Mies haukkuu ja nimittelee kun yritän kertoa, etten ole kunnossa
Olen kärsinyt oudoista oireista vuoden. Kun yritän puhua niistä miehelle niin hän haukkuu minut luulotautiseksi ja sanoo että katuu että tapasi minut. Haukkuu lapsilliseksi ja i.......i ihan kaikella tavalla mitä hän keksii.
Hän käyttää kauheita nimityksiä minusta kun otan puheeksi, että voin huonosti fyysisesti.
Eilen " heitti" ulos asunnosta ja sanoi, että saan palata kun olen normaali taas. Mies sanoi, että olen heikko ihminen.
Tuntuu pahalta jäädä yksin kun ei ole muutenkaan ketään kelle voi puhua.
Olen käynyt lääkärissä ja tutkimukset kesken, joten mistään luulotaudista ei ole tosiaankaan kyse.
En tiedä mitä teen. Eikai ole muuta vaihtoehtoa kun hakea tavarat miehen luota ja muuttaa pois.
Vertaistukea?
Kommentit (25)
Sinä voit pahoin ja mies haluaa kokemuksia ja bilettää ja ùusia naisia. Joku tässä mättöä. Mies ei todellakaan rakasta sinua.
Oletkohan exäni kanssa... Ihan samanlaisia kokemuksia siitä kun sairastuin cfs.
No nyt on klassinen jätä se sika-tapaus. Oli kotoisin Porvoosta tai ei.
Älä takerru tuollaiseen mieheen. Saat paljon parempaa.
Inhottava mies. Ehkä narsisti? Jätä se. Ansaitset parempaa. Et ole luulotautinen. Olet vain sairaan miehen kanssa.
Miehet pelkää, että tulee vaikeuksia. Ei tiedä mitä pitäisi tehdä ja miten suhtautua. Minä olen sairastunut vakavasti. Kun tämä ilmeni, mies tuli niin väsyneeksi, että nukkuu päivät pitkät. Minä kannustan häntä ja sanon aina, että kyllä me pärjätään. Sitten hän aina vähän virkistyy.
Voi olla, että sairastuit miehen takia...?Tuskin tuo aiemminkaan on ollut mikään lämmin ihminen. Nyt äkkiä kamat kantoon ja etsit oman kortteerin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelkää, että tulee vaikeuksia. Ei tiedä mitä pitäisi tehdä ja miten suhtautua. Minä olen sairastunut vakavasti. Kun tämä ilmeni, mies tuli niin väsyneeksi, että nukkuu päivät pitkät. Minä kannustan häntä ja sanon aina, että kyllä me pärjätään. Sitten hän aina vähän virkistyy.
On siis ihan ok, että sinä tuet miestäsi joka kaiketi on ihan terve ja itse olet vakavasti sairas etkä saa tukea puolisoltasi? No, olen aikaisemminkin todennut, että naiset tyytyy tuollaisiin jätemiehiin. Ei minkään arvoisiin. Mutta jokainen tekee oman elämänsä päätökset. Sinulle sitten tuollainen henkinen väkivalta on hyvä juttu ja se on se minkä ansaitset.
Mies sanoi äsken, että minussa ei ole mitään hyvää.
Ap
Selitä oireet paremmin tai olen miehesi puolella. Eksäni haukkui minua maailman kamalimmaksi mieheksi kun en ostanut hänelle päivittäin kakkua.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi äsken, että minussa ei ole mitään hyvää.
Ap
Älä usko miestä. Mies on ilkeä, inhottava.
No mitä oireita sulla sitten on? Auttaisi ymmärtämään tilannetta
Olet tullut ulos heitetyksi. Ymmärrä nyt se ja ala rakentamaan omaa itsenäistä elämää.
Älä mene miehen luokse. Ota oma asunto ja eroa. Ei empatiaa ole sillä tyypillä lainkaan. Niitä vastaavia tyyppejä kyllä löytyy pilvin pimein. Viimeistään alkoholi tai joku muu vie sen, sekä työasiat. Kannattaa etsiä parempaa seuraa ja yksin voi tukea itseään. Ja ehkä sulla on vielä joku sukulainen joka ymmärtää. On myös kriisikeskus esimerkiksi Tampereella, anonyymisti voi jutella pari kertaa edes.
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit pahoin ja mies haluaa kokemuksia ja bilettää ja ùusia naisia. Joku tässä mättöä. Mies ei todellakaan rakasta sinua.
Lähde. Miehet jotka juovat alkoholia, elävät omassa maailmassaan. Empatia lähtee bilettäjiltä. Ehkei sitä koskaan ollutkaan.
Ymmärrän että yksin jääminen tuntuu pahalta, mutta sinulla olisi varmasti paljon parempi olla ilman tuota miestä.
Tyypillinen narsisti heteromies, jolle nainen on vain palvelijan ja viihdyttäjän roolissa. Kilahtaa heti, kun tulee vastoinkäymisiä. Toivottavasti teillä ei ole lapsia eikä kukaan muukaan erehdy niitä tuollaisen kanssa tekemään.
Ja kohta saamme lukea, että ap:lla ei ole töitä, ammattia jne. ja hän on täysin riippuvainen miehestä vuonna 2024, jolloin yhteiskunta on mahdollistanut koulunkäynnit ja opiskelut, mutta ap ei ole voinut tarttua mahdollisuuksiin, koska kohtalo!
Mies voi myös nähdä että olet muuttunut noiden oireiden takia ja tunnistaa mielenterveysongelmia.
Et pysty käsittelemään oireitasi ja pelkäät jotain vakavaa sairautta, niitä on jo kuitenkin vuosi tutkittu eikä mitään löydetty? Uskot vahvasti että jotain on vialla vaikkei mitään ole löytynyt, tutkimukset kesken jne..
Sairaudenpelko vie elämääsi ja elät omassa kuplassa sen ajatuksen kanssa.
Mies ajattelee rationaalisesti ja näkee ettei voi myötäelää ongelmiasi, siksi haluaa erota
Tuo mies ei ansaitse sinua