Olen mieheni puhelimessa etunimi sukunimi
Toisilla pareilla on luultavasti kulta, söpis tms. Tai edes vaimo. Mutta minä....etunimi sukunimi 😂😣
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän silloin jos miehelle sattuu joku tapaturma ja puolison nimi on tyyliin etunimi sukunimi kuten kaikki muutkin nimet, niin mistä ne poliisit tai viranomaiset erottaa puolison nimen muiden nimien joukosta jos hänelle pitäis soittaa tästä onnettomuudesta?
Tuota noin, puhelimessani on lukituskoodi ja sormenjälkitunnistin, ei sitä ihan kuka tahansa poliisi auki saa, vaan jostakin muualta heidän pitää yhteystiedot etsiä.
Niin on minun miehenikin etunimi sukunimi tyylillä. Miehellä minun tietoni taitaa olla etunimi työ. Eikö välitetä toisistamme??
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän silloin jos miehelle sattuu joku tapaturma ja puolison nimi on tyyliin etunimi sukunimi kuten kaikki muutkin nimet, niin mistä ne poliisit tai viranomaiset erottaa puolison nimen muiden nimien joukosta jos hänelle pitäis soittaa tästä onnettomuudesta?
Jos haluaa, että viranomaiset soittaa vaimolle(joka kyllä taitaa olla muutenkin lähiomainen, joten numero lukee jossakin joka tapauksessa) voi laittaa numeron puhelimeen muodossa ICE Etunimi Sukunimi, jolloin hätätapauksessa soitetaan siihen.
AaaVaimo, siksi noin, että puhelintiedoissa se on ensimmäisenä.
ICE-merkinnät on turhia.
Eikö järki sano että sillä ei ole merkitystä?
Mä olin ekat 2 vuotta Muija Baarista. Nyt olen ylennyt jo etunimi sukunimi tasolle :)
Itse olin erään exän puhelimessa pelkällä sukunimellä.
Mun nimi on hänellä puhelimessa huo#a.
Itse olen räppääjä-reija ja se on ok.
Mulla on mies mun puhelimessa etunimi ja sukunimi. Mies ei ole tallentanut vieläkään mun numeroa. Omaa hyvän numeromuistin. Yhteistä taivalta yli 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tätä varten voi käyttää nimen yhteydessä kansainvälistä ICE tunnusta. In Case of Emergency
Vierailija kirjoitti:
Laittaa siihen nimen eteen kirjaimet ICE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä olen etunimellä, samoin mies minun puhelimessa.
Minusta on jotenkin oksettavaa kun puhelimessa on joku kulta tai hani tai raksu tms.
Olen samaa mieltä, isälläni oli joskus vaimon numero nimellä "Aarteeni", jotenkin yli-imelää keski-ikäiIltä(teininä söpistely kuuluukin asiaan).
Mulla on läheiset ihmiset nimillä tyyliin "AaaToni, aaVille", koska samannimisiä voi olla monta, nyt perhe näkyy yhteystiedoissa ekana. Työnumerot "firman nimi-Etunimi-Sukunimi".
Ihan järkevä systeemi, käytännöllistä. Mutta miksi keski-ikäiset eivät saisi söpöillä?
Enpä ollut edes koskaan tätä ajatellut, mutta epäilen, että sama juttu. Etunimi Sukunimi.
Kysyin juuri ja näin hän todisti asian olleen.
Naimisissa 23 vuotta.
Minä en ollut miehen puhelimessa ollenkaan. Parit vuosikymmenet ei riittäneet edes miehen puhelimen luetteloon. Ei ollut minulle merkityksetön pikkuasia tämä, olisinpa ollut siellä vaikka suku- ja etunimenä! Kun asia tuli ilmi, tyrmistyin ja mies laittoi nimeni puhelimen luetteloon. Myöhäistä, juna meni jo!
Vierailija kirjoitti:
No millä ne saa sen puhelimen auki niin että voi soittaa?
Kultu Pimpukka Peiton Alla Pimeässä ;)
Oma Eleanor Ramnulfid on vain "pimu nro 78 -ellu"
Olen samaa mieltä, isälläni oli joskus vaimon numero nimellä "Aarteeni", jotenkin yli-imelää keski-ikäiIltä(teininä söpistely kuuluukin asiaan).