hauskoja muistoja.

Mullakin oli mies alkuun tallennettuna samaan tyyliin puhelimessa, minä taas olin hänen puhelimessaan sellainen söpöilymuunnos nimestäni. Mies joskus sitten otti puheeksi asian ja leikillään (toivottavasti?! :D) mökötti aiheesta. Oli se sen verran herttainen näky että tallensin sydämen nimensä perään.

Vierailija
174/177 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin kaikki on Etunimi sukunimi. Äitini kohdalla lukee Äiti Sukunimi koska se luki niin jo 15 vuotta sitten enkä ole kokenut tarpeelliseksi muuttaa. Mieheni on kyllä lisätty hätäkontaktiksi.

Vierailija
175/177 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joitain vuosia sitten hoito, jolla oli neljä kakaraa. Oli kännykässäni nimellä "ämpäri"

Vierailija
176/177 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä olin pahassa mopokolarissa, äiti ja isä olivat etunimillä kännykässä, mutta silloinen tyttöystävä oli nimellä isootissi (nauroi itsekkin tälle..) kun ambulanssi henkilökunta oli etsineet kännykästäni jotain läheistä olivat päätyneet soittamaan isootissille kun hän oli lokin ensimmäisenä eikä muista nimistä osannut päätellä kuka on kuka 😁

Vierailija
177/177 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki Etunimi Sukunimi paitsi perheenjäsenet ICE Etunimi Sukunimi. Samoin miehellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä