Mitä kappaletta ette voi kuunnella itkemättä ja miksi?
Itselläni PMMP:n Lautturi. Sanat liippaavat liian läheltä. Toinen samaa teemaa käsittelevä kappale Johanna Kurkelan Prinsessalle, jossa hyvästellään läheinen viimeiselle matkalle.
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Suomiräppärit koko tuotanto. (Paitsi Paleface.)
Aina käy itkettämään kun roskaa kuulee.
Onko Suomiräppärit joku bändi?
Vierailija kirjoitti:
Suomiräppärit koko tuotanto. (Paitsi Paleface.)
Aina käy itkettämään kun roskaa kuulee.
Oot kuunnellut kaikki suomiräppibiisit ilmeisesti? Mikä tekee palefacesta hyvää suomiräppiä?
Jenni Vartiainen Sydän vähä kallellaan.
Teini-ikäisen etä-äiti ulvoo silmät päästään.
Hector - Tuulisina öinä
Se menee jotenkin mulla ihon alle pahemman kerran.
The Cure - Lovesong on kans paha, samoin David Bowien Space Oddity. Se on niin kaunis ja outo että nostaa musta aina tunteet pintaan.
Cheekin Enkelit. Niin kauniisti hän laulaa ja mielettömän ihana tuo Idols-esiintyminen. Jare on niin ihana 💙
Tää on varmaan tosi nolo:
Hevisauruksen Viimeinen mammutti
Soulfallen - We Are The Sand.
Elämä on vain hiekkaa tiimalasissa...
Tuleeko näin joulun jälkeen, uuden vuoden kynnyksellä uusia kappaleita mieleen?
Kun aika on oikotien mainoksessa. V-tuttaa sen näkeminen 100 kertaa illassa niin että tulee kyyneleet silmiin.
Kirkossa -laulu. Varsinkin kohta: Tuli kirkkoon mies ja lapsi, oli kosteat kiharat ja Minä tahtoisin isä jo kotiin, isä minua väsyttää.
Ajattelen tämän näin vanhuksena niin, että minä tahtoisin jo kotiin taivaaseen, minua väsyttää tämä elämä. Ja isän kanssa saisin lähteä.
Tony Kakon versio Jouluksi kotiin-kappaleesta, en ole koskaan tavannut isääni.
Kaksi biisiä löytyy. Toinen on Finlandia; se tuo mieleen kaiken, mitä isoisäni muiden muassa on rintamalla kokenut ja mitä he uhrasivat meidän puolesta.
Toinen on täysin toisenlainen: R3habin Samurai. Melodia saa minut aina vollottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun aika on oikotien mainoksessa. V-tuttaa sen näkeminen 100 kertaa illassa niin että tulee kyyneleet silmiin.
Onnistunut mainos.
Oi niitä on monta:
Juha Metsäperän ”Äiti”, koska olen menettänyt äiti jo lapsena.
Sannin versio ”Timantit on ikuisia” kappaleesta.
Jenni Vartiaisen versio kappaleesta ”Keinu”.
Susanna Haaviston ja Eija Ahvon Ystävä. Ystäväni kuolemasta on jo kauan ja surut pääosin surtu, mutta tämä laulu kertoo viiltävällä tavalla mitä vaille jäin. Niinä hetkinä tulee kova ikävä.
Vain elämää ohjelmassa Gabrielin ( toivottavasti oikein kirjoitettu) esittämä Hextorin kappale Lumi teki enkelin eteiseen. Vahva tulkinta! Toinen samassa ohjelmassa Mikko Kuustosen esittämä Voitzek!! Mikon loistava tulkinta sai hengästymään kyynelien kanssa!
Holopaisen "sillä saattajani on vasta syntynyt/vastasyntynyt". Käsitän sen niin, että sairas lapsi on menehtynyt, ja ryhtynyt kulkemaan ikään kuin vastasyntyneenä enkelisaattajana vanhempiensa vierellä. liikaa mulle :'(