Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mieheni puhelimessa etunimi sukunimi

Vierailija
16.11.2017 |

Toisilla pareilla on luultavasti kulta, söpis tms. Tai edes vaimo. Mutta minä....etunimi sukunimi 😂😣

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen näköjään mieheni puhelimessa Beautiful Lady

Joo niin varmaan oot...

Vierailija
62/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kaikki Etunimi Sukunimi, ihan sama vaikka olis oma äitee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen näköjään mieheni puhelimessa Beautiful Lady

Tarkistapa kuitenkin se numero, kun seuraavan kerran kyylääät mieheksi puhelinta. Ei taida olla sinun numerosi.

Vierailija
64/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista jos puhelimessa etunimi sukunimi soittaa.

Vierailija
65/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jäänne ajoilta, jolloin tutustuitte, mutta ette vielä olleet pari/tienneet päätyvänne naimisiin? Ja tuo vanha muoto sitten kulkee mukana, kun mies ei jaksa päivittämisen vuoksi päivittää? Itselläni oli todella monta vuotta tilanne, jossa yksi hyvä ystäväni kulki puhelimessani lisämääreellä siitä, kenen sisko on - eli Hanna (Minnan sisko). Tämä siksi, että tunsin ensin tuon siskon työnkaverinani, jonka kautta sitten tutustuin tähän ystävääni. Vaikka tilanne oli jo pitkään ollut se, että kyseinen Hanna oli paljon läheisempi ystäväni, tuo määre kulki mukana puhelimeni muistiossa.

Vierailija
66/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen aihe.

Vierailija
67/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä merkki siitä ettei se rakasta sua yhtään. Tuhoon tuomittu suhde.

Vierailija
68/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän silloin jos miehelle sattuu joku tapaturma ja puolison nimi on tyyliin etunimi sukunimi kuten kaikki muutkin nimet, niin mistä ne poliisit tai viranomaiset erottaa puolison nimen muiden nimien joukosta jos hänelle pitäis soittaa tästä onnettomuudesta?

Tuota noin, puhelimessani on lukituskoodi ja sormenjälkitunnistin, ei sitä ihan kuka tahansa poliisi auki saa, vaan jostakin muualta heidän pitää yhteystiedot etsiä.

No jos makaat tajuttomana maassa, niin ottaa sun kädestä kiinni ja painaa sun sormenjäljen siihen kännykkään.

Vierailija
69/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo puhelimessa nimellä Nonytse

"Nonytse soittaa"

Vierailija
70/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän silloin jos miehelle sattuu joku tapaturma ja puolison nimi on tyyliin etunimi sukunimi kuten kaikki muutkin nimet, niin mistä ne poliisit tai viranomaiset erottaa puolison nimen muiden nimien joukosta jos hänelle pitäis soittaa tästä onnettomuudesta?

No ehkä lähiomainen selviää jostain rekisteristä. Nykyään puhelimia ei saa edes auki ilman salasanaa tai sormenjälkeä.

Vierailija
71/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat keskimääräisesti romanttisempia kuin naiset. Monella miehellä on kännykässään hellittelynimet kumppanilleen. Toisin kuin naisilla. 

Vierailija
72/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla pareilla on luultavasti kulta, söpis tms. Tai edes vaimo. Mutta minä....etunimi sukunimi 😂😣

No ompa kamalaa. No ei ole. Kuka laittaisi "söpis". Joku 14 v teini ehkä. Meilläkin on tyyliin etunimi ja etunimi työluuri

Vierailija
73/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen lukitusnäyttöön kannattaa laittaa viesti. Eihän kukaan sinne puhelimeen pääse sisään, jos se on lukittuna (niinkuin kannattaa olla). Mulla on lukitusnäyttöviestissä ICE-numero (aviomies) ja oma sähköpostiosoite, jos vaikka katoaa jonnekin hyväntahtoiseen paikkaan. Jos puhelin ei ole lukittu, kannattaa se oma läheisin merkitä yhteystietoihin ICE-koodilla.

Vierailija
74/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me too

Vierailija
75/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies on luurissa tyyliin on ICE etunimi

Vierailija
76/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisisetä: "no onhan siitä jo viikko, ei ilmoitettu perheelle mitään, kun ei löydetty numeroa kännykästä".

Vierailija
77/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on myös ICEMANin numero?

Vierailija
78/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin iPhonessa (5s) ICE-tiedot saa näkyviin ilman lukituksen poistoa niin että painaa Koti-näppäintä (ja sen jälkeen vielä uudestaan että tulee numerot näkyviin pin-koodia varten) ja valitsee vasemmalta alhaalta Hätätilanne ja sitten Sos-tiedot. Jos tiedot on sinne alkujaan päivittänyt joskus niin löytyy kyllä puhelimen omistajan tiedot, pituus, paino, allergiat ja ICE-yhteystiedot. Minulla ne on isä, äiti ja avopuoliso. 

Vierailija
79/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehen puhelimessa etunimi sukunimi ja kun huomasin sen eilen niin sanoin et ei se ole oikein kiva että kyllä siinä vois ennemmin lukea vaikka rakas vaimo. Ei ole menkat, mutta oon raskaana.

Vierailija
80/177 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on puhelimessa etunimi sukunimi -tyylillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän