Mitä kappaletta ette voi kuunnella itkemättä ja miksi?
Itselläni PMMP:n Lautturi. Sanat liippaavat liian läheltä. Toinen samaa teemaa käsittelevä kappale Johanna Kurkelan Prinsessalle, jossa hyvästellään läheinen viimeiselle matkalle.
Kommentit (997)
Se biisi joka tulee Forrest Gump-elokuvan lopussa kun se höyhen lentelee siellä taivaalla.
Toinen biisi on Varpunen jouluaamuna ja nimenomaan Vesa-Matti Loirin laulamana. Ne sanat on vaan niin liikuttavat. Tuota en ole pystynyt kertaakaan kuuntelemaan loppuun saakka itkemättä.
Kolmantena tulee Johanna Kurkelan Prinsessalle.
Ed Sheeranin Supermarket flowers saa kyllä aina vedet silmiin, oma äiti on vaan niin tärkeä, ollut aina se yksi henkilö tukemassa ja totetuttamassa meidän hassuja ideoita <3
Kertaalleen jo mainittu Kari Rydman - Niin kaunis on maa.
Paljon soitettu hautaisissa ja ehkä juuri siksi tuottaa niin surullisen ja tunteisiin vetoavan efektin...
Kirkan niin paljon se sattuu...
Isä kuoli muutama kuukausi sitten ja tämä soi päässä kun saatiin isän asunto tyhjennettyä.
Linda Perry-Knock me out.
Suosittelen kuuntelemaan,mahtava ääni muijalla.
Ekan kerran kuulin tämän riparilla, isoset lauloivat siinä lippusalon ympärillä, sitten lippu laskettiin ja oli aika sanoa heipat... No, ripari oli minulle kokemus, jossa rankasti kiusattua ei kiusattu, itse asiassa kukaan ei minun taustoista mitään tiennyt ja kenelläkään ei ollut ennakkoluuloja. Niin olinkin yhtäkkiä ihan yhtä huomioitu, tärkeä ja tavallinen, niin kuin kaikki muutkin siellä. Leiri muutti elämäni. Nyttemmin tätä olen kuullut omien lasten siirtymävaiheissa, eskarista alakouluun, kutoselta yläkouluun, jne. Ihan joka kerta itken... Pari kesää sitten hanat aukesivat ihan toden teolla, esikoinen oli riparilla, siellä samassa paikassa missä minäkin aikoinaan... Niin perinne oli voimissaan.
"On aika hiljaa kiittää ja kättä puristaa
nyt meidät yhteen liittää vain muistojemme maa
Jäi jälki sydämiimme, jälki unelmiin
Teille sanomme nyt: Näkemiin
Turvallista matkaa me toivotamme näin
On aika purjeet nostaa ylöspäin
Turvallista matkaa aalloilla elämän
kanssa hyvän ystävän"
Eppu Normaali: Kaikki häipyy, on vain nyt
Amy MacDonaldin Left that body long ago. Isälläni on muistisairaus.
Vierailija kirjoitti:
Cheekin Enkelit
"Mut ykkösluokan lippuu en kyenny downgreidaan
Enkä oiskaan halunnu tosissaan edes feidaa"
Kauhea kohtalo...niin surullista. :(
Mikko Alatalon Puuhamaata ei voi kuunnella itkemättä on se niin kammottava !
Ultra Bran Minä suojelen sinua kaikelta.
Ajattelen suhdettani lapsiini.
Kiva keikka tulee joulukuussa kun rääyn silmät punaisena.
Evakon laulu on niin. Siinä on kaksi oikein kunnon murtamis-pistettä, että ei pysty oleen ilman kyyneleitä.
Monet vanhat kansanlaulut on melodioiltaan ja sanoiltaan niin kauniita.. Vanhat lapsuuden laulut.. Kuten lintu.. Maailmaan mä avaraan jos mennä voisin vaeltamaan..
Prinsessalle, koneeseen kadonnut ja Mad World muistuttavat ajasta, kun olin vakavasti masentunut ja psykiatrisella osastolla.
Notredamen kellonsoittajasta "auta oi luoja" vai mikä sen biisin nimi on.
I dreamed a dream Les miserablesta.
oravan laulu miesten vuoro-elokuvassa