Minkä asian kokemusasiantuntija sinä olisit?
Minä olisin alkoholistin läheinen; tytär, sisko ja puoliso.
Kommentit (118)
Töissä mokailu ja kootut coping-strategiat
Perheväkivallan, alkoholistin, pettäjän ja narsistin uhrin.
Möläytysten erikoisasiantija- opetan sinulle miten munata itsensä täydellisesti.
Särkyneen sydämen, sydänsurujen ja menneisyyden vangiksi jäämisen kokemusasiantuntija.
Kukaan ei usko, mutta todella hyvien seurustelusuhteiden japanilaisten naisten kanssa.
Naisettomuuden, pitäaikaistyöttömyyden ja päihdeongelmien. En tosin ole asiantuntia siinä miten niistä pääsee eroon.
Korjausliike ulos parisuhteesta, jossa sinua hyväksikäytetään.
Erittäin narsistisen ja toksisen esihenkilön alaisuudessa toimimisesta voin kertoa kaiken.
työpaikkakiusaamisen uhrius ja puolustus menetelmät ja miten poistua toksista työpaikoista parempaan workshop.voisin pitää.
köyhyys ja selviytyminen esim. ilman rahaa viikkoja. keinoja arjen tuotteiden hamstraamiseen ja tarjouskikkailuun.ilmaiseksi laatua elämään. advanced kurssi.
paljastuiko tuttavasi tai ystäväsi selkään puukottajaksi ja kusipääksi?. välit poikki toksiseen ihmiseen ja henkinen parantuminen.paremmat ystävät tilalle. self healing ja spiritual strenght.. alkeiskurssi ja vertaisryhmä.tässä mun asiantuntija workshopit.
Verkkokauppaostamisen, etenkin ruokakauppa. Aloitin ruokaostosten tilaamisen kotiin jo viisitoista vuotta sitten, kun ensimmäiset yritykset tekivät pilottikokeiluja Suomessa. Olen testannut kaikki varteenotettavat palvelut, ja tiedän miten pienestä onnistunut ostokokemus voi olla kiinni. Tilaan myös suhteellisen suurilla summilla (ruokakauppa yli 1000 euroa kuukaudessa ja lisäksi joillakin satasilla ravintolaruokaa).
Asiantuntemukseni on kuitenkin kiinnostanut vain vähän. Asiakaspalautteen ja tuotetoiveiden yhteydessä saatan mainita, miten asia on hoidettu kilpailijalla tai miten jokin yksittäinen tuotepuute voi vaikuttaa koko tilauspäätökseen.
Omaishoitajuus, yksinäisyys, yksinhuoltajuus. Koko elämän jatkunut masennus.
Olen asiantuntija siinä, että hoidan nykyään sairaita ihmisiä ja kun kirjoittelen täällä niin en ole ilkeä kenellekään.
Miten noustaan vähävaraisen maalaisperheen lapsesta amiskapohjalta vaativiin, vastuullisiin tehtäviin, erinomaisille palkoille ja eduille. Mitä se vaatii?
Skitsofrenia ja ocd