Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mieheni puhelimessa etunimi sukunimi

Vierailija
16.11.2017 |

Toisilla pareilla on luultavasti kulta, söpis tms. Tai edes vaimo. Mutta minä....etunimi sukunimi 😂😣

Kommentit (177)

Vierailija
81/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkukka.

Onks Mulkukka soittanu?

Vierailija
82/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee ICE (nimi)puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän silloin jos miehelle sattuu joku tapaturma ja puolison nimi on tyyliin etunimi sukunimi kuten kaikki muutkin nimet, niin mistä ne poliisit tai viranomaiset erottaa puolison nimen muiden nimien joukosta jos hänelle pitäis soittaa tästä onnettomuudesta?

Nykyään kun puhelimissa on salasanalukitus, niin eipä tuosta olisi paljoa apua.

Vierailija
84/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miehen eikä paljon muidenkaan nimiä kännykän tai sim-kortin muistissa. Ovat jostain syystä jossain vaiheessa kadonneet kaikki enkä ole katsonut tarpeelliseksi etsiä niitä uudelleen. Mesetän kaikille tai soitan numerotiedustelun kautta. Tallennan numeroita sitä mukaa kuin soittelevat. Kovin paljoa en soittele muutenkaan, en pidä puhelimessa puhumisesta.

Vierailija
85/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillon joskus, kun on tavattu, on tallentanut koko nimen. En käsitä, miksi pitäisi vaihtaa.

Vierailija
86/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sillon joskus, kun on tavattu, on tallentanut koko nimen. En käsitä, miksi pitäisi vaihtaa.

Älä hätäile, ei ole syytä huoleen. Jos ei ole romanttinen, niin et tälläisiä asioita pystykään ymmärtämään. Yleensähän naiset eivät sitä ole. 

Vierailija
87/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menkkamonsteri. :))

Kuinka pitkään mies nukkui sohvalla kun sait selville?

M

Vierailija
88/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miehen puhelimessa etunimi <3 - Koska itse sen sinne lisäsin :D

Vierailija
89/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menkkamonsteri. :))

Kai ymmärrät, että tuo ei ole hellyyttävä humoristinen lempinimi vaan kertoo siitä, että miehesi suhtautuu sinuun halveksuvasti ja vähättelevästi syvällä sisimmässään.

Vierailija
90/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee ICE (nimi)puoliso.

Aviomiehelläni lukee tuo ice hänen ex vaimonsa nimen kohdalla puhelimessa yhä. Ollaan oltu 6 vuotta yhdessä ja siitä 2 naimisissa.

Vierailija
91/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi loogisempaa tapaa erotella henkilöt luettelossa toisistaan kuin nimellä. Missä ongelma??

Vierailija
92/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi loogisempaa tapaa erotella henkilöt luettelossa toisistaan kuin nimellä. Missä ongelma??

Aivan tällöin asia on hyvin LOOGISESTI järjestyksessä. Toivottavasti ymmärrät antaa miehellesi myös piparia kaksi kertaa viikossa LOOGIIKAN kautta. 

Vierailija
93/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen valkoroskaa laittaa nimeksi jokin hanikultsipuppelixdmukavekkulifantsunimi

Vierailija
94/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän silloin jos miehelle sattuu joku tapaturma ja puolison nimi on tyyliin etunimi sukunimi kuten kaikki muutkin nimet, niin mistä ne poliisit tai viranomaiset erottaa puolison nimen muiden nimien joukosta jos hänelle pitäis soittaa tästä onnettomuudesta?

Viranomaisilla on keinonsa selvittää lähiomainen, ei siinä puhelimen nimeämissysteemiä tarvita.

Vierailija
95/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin mun miehen vakavaan puhutteluun jos olisin muistiossa nimellä "söpis", voi yäk.

Vierailija
96/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmilla puhelimeen tallennettuna toistemme etunimet ja sydän perässä. Mies laittoi nimeni perään sydämeni ensin ja laitoin sitten itsekin. Ehkä jonkun mielestä lapsellista, mutta ei se mitään. :)

Vierailija
97/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaimon puhelimessa "pienimunainen kusipää". Aluksi se harmitti, mutta sittemmin olen oppinut elämään asian kanssa. Totuus tekee välillä kipeää.

Vierailija
98/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on "etunimiGSM" jonnet ei muista

Vierailija
99/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet mielestäsi väärässä aakkosessa?

Vierailija
100/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen valkoroskaa laittaa nimeksi jokin hanikultsipuppelixdmukavekkulifantsunimi

Mieluummin oikea "valkoroska" kuin meillä tänne tuomalla tuotu roskien roska eliM.wdia.izRoska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän