Työnantaja maksaa siitä kun työntekijä on tekemässä töitä. Työnantajan ei pidä maksaa siitä kun työntekijät tekee kakaroita tai on lomalla
Työnantajlle ei kuulu työntekijän yksityiselämä, joten vastuu alkaa siitä kun tulee töihin ja päättyy siihen kun lähtee töistä.
Kommentit (28)
Tämän takia miestyönhakija menee aina naisen edelle jos vain mahdollista eikä asiassa ole mitään vikaa.
Hekö ovat olemassa aivan vakuumissa, siten ettei ympäröivä yhteiskunta vaikuta heihin millään tavoin? Työntekijöitäkin vain putkahtaa tyhjästä?
Ai niin, te haluatte korvata kantaväestön tuomalla työntekijöitä ulkomailta, ettei tarvitse panostaa kantaväestön lapsiin tai nuoriin senttiäkään. Pääomalla ei ole kotimaata.
edes lomarahoja?
edes kun on raskaana yksityiselämässä?
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia miestyönhakija menee aina naisen edelle jos vain mahdollista eikä asiassa ole mitään vikaa.
Niin, koska miehethän eivät välitä perheistään eivätkä lomaile?
Vielä 1950-luvulla tehtaanjohtaja saattoi ruveta työntekijän lapsen kummiksi. Lahjoitti merkittävän rahapotin tämän kastejuhlassa. 60-luvulta eteenpäin alkoi silmitön narsismi ja minä minä-aikakausi jossa alettiin kuvittelemaan että yritys on jotenkin muusta yhteiskunnasta irrallinen saareke.
Työntekijälle kuuluu lakisääteiset lomat. Kai sille kellä lapsiakuuluh ne myös.
Kun ollasn kotona vanhempainlomalla rahat tulee Kelalta, ei työnantajalta.
mikäli se duuni luo niin kuornittavan stressin ettei palaudu kunnolla edes yksityiselämässä? silloin jotain mätää?
Vierailija kirjoitti:
Siksi en palkkaa naisia.
Sinä nyt et palkkaa ketään edes unissasi. Kiskot vain valtion rahoja mahaasi kasvattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Siksi en palkkaa naisia.
Veetiparan voimafantasia. Et saanut edes kesätöitä ja nyt jäi mopo haaveeksi.
Sopisi minulle hyvin. Laskin, että kuukausipalkka nousisi reilu 600 euroa kun lomapalkan ja -rahat jyvittäisi ympäri vuoden. Ihan hyvin voisin suostua järjestelyyn että lomien aikana ei makseta palkkaa, koska osaisin itse säästää rahaa lomaakin varten.
Eli työntekijän ei kuulu perheellistyä eikä saada omaa aikaa, edes ajatus noista oikeuttaa potkuihin.
Hitto mitä logiikkaa, älä sitten ihmettele, jos ihmiset ei tee lapsia ja hoitavat väsymyksen takia työt päin vittua.
Vierailija kirjoitti:
Siksi en palkkaa naisia.
Kukaan ei palkkaa sua, eikä huoli ilmaiseksikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä lapsia työajalla tehdä !
Puhu omasta puolestasi
Jos tuo on asenne työntekijää kohtaan, älä odota häneltä minkäänlaista laatua tai lojaliteettia. Työntekijä on ihminen, jolla on elämä, ei kone, jonka omistat.
Maksa on pahaa!